28 kwietnia 2016

Lovena produkty pielęgnacyjne z Netto


Kolejne produkty pielęgnacyjne, które przywiozłam ze spotkania blogerek to kosmetyki Lovena. Tym razem Netto zadbało o nawilżenie naszej skóry.;) Do tej pory nie wiedziałam, że w tych sklepach można kupić kosmetyki i to w tak niskich cenach. Znalazłam informację, że producent tych kosmetyków to Torf Corporation tak samo jak BeBeauty z Biedronki. 

kosmetyki Netto Lovena


















Lovena krem nawilżający do rąk Pierwszy produkt, który postanowiłam przetestować to krem nawilżający do rąk. Ekstrakt z aloesu i gliceryna to świetne składniki aktywne więc jeszcze bardziej mnie to zachęciło. Ich działanie możecie sprawdzić na zdjęciu poniżej.

Lovena krem nawilżający do rąk Jeżeli chodzi o pierwsze wrażenie o tym kremie to było bardzo dobre, zapach mnie oczarował. Kojarzy mi się z kosmetykami ochronnymi dla dzieci na lato. Bardzo podoba mi się ten zapach. Plusem również jest konsystencja, fajnie się rozprowadza i szybko wchłania.

Na tym mogłabym zakończyć chwalenie tego produktu, podchodziłam do niego kilka razy i naprawdę pozostanę przy nim chyba tylko ze względu na zapach. Na początku krem pozostawia lekką warstwę ochronną jednak niestety nie nawilża mojej skóry, jedyne jego działanie jakie zauważyłam to działanie wygładzające. Skóra faktycznie jest miła w dotyku, jednak uczucie suchości wygrywa.

Niestety nie polecam tego kremu.

lovena krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała Po połowie opakowania przerzuciłam się na drugi kremik tej firmy, a mianowicie pielęgnacyjny krem do twarzy i ciała. Jakiś okres czasu używałam go do twarzy jednak moja cera jest dosyć problematyczna więc postanowiłam zrezygnować aby nie pogarszać jej stanu.

Krem ten dużo lepiej sprawdził się do ciała, rąk oraz stóp. Skład tego kremu jest o wiele bogatszy niż jego poprzednika. Na czwartym miejscu oliwa z oliwek, na piątym olej sezamowy. Wcześniej woda i emolienty. Imbir lekarski przeciwdziała starzeniu, ujędrnia ale też pobudza krążenie więc tutaj uważałabym z tym kremem przy cerach wrażliwych, naczyniowych. Imbir kojarzę bardziej z działania na cellulit także jako krem do ciała jak najbardziej ok.

Zapach troszkę mniej przyjemny od poprzedniego, bardziej ziołowy ale perfumowany. Konsystencja lekka, bardzo dobrze się wchłania. Całkiem fajnie nawilża, również wygładza skórę. 

Jeżeli szukacie taniego nawilżacza, ten krem może być strzałem w dziesiątkę.
Lovena płyn micelarny

















Ostatni produkt, który też polubiłam to płyn micelarny do demakijażu do każdego rodzaju skóry. Jak dla mnie produkt sprawdza się całkiem ok, nie wymagam od niego zbyt wiele, bardzo dobrze oczyszcza skórę, nie podrażnia jej. Oczy też często doczyszczam właśnie tym płynem, plusem jest to że nie szczypie w oczy, jest bardzo łagodny. Zapach przyjemny, taki świeży. Produkt średnio wydajny ale taki chyba urok płynów micelarnych, u mnie kończą się bardzo szybko. Rekompensuje nam to cena, która wynosi 4.49 zł więc bardzo korzystnie. Produkt przez wiele blogerek jest porównywany do micela z BeBeauty, ja go niestety jeszcze nie miałam, ale uważam,  że to dość istotne.

Podsumowując jest to bardzo dobry płyn micelarny w niskiej cenie.
Lovena płyn micelarny




kosmetyki Netto Lovena


Kosmetyki znajdziecie w sklepach Netto Facebook
 


Wyniki konkursu ! --> TUTAJ





57 komentarzy:

  1. Słyszałam o nich sporo pozytywnych opinii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. marka jest mi póki co całkowicie nieznana i w zasadzie nie mam dostępu do niej. Ale produkty ciekawe :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam marki, bo w mojej okolicy nie ma Netto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale to pewnie przez to, że nie robię zakupów w Netto. Nawet nie wiem czy jest jakieś w okolicy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty, ale niestety nie miałam okazji ich wypróbować :/
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jeszcze leżą w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, chyba nigdy nie byłam w Netto :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiem gdzie u mnie w pobliżu jest Netto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią bym wypróbowała te produkty, ale u mnie nie ma Netto :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Marki nie znam, ale wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  11. To są produkty tworzone przez tę firmę co tołpa?

    OdpowiedzUsuń
  12. wygladaja na calkiem atrakcyjne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że Netto ma w swoim asortymencie kosmetyki :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wcześniej nie wiedziałam w sumie nigdy tam nie robię zakupów ;)

      Usuń
  14. Za taką cenę to nic tylko probować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych kosmetykach, może z tego powodu że tylko raz miałam okazję zawitać w Netto (i to też tak tylko na szybciocha :P )
    Ciekawi mnie ten płyn micelarny... Może warto byłoby się na niego skusić... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedługo przeprowadzę się do miejsca, gdzie niedaleko będzie Netto, dlatego uważam, że post jest przydatny. Teraz widząc te produkty w sklepie, będę wiedziała, co o nich myśleć ;)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że komuś się przyda ;)

      Usuń
  17. Nie znam ej firmy ani produktów :O
    wow!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam u siebie netto, ani też nie znam tej firmy kosmetyków. Jednak z chęcią poznam :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/luzna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie widzialam tych kosmetykow. Moze dlatego, ze nie bywam w Netto :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Płyn micelarny bym skradła, bo mój mi się kończy. Niestety Netto nie mam nigdzie po drodze :( Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie raczej nie zdarza się kupować kosmetyków marek marketowych po porażce z płynem micelarnym z biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co się stało ? Ja Biedronkowego jeszcze nie miałam ;)

      Usuń
  22. Przyznam szczerze, że nie znam tej marki, ale chętnie przetestuję :)

    http://coffeewineinspirations.blogspot.com/2016/04/odwiedziny-w-she-is-riot.html?showComment=1461956067978#c7363909475648243959

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe produkty:)
    Zostałaś nominowana u mnie do LBA :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachęciłaś mnie do przetestowania tych produktów. Zapowiadają się ciekawie :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna. Za podanie przynajmniej 3 cen zaobserwuję twojego bloga i polecę go w następnym poście.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. nie wiem nawet gdzie jest najbliższe netto więc się nie skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach, ale chętnie bym wypróbowała. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam tych kosmetyków jeszcze, ale używam m.in. micela z BeBeauty, i również szybko mi znika, również nie ma szału, ale to również nie bubel. Całkiem niezłe, jak za kosmetyk którego cena także oscyluje w okolicach 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne aby dobrze oczyszczał, za taką cenę nie ma czego wymagać ;)

      Usuń
  28. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach :) Niestety ale nie mam sklepu Netto w pobliżu...

    OdpowiedzUsuń
  29. wiosna sie zbliza a mi dlonie doslownie zamieniaja sie w krokodyli pancerz... Mam nadzieje, ze niebawem na polskich polkach pojawi sie produkt do nawilzenia rak.. a co do producenta. Zwrocilam uwage na szate graficzna, na logo itp... i tak widac, ze cos maja z bebeouty :D

    pozdrawiam!
    http://ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie kupowałam nigdy kosmetyków w Netto, ale tym kremem muszę się koniecznie bliżej zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj netto mi niestety nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj netto mi niestety nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Płynów micelarnych nie lubię, działanie kremu do rąk zbyt słabe, jedynie z kremu do twarzy i ciała może byłabym zadowolona, ale raczej stosowałabym go tylko do ciała;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na coś na pewno się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe kosmetyki :D Jakoś nie wpadły mi w oko dotychczas :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znałam wcześniej tej firmy :) Super recenzja, kiedyś się pewnie skuszę na ten płyn micelarny, skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam ten krem do rak i tez miałam podobne odczucia -nie był taki zły, ale szału nie było. Reszty nie próbowałam, ale może ten płyn micelarny sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz spotykam się z tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. W netto zdarzało mi się już robić zakupy ale raczej nie były one kosmetyczne tylko bardziej spożywcze, ewentualnie chemiczne.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie słyszałam również o tej firmie, ale wygląda ciekawie :)

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Przeglądałam te kosmetyki, ale mnie nie skusiły.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tej marki, a zakupy w Netto robię dość często. Musiałam ją jakoś przegapić.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwszy raz słyszę o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  44. hm ciekawe czy dla mej skóry by były dobre:)

    OdpowiedzUsuń