12 kwietnia 2016

Większa objętość z JOICO BODY LUX?



"Seria JOICO BODY LUXE  to gwarancja dla włosów cienkich i słabych. Zawiera formułę Bio-Advanced Peptide Complex, wykorzystuje zastrzeżoną formułę z protein owsa oat Protein Complex. Nadaje objętości i grubości, aktywnie zwiększa średnicę każdego włosa, pogrubia nie obciążając."

Joico body lux
















Jeżeli chodzi o takie obiecanki producentów kosmetyków do włosów, to zazwyczaj patrzę na nie raczej z dystansem. Bo niby w jaki sposób szampon czy odżywka miałaby wpłynąć na objętość i grubość włosa?

W tym przypadku również tak było. Mini produkty dostałyśmy na spotkaniu blogerek w Rybniku, zachwalane przez przedstawicieli wywarły na mnie dosyć dobre wrażenie jednak w ich skuteczne działanie nie wierzyłam.

Joico body lux
Postanowiłam spróbować. Na włosy przed myciem jak zawsze nałożyłam olejek. Włosy umyłam szamponem JOICO oraz nałożyłam odżywkę na kilka minut. Już nie wielka ilość szamponu wystarczyła aby umyć całe włosy. Na brudnych włosach Joico prawie się nie pieni i trzeba zużyć go bardzo dużo dlatego wcześniej warto umyć włosy jakimś innym szamponem, zmyć nim olej. Plusem jest bardzo przyjemny zapach.

Szampon oraz odżywka mają te same cechy podane przez producenta, a mianowicie odpowiednie są do codziennego stosowania (to duża zaleta). Chociaż ja używam ich od święta, na większe wyjścia. Produkty mają na celu pogrubić włosy i je nawilżyć. Nie wiem czy sam szampon spełnia te obietnice ale w połączeniu z odżywką włosy po spłukaniu są na prawdę nawilżone, wyglądają zdrowo. Już po pierwszym użyciu zauważyłam różnicę.

Włosy dużo łatwiej ułożyć i wyprostowane prezentują się rewelacyjnie. Wyglądają na dużo grubsze, zdrowsze i pełniejsze. Kolor wygląda dużo ładniej, jakby odświeżony. Jednak jest to tylko efekt wizualny. Grubość włosa na pewno nie zmieniła swojego obwodu. Nie mniej jednak mi efekt się bardzo podoba.


Joico body lux


Co tu dużo mówić, efekty możecie zobaczyć tutaj!:) 

Joico body lux efekt
 od lewej: włosy PO jednym użyciu szamponu i odżywki JOICO BODY LUX

Joico body lux efekt
Tutaj efekt o prawej, a po lewej włosy umyte jak zawsze czyli obojętnie jakim szamponem oraz użyciu maski Kallos CHERRY.
 
Jedyny minus to to, że na produkty pełnowymiarowe musimy przeznaczyć około 100zł, ale coś za coś. Ubolewam, że moje produkty mają tylko 50 ml.;)

Cena za 50 ml to 35 zł.

Joico body lux efekt
Joico body lux efekt

O produktach możecie dowiedzieć się więcej tutaj: 






34 komentarze:

  1. Rzeczywiście włosy mają zachowaną ładną objętość :)
    Linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się pięknie.
    nie słyszałam jeszcze o tych produktach. ..
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne włosy. Chętnie bym wypróbowała ale nie wiem czy kiedykolwiek się skuszę ze względu na cenę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać różnicę ;) A włosy masz przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam efekty jego i rzeczywiści robi wrażenie ta seria :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włoski :) Szkoda, że są dość małe objętościowo te produkty :(
    Poklikane w cndirect :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja fryzjerka pracuje tylko na produktach Joico. Te produkty mają bardzo długi skład i dają efekt na już:) Mi niestety wypłukała się trwała farba Joico z siwulców po pierwszym umyciu:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliknięte. Ale masz piękne włosy. No nie mogę się napatrzeć. A objętość faktycznie widoczna. Nie słyszałam o tych produktach, ani o firmie. Brzmi ciekawie. Choć cena nie jest najniższa, trzeba by to było przemyśleć. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Tanio nie jest, ale widać, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosuję takich produktów :) Wolę jak najmniej aby nie ingerować w nie ;) Ale ty masz śliczne włoski ♥
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor, to zasługa fryzjera czy jakieś farby konkretnej?
    zaklikane

    OdpowiedzUsuń
  13. Szszerze mówiąc to nie farbowałam włosów już chyba od roku, wcześniej robiłam ombre które już też się wypłukało, także połowa moich włosów to już naturalny kolor ;) W rzeczywistości są one ciemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz cudowne włosy!! zazdroszczę! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę uwierzyć, że po jednym zastosowaniu taka różnica!:) Ale ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt fajny i Twoje włosy przepiękne bardzo podoba mi się ich kolor :) oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz naprawdę piękne włosy! Cena powalająca :(
    linki kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow super, szkoda, że są dość drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za włosy! Jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. włosy marzenie! niestety, nie miałam do czynienia z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne włosy :)
    kosmetyków tych nie znam, nie stosowałam, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi objetości to trzeba odjąć troche ! :) Poklikałam, jak zawsze :)
    Poklikasz u mnie też? :D
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie, że naprawdę działają. Też bym je oszczędzała "na wyjścia".

    OdpowiedzUsuń
  24. Joico ma dobre produkty, ale minus ich taki, że są w cenie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne włosy :) Produkty warte przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne masz włosy <3 Nie znam tej marki.
    Klik klik :)

    OdpowiedzUsuń