14 kwietnia 2016

Zamówienie z Wholesalebuying i propozycje ze sklepu Cndirect


Pierwsza bluzeczka jaką zamówiłam z tego sklepu to piękna bluzka z koronką ozdobną. Niestety troszkę inaczej sobie ją wyobrażałam, jest trochę niewygodna i przede wszystkim za ciasna. Wzięłam rozmiar M. Więc myślę, że w rozmiarze L czułabym się o wiele lepiej.  Bluzka jest ładna ale na zdjęciu ten dekolt nie był tak wysoko pod szyją. Niestety bardzo mnie to drażni. Wykonanie jest bardzo fajne, ale nie czuję się w niej swobodnie.

Zobacz jak miała wyglądać:  


Kolejna bluzka to obcisła, czerwona z długim rękawkiem. Posiada na dekolcie ozdobną siateczkę. Jakość jest dobra, jednak również bluzeczka dużo ładniej wygląda na zdjęciach, tam ta czerwień jest ciemniejsza i dużo bardziej mi się podoba. Tutaj podchodzi mi pod pomarańcz. (aparat i tak przekłamał kolor i trochę go przyciemnił). Jeszcze nie wiem czy będę w niej chodziła. Zamówiłam rozmiar M i tutaj L chyba również byłby lepszy. 


Ostatnia rzecz to przesłodki, cieplutki sweterek. Troszkę już za późno na swetry ale może będzie na przyszły rok. Wykonanie bardzo fajne, jest ciepły, gruby. Jedyny minus to, że bardzo pogrubia no ale przy minus dwudziestu stopniach nigdy nie zwracam na to uwagi. ;D Na pewno będzie służył.

 
W drugiej części postu chciałam Wam przedstawić moje wiosenne propozycje ze sklepu Cndirect. Jak już wiecie mam z tego sklepu przepiękną torebeczkę, ala Chanelkę w której jestem zakochana. Postanowiłam, że spróbuje zamówić jakieś ubrania i sprawdzić ich jakość.


Tym razem wybrałam bardzo ładną, modną w tym sezonie kurteczkę bomberkę. Strasznie podobały mi się w pastelowych kolorach jednak nie potrafiłam takiej znaleźć więc skusiłam się na tą. Pewnie również jesteście ciekawe jak będzie wyglądała w rzeczywistości??;)










TUTAJ możesz sprawdzić cenę. Kolejna rzecz  która skradła moje serce to sukieneczka z wiązaniami na dekolcie. Ostatnio jest na nie szał, więc postanowiłam zamówić. Pewnie nikogo nie zdziwi, fakt że ostatnio powiedziałam, że już nie będę zamawiała sukienek ponieważ w nich nie chodzę? Jednak ta skradła moje serce i nie mogłam sobie jej odmówić. Co o niej myślicie??



 TUTAJ możesz sprawdzić cenę.
Ostatnia rzecz podobna. Jest to bluzeczka z wiązaniami. Ciekawa jestem dekoltu i czy będzie równie głęboki. Jeśli bluzeczka będzie wyglądała tak jak na zdjęciach na pewno będzie podstawą moich stylizacji. Z bomberką wyglądałaby bombowo.;)
TUTAJ możesz sprawdzić cenę.


Jeżeli jesteście ciekawe jak wyglądają te rzeczy proszę Was o poklikanie w linki, oczywiście wszystkim się odwdzięczę tylko napiszcie.;) 








116 komentarzy:

  1. Jakie piękne rzeczy :D Ta pierwsza bluzka w zestawieniu ze spodniczką jest boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystko ci poklikałam :) Wszystko mi się podoba, a szczególnie rzeczy z poza sklepu - kurteczka i spódniczka :)
    Mogłabyś poklikać również u mnie w najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałam we wszystko ponownie :) Klikniesz też u mnie w poście z wish listą ?

      Usuń
  3. Poklikane co do sztuki ;) Podobają mi się te rzeczy wiązane z przodu, ale nie wiem czy zdecydowałabym się takie nosić. Musiałabym zmierzyć. Dość odważne - trzeba przyznać. Wiele tego teraz jest w sklepach. Serdeczne pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka i bluzka z wiązaniami ją cudne;)
    Poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzeczka z wiązaniami cudowna <3 Oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek śliczny:) Poklikane :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy bardzo mi się podobają;) Uwielbiam spódniczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te bluzeczki, podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza bluzeczka wygląda bardzo ładnie, szkoda tylko, że nie trafiła w Twoje wymagania. O ile sukienki i bluzki z wiązaniami na dekolcie podobają mi się niezwykle, zwykle na kimś, to nie wyobrażam sobie siebie w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten sweterek ;) Poklikałam we wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka z wiązaniami jest piękna (chyba że to sukienka) :P Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek super :-) . poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny sweterek :D Szkoda, że już na niego czas minął ;c
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Po-klikane :) podobają mi się te sznurowane bluzki

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek strzałem w dziesiątkę ;) poklikałam ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikane :D Polecam się na przyszłość ^_^
    Ten puchaty, słodziutki sweterek jest najlepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweter świetny! Już klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikałam ;P Niestety często na takich stronach jest tak, że ich rozmiarówka nie odpowiada naszej europejskiej..
    Ale daj znać jak będzie wygladała ta czarna bluzeczka z wiązaniami, sama chętnie ją zamówię jak będzie fajna ;)

    Buziaki dla Ciebie
    xoxo, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  19. biały sweterek podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rzeczy - też mam taki sweterek i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza i ostatnia bluzeczka ♥
    Oczywiście kliknełam
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne są te dwie bluzeczki zamówione przez Ciebie
    Poklikałam oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te bluzeczki które wybrałaś są przepiękne! Czarna mnie zdecydowanie bardziej urzekła. Poklikałam :**
    Dziękuje za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam częściej :*
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta sukienka sweterkowa jest świetna.:D
    Oczywiście poklikane.:)




    dashiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta pierwsza bluzka prześliczna, ta delikatna koroneczka na górze wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane :-) Czerwona bluzka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zakochana w Wholesalebuying! I poczywiście musiałam poklikać.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane ;)Pomożesz w klikaniu? Bardzo prosze to dla mnie ważne:) *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne rzeczy *.* Poklikałam :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak prosiłaś poklikałam w trzy ostatnie linki :*
      Pozdrawiam!

      Usuń
  31. śliczny sweterek. :D
    poklikane, liczę na rewanż u mnie :D
    http://magdelblog.blogspot.com/2016/04/do-10-ozspecials.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweterek świetny :3 !! Kliknełam szczerze :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek bomba, na chłodniejsze dni będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice pictures

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne ubrania :) Kliknęłam :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładnie dobrane stylizacje :) a ten sweterek naprawdę jest ekstra :) Póki co nie wiadomo co z tą naszą wiosną - może spadnie śnieg i przyda Ci się szybciej niż myślisz? :D
    Poklikane :*
    zapraszam http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikane:)
    Biało czarna stylizacja to moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne rzeczy!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Sukienka jest ciekawa :-) Poklikane. Jeśli możesz w wolnej chwili poklikaj proszę w tym poście http://puderniczkama.blogspot.com/2016/02/dresslink-whishlist.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Sweterek jest cudny :) klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe zamówienie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bomberka jest świetna! Sama na taką patrzyłam ;)

    A ta pierwsza bluzka faktycznie - dekolt jest strasznie wysoko ;/ Ale mimo to bardzo ładna ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Poklikam zawsze kiedy będzie trzeba :)
    Dziękuje za klikanie u mnie :)
    Świetne rzeczy :*

    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. czerwona bluzeczka jest extra :)- poklikalam

    OdpowiedzUsuń
  45. łoo ta sznurowana pikna :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  46. O jakie śliczne ciuszki!!!
    Poklikane wszystko kochana, jesli chcesz możesz wpaść i jeszcze dziś kliknąć :*
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  47. rzeczy są naprawdę cudowne, stylizacje godne uwagi. Jestem oczarowana . Ślicznie!! :) Pozdrawiam gorąco

    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Planuję zamówić podobny bomber jacket :)
    Poklikałam we wszystko :)

    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć u mnie, z góry dziękuję :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/04/wholesalebuying-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  49. ja tez właśnie ostatnio zamówiłam taką bomberkę i na nią czekam :)
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładne rzeczy tylko szkoda, że niektóre okazały się troszkę za małe :)
    Poklikane oczywiście :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Te rzeczy są przepiękne!!!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Z wszystkich ubrań najwięcej podoba mi się kurteczka ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  53. Super rzeczy ! Po klikane w linki :)

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Poklikane :D
    Bluzki jak bluzki, ale jakie masz ładne nogi :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ja do końca nie jestem z nich zadowolona ale bardzo dziękuję;*

      Usuń
  55. Fajne rzeczy :) Poklikane!

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne rzeczy
    Dziękuję za odwiedzenie mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Pierwsza bluzka jest obłędna! piękna! *_*

    OdpowiedzUsuń
  58. Bomberka jest świetna! :)
    Poklikałam.
    Pozdrawiam :)
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Pluszakowaty sweter najbardziej przypadł mi do gustu <3
    Kochana poklikane :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny ten sweterek.
    Oczywiście poklikałam.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. sweterek ciepły warto mieć:)
    poklikane oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne rzeczy! :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten włochaty sweterek jest super. Wszystkie linki poklikane, powodzenia w dalszej współpracy :)
    Jeśli to możesz kliknij u mnie w poście z wishlistą tutaj, wystarczy w 3 linki pod koniec wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Sweterek jest cudowny :) poklikałam
    ostatnia bluzka to po prostu cudo *.*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  65. Poklikane! ;) Mi najbardziej podoba się ta czarna wiązana bluzka :3 Może kiedyś ją sobie sprawię, bo ładnie wygląda na kimś ale jednak jest dość odważna :D
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jestem zakochana w tej ostatniej bluzce :D Fajne rzeczy ;) Zapraszam do mnie ♥
    modowydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Kliknęłam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne ciuszki :) Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo podoba mi się ostatnio taka czerwień :) poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Sweterek jest przeuroczy :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetna jest ta pierwsza bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkie linki odwiedzone. Polecam się na przyszłość. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Poklikane, pierwsza bluzka ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Wybrałaś świetne rzeczy, poklikane ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Mam szarą sukienkę z wiązaniem na dekolcie,uwielbiam ją:)Super bomber jacket :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Przeuroczy sweterek! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Wszystkie rzeczy są cudowne! Ale bomberka, sukienka i bluzka z CnDirect przemawiają do mnie najbardziej, podobają mi się takie wiązania na dekolcie :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  78. Gotowe !
    Śliczne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Poklikane :) Niebawem zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. a nie znam sklepu,a z chęcią poznam:D

    OdpowiedzUsuń
  81. Wiązania na dekolcie skradły moje serce <3
    Świetny post!

    http://livetourevel.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)Bardzo by było mi miło o Twoją opinię na temat moich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Jej przepiękne rzeczy!!! Masz świetny gust :*

    Pozdrawiam gorąco ♥ ♥ ♥
    ---> mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Te wiązane dekolty bardzo mi się podobają, chociaż sama nie wiem czy bym nosiła takie rzeczy :D Mimo wszystko na kimś to wygląda świetnie i jak piszesz w połączeniu z kurtką. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  84. fajne rzeczy, oczywiście kliknęłam, aby przyjrzeć im się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Kochana zachwycasz <3 Wspaniałe bluzki, kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń