15 maja 2016

Drugie zamówienie z Cndirect


Współpraca z chińskimi sklepami internetowymi staje się coraz bardziej popularna, coraz to częściej  na blogach pojawiają się Wish listy. Sama miałam okazję współpracować już z trzema sklepami: Wholesalebuying, Dresslink i teraz z Cndirect.

Jak na razie z Cndirect jestem najbardziej zadowolona, wszystkie rzeczy jakie zamówiłam bardzo mi się podobają. Na pewno pamiętacie torebkę z pierwszego zamówienia, sprawuje się i wygląda idealnie. Jeśli nie widziałyście to zapraszam TUTAJ.  

Tym razem zamówiłam trzy rzeczy. TUTAJ możecie sprawdzić WISH listę.  

Wszystkie rzeczy tym razem zamówiłam w rozmiarach L, ponieważ kilka razy zdarzyły mi się rzeczy za ciasne. Także polecam brać o jeden rozmiar większe.

Pierwsza z rzeczy, która bardzo mnie zaskoczyła to bomberka. Nie spodziewałam się, że przyjdzie taka fajna kurteczka. Jest cienka, w sam raz na wietrzne ale ciepłe dni, na przykład zamiast bluzy. Wygląda nawet lepiej niż na zdjęciach sklepu. Za taką cenę na prawdę polecam tym bardziej, że u nas w sieciówkach kosztują około 100zł.



Drugą rzeczą jest sukienka z modnymi teraz wiązaniami. Z tyłu posiada zamek, materiał jest dość gruby, nic nie prześwituje. Tutaj jakość też mnie zaskoczyła, bardzo pozytywnie. Świetny materiał, leży idealnie. Na dole jest troszkę luźna ale coś da się z tym zrobić. ;) 

Ostatnia rzecz to czarna bluzeczka z długim rękawem, również z wiązaniami. Bardziej mi się podoba z rękawkami 3/4 więc je sobie podwinęłam. Materiał troszkę sztuczny ale prezentuje się całkiem ładnie. Sznurki skróciłam bo były bardzo długie. 
Co myślicie o tych rzeczach? Ja jestem bardzo zadowolona
Jeśli chcecie mi pomóc poklikajcie proszę w linki. Z góry dziękuje.  

Rzeczy możecie zobaczyć tutaj: 








118 komentarzy:

  1. Świetna jest ta bomberka, też mnie zaskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze kochana super masz te ciuszki najbardziej spodobał mi sie bobmer *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. wiązana bluzka bardzo łaadna :) poklikane! mogę liczyć na rewanż? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/04/dresslink-wishlist-moze-tym-razem.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Linki poklikane, fajnie że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka i bluzka bardzo ładne :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kolor tej bomberki :) a sukienka z wiązaniami też fajnie się prezentuje, choć osobiście wolałabym żeby była to bluzka z taką samą górą :) Kliknęłam w linki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukieneczka jest śliczna :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy zamówiłaś. Mi najbardziej przypadła do gustu ta sukienka. Można z nią ciekawie komponować inne rzeczy. Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka świetnie na Tobie leży :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super są te wiązania! Z pewnością coś podobnego sobie zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwię Ci się. Ja na Twoim miejscu również byłabym zadowolona z takich świetnych rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bomberka
    po klikane
    5.79
    6.93
    4.39
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bomberka i czarna bluzka.
    Pozdrawiam MalinoOwa..
    modowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka mega :D kliknęłam :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy :) kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam, wszystkie rzeczy mega w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bomberka jest śliczna!
    Ja nadal szukaj swojej wymarzonej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy :) Ciekawe te sznurowania z przodu ! :D
    Poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnia bluzka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bomberka świetna, zwłaszcza jej kolor. Większość sklepów oferuje w kolorze bladego różu bądź zgniłej zieleni, a ja wole coś mocniejszego i wyrazistszego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają, jednak kurteczka chyba najlepsza z całego zamówienia;)
    Poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne te wiązania bluzki jak i sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka ladna u ciebie jest nieco dłuższa ale modelce ze strony prawie dupke widać :P bardziej bym.ja traktowała jako dłuższa bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bomberki niestety nie w moim guście ale sukienka u bluzka jak najbardziej! Świetne ciuszki! :-) Linki odwiedzone, polecam się na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta szara sukienka jest świetna! Naprawdę bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Z wielką chęcią bym taką przygarnęła do swojej szafy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bomber dla mnie pierwsza klasa ;) Super wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zamówienia, wszystkie ciuszki mi się podobają i sama chętnie bym je nosiła :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. ojj spodobała mi się sukieneczka, zdecydowanie na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bomberka świetna :) Poklikane:*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie się prezentują wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jeszcze żadnej współpracy z takim sklepem nie podjęłam chyba ze względu na mój kiepski angielski ale ciuszki faktycznie świetne :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja po angielsku nic nie wydukam sama z siebie. Wszystko na tłumaczu robię i dogaduje się całkiem ok ;)

      Usuń
  32. Super ubrania, podobają mi się :-) Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ubrania, podobają mi się :-) Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna bomberka, super kolor. Podobał mi się Twój post!

    Zapraszam do mnie! ~ aureleei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zamówienie :) Wszystko mi się podoba :)
    Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobają mi się te wiązania przy dekolcie :D Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kliknięte oczywiście kochana <3 Piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rzeczy kochana:),oczywiście pokliane:)):*

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę fajne rzeczy :) Wszystko wygląda genialnie :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  40. Najgorsze w tych zakupach jest to, że czasem produkt jest super, a innym razem zupełnie nieudany... ;)

    Zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Najgorsze w tych zakupach jest to, że czasem produkt jest super, a innym razem zupełnie nieudany... ;)

    Zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bomberka i sukienka jest świetne- sama dumnie bym nosila <3

    oczywiście klikam we wszystko:
    5,79$, 6,93$, 4,39$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  43. Bomberka jest świetna;) Kliknęłam w bomberke ;) Buzka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie jestem coś przekonana do chińskich sklepów, ale na taką szarą sukienkę poluję już od jakiegoś czasu więc może zaryzykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Podobają mi się ubrania z takim wiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale piękne rzeczy!

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne ciuszki, kurtka przyciągnęła moją uwagę najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Poklikane : )
    Świetna bomberka, w prostym klasycznym stylu, będzie ci pasować do wielu stylizacji : )

    https://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podoba mi się szara sukienka z wiązaniem, jest świetna :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawe rzeczy ;-) Wszystkie poklikane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Poklikane :D
    Wszystko mi się podoba, ale sukienka zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurteczka i pierwsza bluzeczka są przecudowne ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakie prześliczne ubrania! Najbardziej podoba mi się ta szara sukienka - wydaje się pasować do wielu stylizacji ^-^ Linki poklikane ;)

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam tą samą kurtkę, jest świetna:) Poklikałam:*

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podoba mi się bomber, poklikane wszystkie rzeczy. Fajny sklep, na stronie dużo ciekawych rzeczy już zauwazyłam.

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne rzeczy :)
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kliknięte :) Świetne ubrania wybrałaś! Zastanawiałam się nad tą sukienką, ale na mojej figurze nie będzie tak dobrze wyglądać jak u Ciebie ;) -Marta

    OdpowiedzUsuń
  58. Sukienka bardzo fajna :) [poklikane]

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne rzeczy zamówiłaś! Sukienka jest boska i masz świetną figurę! :) Oczywiście poklikałam w linki. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. oni sami do Ciebie napisali?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) Wtedy współpracowałam z Dresslink i w tym czasie napisały do mnie dwie babeczki jedna z Cndirect i druga z Wholesalebuing. Później się okazało, ze oba te sklepy należą do Dresslink i przekierowali mnie do kobietki która była odpowiedzialna za moją współpracę z Dresslink. Oczywiście dostałam rzeczy z tych trzech sklepów ale współpracę przedłużyła mi tylko z Cndirect ale cieszę się bo z tego sklepu rzeczy są najlepszej jakości. Przynajmniej do tej pory ;)

      Usuń
  61. Fajne rzeczy, sukienka najbardziej wpadła mi w oko. Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajnie prezentują się ich ciuszki :) Sukienka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne ciuszki:)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkie ubrania wpadają w me gusta :P

    OdpowiedzUsuń
  65. Great post hun! I love this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  66. Sukienka oraz bluza bardzo ładnie wyglądają, chociaż ja bym nie była na tyle odważna, żeby takie ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Poklikane. Ja jakoś nie mogę sie przekonać do tego typu stron. Wiele produktów wygląda inaczej niz na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow! jestem pod wrażeniem! Świetne ubrania :) I masz bardzo ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Czarna bluzeczka prześliczna ;)Te wiązania są świetne :p Poklikałam tak jak prosiłaś ;))
    Wspólna obserwacja? :D
    Odpowiedz u mnie w komentarzu ;*
    Zapraszam ;)
    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Masz świetną figurę! Poklikane :) Kurteczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  71. To jest chyba nowy sklep ? ;) Faktycznie mają bardzo ładnie rzeczy :)
    Poklikane oczywiście ;)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo ładne rzeczy *.* Poklikałam ♥ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. kliknełam!
    świetne zamówienie, ogólnie na cndirect
    nigdy się nie zawiodłam ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*

    OdpowiedzUsuń
  74. Ładna ta sukienka :) poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bomberka i sukienka super ! Bardzo mi sie poddają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  76. sukienka i bluzeczka są w moim guście, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny zakup, a kurtka jest po prostu genialna! To samo również mogę powiedzieć o sukience i bluzce z wiązaniami, są świetne i nadają dużo uroku stylizacji. Takie zakupy mogłabym robić codziennie!:)

    OdpowiedzUsuń
  78. bardzo podoba mi się bluzka :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetna sukienka i bobmerka :-) Bardzo mi się podoba zestawienie obu tych rzeczy razem :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  80. Kurteczka jest świetna. Prezentuje się naprawdę bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. sukienka i bluzeczka świetne - lubię takie fikuśne wiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Kliknięte. Świetnie wyglądasz we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  83. You look great on this dress! Gorgeous pics
    Do we follow each other in GFC, let me know on my blog to follow you :)
    xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne rzeczy! Najbardziej jednak podoba mi się bomberka, mam ostatnio ochotę kupić gdzieś jakąś, ale jak na razie nic idealnego nie znalazłam, a ta jest naprawdę fajna :) Sukienka tez odlot :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. swietna kurtka :) obs/obs ? zapraszam http://natalie-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Poklikane :3 kurteczka rewelacyjna, ale sukienka jest po prostu genialna :) | sznuraskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo ładna kurtka :) Życzę udanej współpracy, poklikałam :)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Bluzka z wiązaniami jest cudna :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/ (Dziękuję za komentarz, obserwuję i poklikałam :))

    OdpowiedzUsuń
  89. Mnie najbardziej do gusty przypadła ta sukieneczka <3
    poklikałam ♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudowna sukienka za 6,93$. ;]
    Kurteczka za 5,79$ i bluzka 4,39$ również świetne.

    OdpowiedzUsuń