25 maja 2016

Jak aranżować wnętrza: panele i parkiety


Aranżacja wnętrz jest kolejnym tematem, który mnie interesuje zaraz po kosmetyce. Kiedyś nawet bawiłam się w projektowanie ale to za czasów gimnazjum, wtedy nawet przeszło mi przez myśl, żeby iść w kierunku architektury. Jednak wylądowałam w technikum logistycznym, a teraz kończę studia kosmetologiczne, kto by pomyślał.;)


Mi  najbardziej podobają się jasne panele jak i wnętrza ale wiadomo, że moda się zmienia. Myślę, że minimalizm pozostanie ze mną na dłużej.
Przed wyborem oczywiście należy się dobrze zastanowić, bo paneli podłogowych nie zmienia się co sezon. No chyba, że u Was jest inaczej?;> Już o tym pisałam TUTAJ.

Jeżeli jesteśmy zdecydowani na ten rodzaj podłóg, musimy się zastanowić jaki rodzaj będzie odpowiedni do naszego mieszkania. Wybór wzorów paneli, zarówno drewnianych, jak i laminowanych, może przyprawić o zawrót głowy. Wierzchnie warstwy paneli są wykonane z krajowych jak i egzotycznych gatunków drewna. Mogą wyglądać jak wiekowe drewno ale też nowocześnie. 

Możemy wybierać w kolorystyce, usłojeniu (warstwa imitująca słoje na panelach nie musi być gładka, znajdziemy panele gdzie ma podobną fakturę do naturalnych desek), w kształtach: klasycznych ale dostaniemy też panele kwadratowe i w kształcie rombów.

Jak aranżować wnętrza: panele i parkiety
Jak aranżować wnętrza: panele i parkiety
Jeżeli zależy nam na czymś eleganckim, klasycznym i solidnym to zdecydowanie bardziej należy zwrócić uwagę na parkiety-czyli podłogę jaką pamiętamy z domów naszych dziadków. Parkiet wygląda dobrze w pomieszczeniach w każdym stylu. Egzotyczne parkiety mają genialnie wyglądające odcienie: od słomkowej i miodowej, przez czerwień i bordo, aż po różne odcienie brązów, a nawet czerń.
Deski bielone podkreślają natomiast rysunek słojów, rozświetlają pomieszczenie i nadają mu mój ulubiony skandynawski szyk. 

Jak aranżować wnętrza: panele i parkiety
Jak aranżować wnętrza: panele i parkietyA Wam coś przypadło do gustu? Ja uwielbiam takie inspiracje.









39 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam takie inspiracje,
    świetny wpis
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham takie inspiracje :) Wsyzstkie zdjęcia Mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie inspiracje. Białe wnętrza bardzo mi się podobają, zwłaszcza w katalogach, ale trudno powiedzieć czy bym tak mogła mieszkać ;) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze marzyłam aby być projektantką wnętrz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te wnętrza ;) Podobają mi się bardzo ;) Takie eleganckie i zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne inspiracje ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też podobają się jasne panela i wnętrza;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze wymyślić aranżacje pokoju dla sześciolatka - mam mało kasy i maleńki metraż. Ech...

    OdpowiedzUsuń
  9. Panele na 1 i 2 zdjęciu bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szare panele kocham :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam takie inspiracje i białe przestrzenie, kocham też cegłę na ścianie i obiecałam sobie, że w mojej sypialni musi kiedyś zagościć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz takie podłogi rządzą. Teraz bardzo mało widuję by ktoś miał dywan na cały pokój

    OdpowiedzUsuń
  13. Super inspiracje, też lubię skandynawski styl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne inspiracje :) Marzy mi się taki jasny, duży dom :) Też uwielbiam styl skandynawski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze ? To wszystkie inspiracje mi się podobaja ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam jasne wnętrza ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne wnętrza <3 Ja lubię zarówno jasne jak i ciemne podłogi. Do jednych i drugich można dobrać meble czy dodatki tak, żeby całość się pięknie prezentowała :) pomysł na "sypialnie" odgrodzoną zwiewnym materiałem - GENIALNY! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się jasne, a wręcz białe podłogi. ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wnętrza ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Inspiracje piękne, szkoda tylko, że mój dom/pokój tak nie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Równiez uwielbiam styl skandynawski, w ogóle stawiam na minimalizm :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. Białe wnętrza ostatnio są w modzie. Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie jasne panele na podłodze :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. boskie wnętrza :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne inspiracje, przepiękne wnętrza!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest temat u mnie na czasie, bo niedługo czeka mnie wykańczanie nowego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest temat u mnie na czasie, bo niedługo czeka mnie wykańczanie nowego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne propozycje naprawdę warto skorzystać. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne wnętrza. Ja uwielbiam kolor bielonego drewna albo taki typowo ciemny jak na przed ostatnim zdjęciu. Najprawdopodobniej w moim przyszłym domu będzie kompromis i parter będzie miał ciemną podłogę w poddasze jasną :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne mieszkania :) Ja, już nie mogę się doczekać aż bd swój dom projektować :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko co pokazałaś przypadło mi do gustu :D Uwielbiam oglądać inspiracje!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful post!!!!
    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz to na prawdę tak wiele jest opcji na te panele, że w każdym wnętrzu się fajnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń