29 maja 2016

Jak przyspieszyć porost włosów?


Tak jak większość blogerek, które obserwuje i mnie dopadło tzw. włosomaniactwo. Post o efektach pielęgnacji już się pojawił  TUTAJ. Jeśli jeszcze nie widziałyście to zapraszam. ;) Kolejny na pewno się pojawi w czerwcu.

 
Jak przyspieszyć porost włosów?Powoli udaje mi się dostosowywać pielęgnacje do potrzeb włosów, staram się je nawilżać i regenerować unikając obciążenia, chociaż nie powiem, że nie zdarza mi się przesadzić. 

Aktualnie włosy są w coraz lepszej kondycji jednak już zniszczone końcówki się nie naprawią choćbyśmy się niewiadomo jak starały, dlatego też planuję małą wizytę u fryzjera. Rzadko chodzę chociaż uwielbiam odwiedzać fotele fryzjerskie, szczególnie podczas zabiegów z myciem, masażem skóry głowy i kompleksową pielęgnacją.  Tym razem w planach mam tylko podcięcie zniszczonych końcówek.

Za pewne będę musiała skrócić  włosy o conajmniej trzy centymetry, dlatego zajęłam się poszukiwaniem sposobów na ich szybszy porost. Mam nadzieję, że uda się nadrobić straty. ;)

Co mam w planach?

Pierwszym moim problemem są przesuszone końcówki (głównie przez suszenie, prostowanie), które się łamią, kruszą, rozdwajają. Czesto to jest przyczyną tego, że włosy nam "nie rosną". Mit! Włosy zawsze rosną wloniej czy szybciej, tylko zazwyczaj końcówki się wykruszają. Dlatego powinnyśmy zacząć od:

Dobrego zabezpieczania końcówek: po każdym myciu, na noc, przed stylizacją, jak widać, że są przesuszone. Do tego używam serum argannowego, głownie na bazie silikonu ale do zabezpieczania jest idealny, bądź jakiegoś oleju np. jaśminowego. Dodatkowo mgiełka termoochronna przed suszeniem i prostowaniem. 

Jak przyspieszyć porost włosów?
Pod drugie: WCIERKI! Ja powróciłam do wszystkim już znanego Jantaru. Może z  czasem wypróbuję coś nowego ale nie chcę stosować wszystkiego na raz. Ale możecie już pisać w komentarzach co polecacie? Chętnie skorzystam. 

Jak przyspieszyć porost włosów?


Wcierkę rozprowadza się na skórze głowy i dokładnie wciera, wykonując przy tym delikatny masaż, poprawiający ukrwienie skóry.

Dlaczego warto wcierać? 

-wzmacniamy i odzywiamy cebulki włosów
-poprawiamy ukrwienie skóry głowy 

Dzięki temu: 

-wzrost włosów jest przyspieszony
-pojawiają cie baby hair

Najważniejsza jest REGULARNOSĆ!

Po trzecie: suplementacja-aktualnie skrzypovita codziennie po jednej tabletce na zmianę z kompleksem witamin KFD, omega3. Planuję wypróbować Revalid-jedne z najskuteczniejszych tabletek na wypadanie włosów.
Jak przyspieszyć porost włosów? Dla najtwardszych picie drożdży!

Drożdże zawierają m.in.:
-witaminy z grupy B, 
-minerały (np. miedź, potas, mangan, selen, chrom, cynk, kobalt, fosfor, molibden, magnez, żelazo, jod, sód), 
-aminokwasy (tyrozyna, tryptofan, arginina, cystyna, alanina).

Co to daje?
-większy przyrost
-baby hair
-włosy mocniejsze

Jak przyspieszyć porost włosów?


O pielęgnacji TUTAJ

Jak przyspieszyć porost włosów?

Postanowiłam też wprowadzić kilka zmian żeby zachować regularność w dodawaniu postów będą się one pojawiały narazie dwa razy w tygodniu: w środę i niedzielę.;)
Dajcie znać co o tym myślicie









60 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w osiągnięciu pożądanej długości włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to możliwe, ale dziękuję ;*

      Usuń
  2. Muszę w końcu kupić Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje włosy skróciłam o jakieś 15 cm, na szczęście moje bardzo szybko rosną same z siebie , paznokcie niestety przeciwnie. Kwasy omega biorę, są bardzo zdrowe, mój lekarz polecił mi je ze względu na wysoki cholesterol

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy takiej dawce dobroci napewno będą rosły piękne i długie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sięgnąć w końcu po Jantar :)!

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że dbasz o nie :) Również używam olejku arganowego na końcówki włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za takie oddanie ;). Mnie ostatnio moje włosy zaskoczyły, bo zaczęły na prawdę szybko rosnąć. Zasługa szamponu z rzepy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwem rzepa super działa na cebulki włosów ;)

      Usuń
  8. Ja również mam problem z przesuszonymi końcówkami natomiast od góry lubią się przetłuszczać. :(
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja piłam drożdże :D Fakt włosy mi urosły i stały sie gęściejsze :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty są spektakularne, ja się do tej kuracji przygotowuje psychicznie.;D

      Usuń
  10. Moim włosom przydałoby się radykalne cięcie a potem solidna dawka regeneracji.
    Swego czasu piłam drożdże, ale nie zauważyłam efektów i szybko się zniechęciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak podcinam włosy to musze je później prostować bo się nie układają, więc znowu się niszczą... i takie błędne koło. Dlatego wciąż się zastanawiam.

      Usuń
  11. Skrzypowitę i ja łykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi rosną zdecydowanie zbyt szybko :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Drożdże mają sporo dobroci w sobie, tak, że warto zacisnąć zęby - a raczej je rozewrzeć :D i łykać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja podciełam włosy, ale jakoś brak mi czasu na regenerację. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Metod jest wiele. Bardzo ważnym i chyba najcenniejszym elementem jest zdrowa, zbilansowana dieta, aby dostarczać organizmowi różnorodnych, potrzebnych składników. Suplementy i wspomagacze też nie zaszkodzą ;) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne włosy , ciekawe rady :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię Jantar :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem ci że dużo słyszałam o jantarze i chyba go kupie bo daje spektakularne efekty :))


    https://allegiant997.blogspot.com/2016/05/chinczyki.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ogólnie używam teraz dwóch kosmetyków do włosów. Chciałam dać im odpocząć i stopniowo zacząć zwiększać dawkę witamin. Bardzo długo używałam silnie działających szamponów, teraz moje włosy są w dużo lepszej kondycji :) muszę zacząć robić wcierki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tą wcierkę Jantar, naprawdę dawała efekty, choć ostatnio nie umiem używać jej regularnie, jakoś zawsze o niej zapominam :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo tego masz, ale faktycznie widać różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka dni temu podcięłam dość krótko włosy, ale niech sobie same spokojnie rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne masz włosy, ja muszę przyznać że po tym jak zaczęłam czytajac wpisy dziewczyn na blogach też zaczęłam bardziej dbać o włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było tak samo. ;D A teraz jak sama zaczęłam o tym pisac to już w ogóle ;)

      Usuń
  24. Ja uwielbiam Jantar. Czystek też mi przyspiesza porost, po jakimś miesiącu picia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie nie zależy na szybszym poroście włosów, wolałabym kurację wzmacniającą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, love this. oh, very interesing products.

    OdpowiedzUsuń
  27. po takiej kuracji na pewno będę mega długie:D

    OdpowiedzUsuń
  28. jantar to zło... nie mogę nań patrzeć;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Używam odżywki do włosów firmy jantar i jestem zadowolona włosy rzeczywiście szybciej rosną

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje włosy rosną za szybko, a ja lubię mieć takie do ramion :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile bym dała żeby mieć cierpliwość do wcierek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też uwielbiam chodzić do fryzjera, a na razie daje moim włosom odpocząć. Już wystarczająco długo je męczyłam wszystkim. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. mocno widzę różnicę w kondycji włosów! :O

    OdpowiedzUsuń
  34. ja brałam kiedyś biotyne na porost i też dawała rade :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Olej rycynowy, arganowy i oliwa z oliwek są świetne do ścierania. Poecie herbatki z pokrzywy też dobrze wpływa na kondycję włosów i nie tylko. : )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz słyszę o czymś takim jak picie drożdży.

    OdpowiedzUsuń
  37. Helpful advice and great post. Good luck with your goal, girl. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know in a comment on my blog and I'll follow you back.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny efekt, gratuluje ;)
    Moja znajoma je drożdże, podobno są paskudne, ale dają znakomite efekty. Podobno żadna odżywka nie jest w stanie przebić ich efektu.

    Pozdrawia Ancyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Różnica we włoskach bardzo widoczna - gratuluję :)
    Po Jantarze zachęcam do spróbowania placenty :) U mnie sprawdziła się genialnie :) Też właśnie kończę Jantar a opakowanie placenty już czeka w szafeczce na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Włosy ślicznie wyglądają na zdjęciu. Ja mam problem z przetłuszczaniem u nasady i wysuszaniem na końcach. A długie są, bo prawie sięgają końca pleców. Wcierka się ciekawie prezentuje :) A produktów z olejkami stosuję dla łatwiejszego rozczesywania. Co do olejków :) zapraszam na nowy wpis do mnie na Anna Pikura blog :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakiś czas temu piłam drożdże, ale nie umiem być systematyczna i przestałam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedyś piłam drożdze, ale niestety było to dla mnie dość uciążliwe z powodu codziennego latania (i nie zapominania) do sklepu po porcję świeżych drożdży, no i przestałam to robić. Z wcierek polecam Ci tę z Long4Lashes :) Jest według mnie dużo lepsza od Jantaru :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo przydatny wpis, ja wlasnie zapuszczam wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi się znudziło zapuszczanie i sciełam

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny masz kolorek włosów :) U mnie bardzo pomogło picie drożdży :)

    OdpowiedzUsuń
  46. super efekt :O ale najgorsze to ta regularność i to czekanie... :D

    zapraszam na mojego bloga :) http://myworldinspo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń