23 maja 2016

Jak u mnie sprawdziły się produkty organiczne Petal Fresh?


Produkty Petal Fresh nie są jeszcze tak popularne w Polsce, ale już kilka razy się z nimi spotkałam. Można je dostać między innymi w Rossmannie. Firma posiada w swoim asortymencie nie tylko produkty do włosów, ale również do pielęgnacji ciała. Ciekawa jestem jak się sprawdzają balsamy i masła... Dajcie znać jeśli miałyście. Dla osób które nie znają produktów, kilka słów o marce. 


"Petal Fresh Organics jest jedną z marek Bio Creative Labs.
Produkty Petal Fresh Organics oparte są na najwyższej jakości, certyfikowanych składnikach roślinnych. Priorytetem marki jest zapewnienie klientom produktów zdrowych, naturalnych i wysokiej jakości. Są niezwykle delikatne i idealne do codziennego stosowania."

Petal Fresh Organics Grapeseed & Olive OilPierwsze na co należy zwrócić uwagę i co należy do zalet produktów Petal Fresh to to, że produkty wolne są od szkodliwych substancji takich jak: parabeny, siarczany (SLS, SLES), GMO, ftalany i sztucznych barwników, posiadają zrównoważone pH.

Są to produkty organiczne w całkiem przyzwoitej cenie, za 355 ml zapłacimy 19.99 zł. Zazwyczaj firmy z mianem organicznych czy ekologicznych produktów życzą sobie kosmiczne ceny.


Dzisiaj przedstawię Wam serię odmładzającą do włosów Petal Fresh Organics Grapeseed & Olive Oil, którą miałam okazję przetestować.

Zapachy tych kosmetyków są bardzo ładne, naturalne.


"Odmładzający Szampon do włosów z wyciągiem pestek winogron i oliwek : Szampon przeciwstarzeniowy nadaje włosom witalność i świeżość dzięki ekstraktom z pestek winogron i oliwek. Bogaty w antyoksydanty chroni włosy przed zanieczyszczeniami. nadaje blask, przeciwdziała starzeniu, odżywia. Idealny dla włosów po zabiegach kreatynowych!"

Petal Fresh Organics Grapeseed & Olive Oil szampon Skład:
Aqua (Water), Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Ammonium Cocoyl Isethionate, Hydroxypropylcellulose, Vitus Vinifera (Grape) Seed Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Retinyl Palmitate (Vitamin A), Panthenol (Vitamin B5), Glycerin, Tussilago Farfara (Coltsfoot) Flower Extract, Achillea Millefolium (Yarrow) Extract, Equisetum Arvense (Horsetail) Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Althaea Officinalis (Mashmallow) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Chamomile) Flower Extract, Melissa Officinalis (Lemon Balm) Leaf Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Polysorbate 20, Citric Acid, Dehydroxyacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance)

Skład faktycznie jest  genialny.

Petal Fresh Organics Grapeseed & Olive Oil

Szampon bardzo  dobrze się się pieni pomimo tego, że nie zawiera SLS I SLES.
Sodium Lauroyl Sarcosinate" NIE jest tak szkodliwy, to łagodny detergent. Szampon dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy, także dobrze zmywa oleje. Włosy są świeże i dobrze oczyszczone. Kosmetyk jest bardzo wydajny (dużo wydajniejszy niż odżywka), wystarczy niewielka ilość na umycie całych włosów. 

Produkt jest przeznaczony do codziennego stosowania, jednak wydaje mi się, że lepiej jest go stosować co drugie, trzecie mycie co najmniej.

Kolejne moje spostrzeżenie to to, że bez odżywki lub maski się nie obejdzie ponieważ włosy plączą się i potrzebują wygładzenia.mSzampon zawiera wiele składników ziołowych, które jednak mają działanie ściągające dlatego też po każdym myciu nakładam odżywkę, również z tej serii. 


"Odmładzająca odżywka Grape Seed & Olive - wyciąg z pestek winogron i oliwek : Odżywka  nadaje włosom witalność i świeżość dzięki ekstraktom z pestek winogron i oliwek. Bogata w antyoksydanty odżywka chroni włosy przed zanieczyszczeniami. Idealny produkt do włosów po zabiegach keratynowych. Nadaje blask i przeciwdziała starzeniu, dzięki witaminom i minerałom odżywia i nadaje blask."

Petal Fresh Organics Grapeseed & Olive Oil odżywka



Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Isopropyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Behenyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Hydroxypropyl Methylcellulose, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Retinyl Palmitate (Vitamin A), Panthenol (Vitamin B5), Vitus Vinifera (Grape) Seed Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil, Tussilago Farfara (Coltsfoot) Flower Extract, Achillea Millefolium (Yarrow) Extract, Equisetum Arvense (Horsetail) Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Althaea Officinalis (Marshmallow) Root Extract, Chamomilla Recutita (Chamomile) Flower Extract, Melissa Officinalis (Lemon Balm) Leaf Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance)



Petal Fresh Organics Grapeseed & Olive Oil Skład też bardzo fajny. Odżywka jest troszkę mniej wydajniejsza od szamponu ale i tak wystarcza na długo, trzeba też dodać, że jestem osobą która nie oszczędza masek i odżywek podczas mycia. ;)

Co do działania to nie jestem w 100% usatysfakcjonowana. Dzięki odżywce włosy lepiej się rozczesuje, nie plączą się, są lekko wygładzone. Końcówki ładnie się układają, o dziwo, jednak mam wrażenie, że pomimo tego że ładnie lśnią to nadal są one suche. Zabezpieczam je serum z olejkiem arganowym i jest ok.

Rzadko stosuję odżywki do włosów, stawiam raczej na maski więc może przyzwyczaiłam włosy do mocniejszego działania.

Odżywka ani szampon nie powodują u mnie mocniejszego przetłuszczania.

Jeżeli jesteście ciekawe dokładnej analizy składu to na kilku blogach już jest, także zapraszam na przykład tutaj: KLIK


Petal Fresh Organics Grapeseed & Olive Oil recenzja




Podsumowując uważam, że kosmetyki są godne uwagi. Najlepiej je stosować naprzemiennie z innym szamponem i jakąś dobrze nawilżającą maską. Po zastosowaniu serum zabezpieczającego i wygładzającego końcówki, włosy wyglądają bardzo ładnie.

Ciekawa jestem jakie jest Wasze zdanie na temat tej marki?? Znacie? Jakie produkty Wy polecacie? Dajcie znać.






47 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki. Ogólnie z rezerwą podchodzę do produktów pielęgnacyjnych do włosów na bazie naturalnych, organicznych składników. Często po nich moje włosy wyglądają na niedomyte, obciążone. Ciekawe jak by było w tym przypadku. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z tą marką, ale lubię kosmetyki organiczne i porozglądam się za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie miałam ich produktów do włosów za to byłam zadowolona z tych do ciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś słyszałam o już o tych produktach i były przedstawione w samych superlatywach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety na temat marki nie mam zdania, bo produkty znam tylko z blogów, ale jestem ich bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawie się zapowida! chetnie sama wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych produktów :)
    Dodałam Cię do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tej marki. ja obecnie używam szamponu i odżywki z Aussie, które przepięknie pachną;]

    OdpowiedzUsuń
  10. This is absolutely wonderful!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam naturalne produkty i wcześniej czy później na pewno do nich trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tych produktów, przygarnęłabym szampon :)
    Znam je jedynie z blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam do włosów farbowanych i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupełnie nie znam produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam nic o tym ale bardzo zachęciłas mnie ta recenzją :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ją na wishliście, ale tonę na razie w szamponach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę. Skoro są w Rossmanie to może się skuszę :D szkoda tylko, że lepiej używać z odżywką, jestem strasznym leniem i czasem mi się nie chce bawić jeszcze z odżywkami :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz o nich słyszę obecnie używam szamponów i masek Kallos.Jak z masek jestem zadowolona tak szampony,hmm,sama nie wiem.Chyba po Twojej recenzji kupię ten.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest u mnie recenzja duetu do włosów farbowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Nie wiedziałam, że robią produkty odmładzające do włosów :D Jestem znów mądrzejsza o kilka faktów :) Cena jest dośc przystępna z tego co widzę, jeśli chodzi o te wszystkie produkty bio. Szkoda, że nie zaznałaś jakiś mega efektów, ale dobrze że bardziej się nie przetłuszczają :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że to moje pierwsze spotkanie z produktami tej marki. Już sam skład robi na mnie ogromne wrażenie i z pewnością przyczyni się do tego, że i ja skuszę się na wypróbowanie szamponu i odżywki. Ja na co dzień sięgam po odżywki, maski od czasu do czasu więc moje włosy z pewnością nie są do nich tak mocno przyzwyczajone. Mam więc nadzieję, że dzięki temu ja będę bardziej zadowolona z odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie spotkałam się dotąd z tą marką, aczkolwiek składy ma niezłe. Skoro są dostępne w Rossmannie, to może kupię w przyszłości na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy duecik :)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam maskę do twarzy tej marki i jest świetna więc chętnie wypróbuję też kosmetyki do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować kosmetyków Petal Fresh, ale czytałam na ich temat sporo pozytywnych opinii. Szkoda, ze mimo ciekawych składów ich działanie nie było w pełni odpowiednie dla Twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam szampon Petal Fresh ale inny rodzaj. Bardzo dobrze myje. Odżywki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że w Polsce raczej są mało dostępne. Ja z chęcią bym takich używała :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Markę kojarzę, ale nie miałam jeszcze nic z niej. Ciekawy jest ten szampon. Odżywka mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. so nice :) have a nice day:)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  30. Po raz pierwszy słysze o tej firmie.Chyba nie kupię bo mam włosy wybitnie suche...

    OdpowiedzUsuń
  31. To już dzisiaj moja trzecia recenzja ich - chyba muszę się skusić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak wykończę swoje zapasy do włosów, chętnie spróbuję coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widziałam je chyba w Tesco i chętnie je przetestuję, jak zbiory się troszkę uszczuplą;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jeszcze nie poznałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie słyszałam o tej firmie, ale a pewno wypróbuję :)
    pozdrawiam:)
    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam podobne zdanie do Twojego co do tego ze najlepiej używać ich na przemian z innymi kosmetykami :-) ogólnie u mnie calkiem nieźle sprawdzil sie ten zestaw i odzywke wlasnie wiozę ze soba nad morze :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ooo ciekawe kosmetyki ): Nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam ze słyszenia, w łapkach jeszcze nie miałam :) Możliwe jednak, że się skuszę, bo powolutku dna dobija Ecolab :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe na pewno spróbuje :) ! Takiego jeszcze nie miałam...

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyznaję, że jak na taką cenę skład jest naprawdę interesujący. Szkoda, że nie udało się obejść konserwantów, jednak wtedy kosmetyki nie byłyby dostępne w normalnych drogeriach. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką, jak skończy mi się obecny szampon to pewnie wypróbuję :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. To cudownie, że nie ma SLS'ów i się pieni. Kiedyś miałam jeden bez i niestety piana to była tak mizerna... Prędzej umyłabym włosy płynem do ciała ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieni się ponieważ ma w składzie SLM-odrobine słabszy zamiennik sls

      Usuń
  42. Muszę wypróbować! Szampony i odżywki Petal Fresh bez SLSów i parabenów - zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń