21 maja 2016

Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE relacja


Witajcie. Jak większość z Was wie, a jeśli nie to zaraz się dowiecie, co pół roku w Krakowie odbywają się targi i kongres kosmetologiczny LNE. Jest to jedno z najlepszych wydarzeń branży beauty w Polsce. Ja zaliczyłam to wydarzenie po raz trzeci i jestem zadowolona. Z roku na rok jest coraz lepiej, więcej wystawców, marek i wykładów dotyczących największych nowości. Jeżeli jesteście z Krakowa albo z okolic to na prawdę warto skorzystać. Największym plusem jest dostęp do marek profesjonalnych bardzo często w niższych cenach. Między innymi Bandi, Arkana, Bielenda, Bikor, Olaplex, Theo Marvee. Ale to tylko cząstka.

Od kongresu minął już miesiąc jednak wcześniej nie miałam czasu nic dla Was napisać. Właśnie jestem w trakcie pisania licencjatu, zaliczeń, jeszcze tyko sesja obrona i kończę szkołę. Trzy lata zleciały w mgnieniu oka.

Bilet na targi i kongres wygrałam w konkursie na fp bloga loveliness.pl . Bardzo dziękuję. ;*

Do Krakowa mam około godzinkę drogi więc namówiłam koleżankę z którą chodziłam do studium kosmetycznego i ruszyłyśmy w drogę. Mi bardziej zależało na wykładach. Jednak ze względu, że na targach byłyśmy tylko w niedzielę, udało mi się wejść na trzy wykłady i obejść wszystkie stoiska dokładnie dwa razy. 
 
Zaliczyłam między innymi wykład o pigmentacji makijażu permanentnego, a dokładnie o nieudanych makijażach i ich korekcji. Wykład prowadziła pani szkoleniowiec ze szkoły Brodway Beauty. 

Kolejny wykład na jakim byłam to prezentacja marki Vedara i ich zabiegu gabinetowego z kwasami, również bardzo ciekawy.


Nie obyło się również bez zakupów, w tym roku jednak nie szalałam, kupiłam produkty Blanx do wybielania zębów, popularny krem bb Skin79, maskę algową marki Sofia.


Zapraszam do fotoralcji.

Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE



Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE



Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE









Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE


Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE






Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE

Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE






Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE




Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE







Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE




Międzynarodowy Kongres i targi Kosmetologiczne LNE








Dajcie znać czy wy byłyście na takich targach? Co myślicie o takich wydarzeniach?;)





25 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam wziąć w takich udział ale niestety nigdy nie było mi to dane. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkiego rodzaju targi ale na tych mnie niestety nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Pierwsze słysze, ale widzę że to fajna i ciekawa sprawa :) Może wybiorę się na kolejną edycję, bo też mam niedaleko do Karakowa, bo jestem z miejscowości koło Gliwic :) Więc autosradą chop siup i jestem w ciągu godziny :) Myślę, że warto się szkolić, choćby tylko i dla siebie :) Możemy w końcu dzięki choć trochę się nie starzeć ;) Miłego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że sporo atrakcji mnie ominęło

    OdpowiedzUsuń
  5. super relacja! szkoda, że mnie nie było

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja musiałabym przejechać pół Polski :/ Ech. Chciałabym być, ale brak możliwości.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. great post as usual :) kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę się wybrać następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią bym się wybrała :). Zarówno na warsztaty, jak i na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie bylam na takich targach, a myslę, że to świetna okazja, żeby odkryć jakies nowości czy mniej popularne marki :)
    Świetna relacja :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Żeby wziąć udział musiałabym przylecieć do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. Aż żałuję, że mnie nie było. Wydarzenie naprawdę z rozmachem. Ekstra :) Dobrze, że coraz więcej takich wspaniałych imprez. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie byłam na takich targach, ale widać że to świetne wydarzenie :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to wszystko zorganizowane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze dużo osób bylo - wielkie te targi ! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/kwiecieniuszki.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem pozytywnie, ja także byłam na Targach... Na Warszawskich Targach Książki :) Również fajna impreza! O tych Krakowskich nie słyszałam, ale bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co roku sobie obiecuję, że wybiorę się na tę imprezę, ale póki co odwiedzam te bliżej mnie. Ale kiedyś w końcu się wybiorę. Dostęp do takiej ilości marek kosmetycznych, i to tych profesjonalnych jest warta takiej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam jednak daleko z Bydgoszczy, ale chętnie kidyś może się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym wziąć udział w takiej imprezie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym kiedyś być na takich targach. ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym cos takiego przeżyć :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że w mojej okolicy nie ma takich targów :) Świetna relacja :)

    OdpowiedzUsuń