1 czerwca 2016

Dresslink summer wishlist


Dzisiaj mam dla Was kolejną listę propozycji, tym razem wybrałam same ubrania na lato, upały już się zaczęły więc na pewno takie letnie bluzeczki się przydadzą.;)

Tą bluzkę chciałam już zamówić od dawna, robi szał w wielu stylizacjach. Na zdjęciach prezentuje się świetnie! Ciekawe jak będzie w rzeczywistości? Jesteście ciekawe?



































Druga bluzeczka również bardzo mi się spodobała, ostatnio w modzie są odkryte ramiona i falbany na dekolcie więc myślę, że na lato będzie idealna.;)































Kolejna bluzeczka z wiązaniami, które były podstawą ostatniego zamówienia ;) Tym razem biała <3

































Ostatnia rzecz to sukienka, tunika za 0,01 $ ! Możecie zamówić ją TUTAJ!







Jesteście ciekawe jak te rzeczy prezentują się na żywo? Ja jestem bardzo ciekawa jakiej są jakości te ubrania ;)  ;> Z góry bardzo dziękuję za kliknięcia. ;)

♥ Blouse













99 komentarzy:

  1. Oczywiście wszystko kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęłam ponownie :)

      Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
      Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

      Usuń
  2. Wszystko kliknięte :) Super jest ta bluzka wiązana z przodu :) Widziałam podobną w sklepie, ale źle leżała jakoś. Coś z nią było nie tak i rękawy miała niekształtne :P
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten T-shirt :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta pierwsza bluzka, sama bym chętnie zamówiła, taka baza która robi wiele stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo, może być ciekawie:)
    Fajne ubranka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice looks!!!!
    Thank you so much for your visit!!! I follow you!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane:)
    2 bluzeczka jest piękna, szukam takiej stacjonarnie. Wczoraj założyłam hiszpankę, ale ciągle zsuwała mi się z ramion i się rozmyśliłam. Nie wiem, czy są takie niewygodne, czy trafiłam na taki fason/materiał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam :) Najbardziej podoba mi się bluzeczka z wiązaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, ta bluzka z pierwszych zdjęć jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają bluzki wiązane z przodu .Mam zamiar sobie coś takiego kupić.

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się tylko ta pierwsza bluzeczka, ale jest zbyt odważna, pewnie wstydziłabym się ją założyć:P

    OdpowiedzUsuń
  13. This a really great post!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  14. Linki odwiedzone!
    Oszałamiająca jest ta pierwsza bluzeczka. Bardzo mi się podoba.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam ;) Dwie pierwsze stylizacje cudowne, zarówno bluzeczka jak i spódnice :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy wybrałaś oczywiscie jak zawsze poklikane ;)))

    http://allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. hello, beautiful the blue dress! :)
    would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you.
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza bluzeczka jest przepiękna, ciekawe czy w rzeczywistości jest równie efektowna co na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To ostatnie zestAwienie jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne rzeczy, ta pierwsza bluzka wygląda super<3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rzeczy, poklikałam :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane :) Śliczne ciuszki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne rzeczy, poklikane :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta sukienka :) klik klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zawsze boje sie zamawiać z tych stronek, dlatego ze jakościowo nie zawsze te ciuszki sa ok.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie dosc ryzykowne rzeczy. Pewnie w ktorys miejscach by nie pasowaly :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem fajnie wyglądają, ciekawe, jak jest w rzeczywistości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzeczka mega kusząca <3 Kliknięte! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. oczywiście poklikane :)! pomożesz z klikami w moim najnowszym poście?
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza sukienka cudo :) Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ostatnio zamówiłam bluzke z falbanami i odkrytymi ramionami , nie moge sie już doczekać aż przyjdzie ;d Poklikane :*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikane! Ja jakoś nie lubię kupować na tego typu stronach. Obserwuję zakupy dziewczyn i najczesciej te produkty są bardzo słabej jakości i nijak się mają do zdjęć. Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne sukienki, otworzyłam wszystkie linki.

    OdpowiedzUsuń
  34. szukam tych Twoich linków a one na końcu
    czasem można dorwać w Dresslink perełki, teraz zamowiłam taką bardziej okazyjna sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikane ^^ Swoja droga, sama nigdy nic z dresslink nie mialam, to chyba duzy blad ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Te bluzki bardzo fajnie wyglądają, a szczególnie dwie pierwsze. Ta z falbanami i odkrytymi ramionami od dawna mi się podoba. Może w końcu trafię na jakąś podobną w sieciówkach. Jak piszesz teraz najlepiej zaopatrzyć się w takie rzeczy :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  37. koronkowa bluzeczka śliczna :) Poklikałam :p
    winningsdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta druga bluzka wpadła mi w oko :)
    Oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super rzeczy :)
    Kochana zawsze możesz na mnie liczyć :) ;) Poklikane <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie przepiękne stylizacje! Na pewno się czymś zainspiruję ^-^ Linki poklikane :P

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  41. ogolnie lubie dresslink ale czasem jakosc jest serio koszmarna :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Bluzka z pierwszego zdjęcia jest piękna i z tego co się okazuje - na żywo również świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kliknęłam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mega fajna ta druga bluzeczka :) Tylko zeby szyfon nie przeswitywal za nadto :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Same świetne rzeczy.:-) Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Druga bluzka jest śliczna! :D
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczności i to w takich śmiesznie niskich cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. poklikane :) fajne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Najbardziej podoba mi się ta wiązana bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Poklikane ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Poklikane ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. piękne rzeczy wybrałaś ;) mnie urzekła ta ostatnia tunika :)) kliknięte!

    OdpowiedzUsuń
  53. Wiązana bluzeczka wygląda ciekawie ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  54. Pierwsza i druga bluzeczka śeietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Tunika jest świetna, ale za 0,01$ nie spodziewałabym się cudu. Choć może mnie zaskoczysz...

    OdpowiedzUsuń
  56. aż człowiek nabiera ochoty na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  57. Poklikałam, podobają mi się ciuchy, które wybrałaś. :) Koronkowa bluzka najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne rzeczy :) Linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Rzeczy są naprawdę rewelacyjne. Poklikane :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne propozycje, linki poklikane ;)

    Czy mogę Cię prosić o kliknięcia w linki w najnowszym poście (pod wishlistą) ? Z góry dziękuję :*
    http://ajmissindependent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystko poklikane :-) :-) powodzenia :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ciuchy nie w moim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajny klimat, super inspirację :) Jednak bluzeczka z odkrytymi ramionami jakoś do mnie nie przemawia, może dlatego, że ja w niej słabo wyglądam :)

    Zapraszam do mnie! nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Bluzka z pierwszego zdjęcia zapowiada się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo podobają mi się bluzki ze sznurowanym dekoltem :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Poklikane :) świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Białe bluzki są piękne. ;) Kliknięte.

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne rzeczy :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Bluzeczka z pierwszego zdjęcia też mnie kusi :) Wszystkie linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bluzka z drugiego zdjęcia cudowna ;)

    Zapraszam do mnie ;)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń