5 czerwca 2016

Jak tanio zrobić paznokcie hybrydowe w domu? Czy da się zmieścić się w 100zł?



Osoby zainteresowane tym tematem na pewno wiedzą, że wykonanie manicure u kosmetyczki do najtańszych nie należy. Ceny wahają się od 40 do 60 złotych w zależności od lokalizacji i salonu. W miastach typu Warszawa może być to dużo wyższa cena.

Produkty do wykonania manicure hybrydowego również tanie nie , szczególnie te profesjonalne. Jednak po jakimś czasie wykonywania paznokci w domu na pewno koszt nam się zwróci niż jakbyśmy wykonywały co dwa, trzy tygodnie manicure w salonie.

Czego potrzebujemy do wykonania takiego manicure w domu ??

Po pierwsze lampa

Tańsza wersja to lampa UV, niestety czas utrwalania lakierów zajmuje bardzo dużo czasu.
Jak tanio zrobić paznokcie hybrydowe
Przy lampach ledowych ten czas skraca się trzykrotnie. Manicure możemy wykonać w półgodzinki. Jeżeli robimy same sobie to potrzebujemy około godziny na dwie ręce.

Firmowe lampy LED potrafią kosztować około 500zł (36W). Jednak do domowego użytku wystarczy nam zwykły mostek (9W), który można kupić za 30- 50 zł na allegro.

Polecam aliexpress-około 20 zł z darmową przesyłką.

Waciki bezpyłowe, pilniki, bloczki-to groszowe sprawy.

Odtłuszczacz/primer-do odtłuszczania paznokci przed nałożeniem bazy-mój z Perfect Beauty w pędzelku (25zł) bardzo dobrze się sprawdza, jednak można użyć acetonu lub coś z alkoholem (około 7zł)

Baza+top-tu warto zainwestować w coś lepszego, profesjonalnego. U mnie bardzo dobrze się sprawdza  baza i top HARD z NeoNail (około 30zł za sztukę).

 
Jak tanio zrobić paznokcie hybrydowe 
Cleaner-do odtłuszczania paznokci hybrydowych, masy żelowej, czyli usuwania warstwy dyspersyjnej-to koszt około 10zł. (Jeżeli nie zawiera w składzie olejków może służyć do odtłuszczania paznokcia naturalnego-zmniejszy to koszt).

Lakiery hybrydowe kolorowe-zwykle kosztują około 30 zł wzwyż np. Semilac, NeoNail, a nawet i drożej.

Moja altrnatywa to kolorki z aliexpressu Bling za około 5zł (w Polsce też dostępne np. na allegro ale drożej), świetnie się łączą z bazą i topem NeoNail! Trzymają się elegancko.


Jak tanio zrobić paznokcie hybrydowe 

Jak tanio zrobić paznokcie hybrydowe

Czyli na koszt jednego Semilaca możemy kupić sobie 5 kolorków Blinga.

Ja nakładam około 3-4 warstw żeby były twardsze i trwalsze. Te zaczęły odpryskiwać chyba po 3 tygodniach, także super.

Koszt takiego zestawu to około 100zł! + lakierki hybrydowe w zależności od ilości na jaką się zdecydujemy.




















Kolor to Bling o numerze 21.



















Jak tanio zrobić paznokcie hybrydowe

















Jak tanio zrobić paznokcie hybrydowe



















Co o tym myślicie? Robicie sobie same hybrydy??






94 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie ;) dzisiaj jadę na szkolnie z hybryd z Indigo Nails i ostatecznie zdecyduje czy będę je robić sama w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię sama ale na pazokciach u stóp, na dłoniach przez pracę nie mogę mieć. Lampę mam inną tylko i zresztą bardzo starą jak jeszcze robiłam tipsy lub sam żel na paznokciach. Sama też czesto robię własny "lakier hybrydowy" tzn mieszam rzadki żel z lakierem i nakładam na paznokcie u stóp efekt jest podobny i w wyglądzie i pod kątem trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zamówiłam kilka kolorów z Chin i trzymają się rewelacyjnie,a co najlepsze,że zapłaciłam raz,a przysłali mi wszystko razy 2.Tak,to się opłaca.Heh

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam lakiery Blinga z aliexpressu . kupiłam sporo semilaców, neo nail itp. Mój zestaw początkowo wyniósł ok. 500 zł. później dochodziły kolejne produkty, gdybym teraz miała wszystko kompletować nie napalałabym się tak na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamierzam za jakiś czas zainwestować w hybrydy. Tradycyjne lakiery nie dają rady w kontakcie z aktami w sądzie, gdzie pracuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tele semilac i teraz czuje ból bo przepłaciłam na drugi raz bede zamawiać te lakiery kolorowe z alli - dziękuję za rade! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/kwiecieniuszki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć hybrydki ale boję się,że moje paznokcie będą potem w opłakanym stanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten post jest świetny :) Nie miałam nigdy hybryd, ale coraz bardziej mnie kusi taka forma malowania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie zmieściłam się jakoś w granicach 100zł :) mostek i przybory kupiłam tanio, zainwestowałam tylko w lakiery :) ogólnie kupić wszystko osobno wyszło taniej niż w zestawie :)
    Ładne pazurki ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od października robię manicure hybrydowy i moje zbiory na ten moment już dawno przewaliły 2000 zł ;/ Myślałam, że zaoszczędzę robiąc sobie sama w domu, ale co i rusz jest tyle nowości, że muszę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tyle wydałam łączenie z kursami :P

      Usuń
  11. Hybrydy królują w blogosferze. Od pewnego czasu robię sama w domu ale nie hybrydy tylko zwykły żel.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hybryd nie robię wcale i chwała za to, że sama robię sobie mani ;) Choć lakiery też kosztują ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja siostra kiedyś się tym zajmowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej unikam robienia hybryd ;) Mam złe wspomnienia
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze ja jestem taka fajtlapka, ze raczej nie porywam sie na takie rzeczy, ale super porady!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wychodzi na to, że robienie hybryd w domu jest opłacalne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio robiłam swoje pierwsze hybrydy - jestem bardzo zadowolona. Trzymają mi się tydzień. Ekstra! To dużo lepsze niż zwykłe lakiery... Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już ponad rok sama robię sobie hybrydy. Używam lakierów Cosmetisc Zone, ich koszt do 18zł za 7ml także dużo taniej niż Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, ja też czasem zamawiam z allieexpress, na prawdę czasem warto. Obecnie w drodze do mnie są cztery paczki, bo wczoraj kurs dolara wynosił 3.86 zł xD. Co prawda paczka idzie trochę dłużej ale jak za takie ceny i darmową przesyłkę warto poczekać. Jak paczki przyjdą postaram się napisać post!
    Zapraszam! Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam chyba na 7 paczek ;D a zamówiłam już chyba z 70 rzeczy ;D

      Usuń
    2. Ja bym nie miała cierpliwości tyle czekać na paczki z Chin :)

      Usuń
    3. Ja wolę zapłacić za coś cztery razy mniej i poczekać, po co przepłącać za to samo ;)

      Usuń
  21. Ja nie mam przekonania co do hybryd, więc wolę malować je zwykłymi lakierami bez jakichś dużych kosztów i zniszczeń płytki paznokcia. Śliczne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli manicure jest fachowo wykonany nie ma mowy o zniszczeniach. Jeśli chodzi o koszty to wolę wydać te parę złotych na moje kochane semilaczki niż męczyć się co trzy dni ze zwykłymi lakierami

      Usuń
    2. Dokładnie, chociaż jak ktoś z natury ma słabe paznokcie tak jak ja to często są one cienkie i się łamią po ściągnięciu hybryd.
      Z Semilaca mam jeden kolor chyba. Parę złotych to to nie jest bo jeden lakier kosztuje prawie 30 zł ;)

      Usuń
  22. Niedaleko mnie ostatnio otwarto hurtownie gdzie hybrydy kosztują 15 zł i są lepsze niż Semilac, Neonail i Indigo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję ci za ten wpis bo akurat myślałam o tym by taki zestaw sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakiery Bling akurat u mnie się nie sprawdziły, wymagają 3-4 warstw aby dobrze wyglądać, malowanie nimi to koszmar.. a poza tym to mój zestaw do hybryd wygląda podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że takie tańsze lakiery też się dobrze spisują. U mnie największy problem jest z odrostami. Już po tygodniu lakier zaczyna haczyc o włosy podczas ich mycia.

    OdpowiedzUsuń
  26. kuszą mnie te blingi, może zamówię sobie kilka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja cały czas trzymam się tradycyjnych lakierów, lubię regularnie zmieniać kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Raz wypróbowałam z mamą tą metodę, jednak jakoś mnie nie przekonuje. Tak jak pani wyżej uwielbiam cały czas zmieniać kolor na paznokciach i trzymam się zdecydowanie tradycyjnych lakierów ;)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post, ja powoli kompletuje wszystko z Aliexpress zaczynając od sprzętu :D Na razie mam takie klipsy do zdejmowania :) Chętnie wrócę do Twojego posta za jakiś czas :) Kochana poklikasz u nas w najnowszym poście? :* http://ciekawekosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie czekam na te klipsy ;)
      poklikam ;)

      Usuń
  30. Dobrze że są też tańsze alternatywny. Po co przepłacać ? Przecież po paznokciach ciężko stwierdzić jakiej marki lakierem zostały pomalowane

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie miałam jej na paznokciach, fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  32. mam coraz to większą ochotę na zakup takiego pakietu :)
    Zapraszam http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja przyjaciółka robi ;) ma to wszystko, najlepsze,że może przedłużyć paznokieć ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja robię sobie sama hybrydy, na razie używam tylko semilaca, ale jak mi się skończą, to zamierzam wypróbować inne

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie robiłam ale kiedyś z pewnością się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Za Blingami nie przepadam, wolę CNDs i SIOUX również z Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dostałam jeden lakier CNDs i jestem również zadowolona i to za całe 8 zł ;)

      Usuń
  38. A ja od roku używam Semilaca. Wiem, że wypada droższy, ale nie chce mi się bawić w Aliexpress - nie ogarniam tych nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. U nas (małe miasto) cena za paznokcie w salonie to 70 zł, są też i tańsze ale jakość...a sama nie mam kompletnie talentu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie robiłam hybryd bo sama mam mocne, długie pazurki.. ale taka opcja samej dla siebie jest fajna, bo człowiek się uczy i oszczędza a z czasem nawet może zacząć w ten sposób zarabiać:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tańsze zamienniki to świetna sprawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach... Musiałoby mi się chcieć, ale kiedyś przemyślę zakup całego zestawu do robienia :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawy post. Myślę, że to dobre wyjście - i oszczędne, chociaż samej nie wiem czy chciałoby mi się w to bawić i inwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jestem fanką hybrydowych paznokci, stawiam na wygodę i trwałość. Paznokcie hybrydowe mniej niszczą paznokcie niż ich konkurenci, mowa tu o żelach czy tipsach. Sama mam lampę UV i wolę poświęcić 40 min a mieć spokój na 2, 3 tygodnie niż malować paznokcie co 2 dzień i czekać aż lakier wyschnie. Jeżeli chodzi o lakiery to postawiłabym na lakiery z SEMILAC lub ONE STEP są naprawdę dobre, jeden lakier to koszt w granicy 30 zł.
    Świetny post i blog :)

    pozdrawiam gorąco:
    claudelline.blogspot.com
    ZAPRASZAM NA NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  45. Cleaner można z powodzeniem zastąpić spirytusem salicylowym. Oszczędność mega. Jestem wierną fanką semilac i mimo ceny, dłuuuugo nikt mnie nie przekona do zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Trochę bym się obawiała nakładać coś z Aliexpress na paznokcie, ale muszę przyznać że cena z pewnością zachęca :))

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  47. W sumie to jak się zmywa hybrydę? Coś kiedyś słyszałam, że zdejmowanie lakieru z paznokcia niszczy płytkę. Czym się różni od zmywania zwykłego lakieru?

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnio często mysle nad zakupem własnego sprzętu bo ciagle gdzies czytam albo widze jak ktos robi sobie sam takie cudenka :-D

    OdpowiedzUsuń
  49. Moją siostra robi mi paznokcie, ja nigdy nie miałam do tego cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam swój zestaw Semilac i uwielbiam hybrydy.Ostatnio jednak brakuje mi czasu aby je zrobić bo jednak troszkę dłużej mi przy nich schodzi niż przy tradycyjnym malowaniu paznokci

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja jednak jestem wierna Semilakowi i ostatnio NeoNail (mam caly jeden kolor haha) :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam wszystko co potrzebne do hybryd, ale i tak ich nie robię; no może latem na paznokciach u stóp tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. jak za zestaw za 100 zł to naprawdę profesjonalnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Osobiście wolę żele, hybryd w sumie nie miałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Od pewnego czasu noszę tylko hybrydy, trochę pracy to zajmuje ale manicure mam z głowy na 2 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja się ostatnio wkurzyłam, bo zrobiłam sobie czerwone hybrydy lakierami do Semilaca, robiłam chyba z 3 godziny, a one po paru dniach pozchodziły mi płatami i dupa :( Na razie przestaje działalności upiększającej dla moich paznokci i będę chodziła w krótkich obciętych i nieumalowanych, aż nadejdzie mnie ochota na ponowne bawienie się w kosmetyczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja mam w domu Semilaki, ale raz je kocha a raz nienawidzę :P

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja nie robię. Nie chcę mi się.

    OdpowiedzUsuń
  59. Sama nigdy nie robiłam i raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. O dobrze wiedzieć, dla mnie taki wpis w 100% jest przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Przyznaję, że bardzo ciekawy pomysł na post! :D Ja z hybryd raczej nie korzystam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja czuję, że sama bym za pięknie nie zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Aktualnie chodzę na paznokcie ale fajnie byłoby zrobić sobie je samemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja zakupiłam niedawno, lecz niezbyt dobre lakiery.
    Świetny post, obserwuje!
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Koleżanka mi opowiadała o tym, fajnie że można samemu zrobić sobie pazurki

    OdpowiedzUsuń
  66. Super post ;) szczerze mówiąc ja nie nadaje się do tego typu zadań , nie mam cierpliwości ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Wonderful! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja również robię sama, niestety na Semilac dostałam uczulenie dlatego boję się zamawiać lakiery z chińskich stron. Obecnie używam NeoNail oraz Indigo.

    OdpowiedzUsuń
  69. Suuper :) Trzy tygodnie to sporo czasu :) Z hybrydą jeszcze osobiście się nie bawiłam (z każdym pozostałym sposobem tak), ale muszę przyznać że kusi mnie po przeczytaniu tego wpisu :) Jak po wakacjach coś mi zostanie to poinwestuję :) A moje pytanie jak się spisuje lampa z ali? Pozdrawiam i zapraszam na drugą część wpisu olejowego :)

    OdpowiedzUsuń
  70. totalnie nie mam cierpliwości do hybryd :/

    OdpowiedzUsuń
  71. Myślę, że wystarczy dobrze odtłuścić płytkę i jesteśmy w stanie zrobić hybrydę tańszymi zamiennikami a efekt będzie niemalże identyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Moja teściowa chce kupić sobie zestaw do hybryd :) Ja póki co wolę jednak tradycyjne lakiery :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo kuszą mnie hybrydy, jednak w salonach to dosyć drogi zabieg, muszę pomyśleć nad zakupem takiego zestawu, oraz lampy, wyjdzie na pewno taniej i będę mogła robić je kiedy chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Właśnie mam na pazurkach swoje pierwsze hybrydy i bardzo je sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  75. This would be such a good idea, since my nails do not look really good :P Yours, on the other hand, are lovely *.*

    I am following your blog via GFC (673), hope you follow back!

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. strasznie kusi zrobienie takich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Totalnie nie przekonują mnie chińskie hybrydy, wolę nie ryzykować i pozostać przy dobrym, sprawdzonym semilacu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłabym taka pewna, że Semilac jest taki dobry skoro tyle osób uczula ;)

      Usuń
  78. Świetny poradnik ! Ja nie robiłam nigdy hybryd zarówno w salonie jak i samodzielnie ale chce w koncu spróbować sama :-) szukam tanszych alternatyw i spadlas mi z nieba :-D

    OdpowiedzUsuń
  79. Niedawno kupiłam cały zestaw startowy do hybrydy z Semilaca. Mam tylko kilka kolorów ze względu na cenę, nad czym ubolewam. Ale już wiem że wypróbuję te z alii! Cena zachęca :) już się napaliłam na nie :D super post! będę zaglądała! :) ja u siebie dopiero zaczynam ale też może coś kiedyś dodam o pazurach :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  80. zestaw hybrydowy też mam, ale z effective nails, bo to jedyne hybrydy, które mnie nie uczulają. :)

    OdpowiedzUsuń