29 czerwca 2016

Manicure hybrydowy - test chińskiego lakieru CNDs


Każda z nas z pewnością uwielbia odwiedzać fotele fryzjerskie i kosmetyczne. Mamy okazję wtedy poczuć się  wyjątkowo, taki relaks jest potrzebny każdej kobiecie. Nawet jeśli nie stać nas na taki luksus warto znaleźć chwilkę i zrobić coś dla siebie w domu. Na 100% poczujecie się lepiej. ;)

Dzisiaj mam dla was manicure wykonany w domu, do którego wykonania nie potrzebujemy majątku. Jeśli jeszcze nie czytałyście posta: Jak tanio zrobić paznokcie hybrydowe w domu? To zapraszam.

Dzisiejszy manicure z użyciem lakieru który kosztował mnie całe 6,84 zł ;)

Manicure hybrydowy CNDS test chińskich lakierów


















Lakier jest bardzo trwały, ładnie kryje jednak ja zawsze nakładam trzy warstwy ponieważ moje naturalne paznokcie są cienkie i podatne na wyginanie.

A to niestety jest czynnikiem wpływającym na odpryskiwanie lakierów. Dlatego wolę nałożyć więcej warstw i mieć spokój na dłużej.

Manicure hybrydowy CNDS test chińskich lakierów



















Manicure hybrydowy CNDS test chińskich lakierów


Odcień bardzo mi się podoba, od dawna takiego szukałam. Letni i świeży, a zarazem klasyczny. Uwielbiam czerwień na paznokciach. Postanowiłam urozmaicić i na palec serdeczny zaaplikowałam efekt syrenki. Pięknie mieni się w świetle.
 
Manicure był bardzo trwały jednak musiałam ściągnąć i skrócić paznokcie przed egzaminem praktycznym z kosmetologii. Bardzo nad tym ubolewałam bo miałam już długie pazurki ale wolałam nie kusić losu.

Manicure hybrydowy CNDS test chińskich lakierów




















Manicure hybrydowy CNDS test chińskich lakierów




















Jak Wam się podoba? Jakie kolorki lubicie na paznokciach latem? Piszcie w komentarzach.






74 komentarze:

  1. ja niezmiennie mhroczne barwy, ale kusi mnie taka pastelowa żółć;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcz to zdecydowanie nie mój kolor, dlatego unikam go zarówno w makijażu, stylizacjach, jak i na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również ale ten odcień w rzeczywistości jest bardziej czerwony ;)

      Usuń
  3. o super kolorek fajne są też lekiry z bling i choby u Ciebie o nich czytałam teraz bede zamawiać z ali i szukam nowych kolorów :)
    Nie znasz też jakiegoś fajnego topu i bazu ?:)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/06/przeglad-rzeczy-z-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blingi też mam i jestem zadowolona ;)
      U mnie sprawdza się baza hard i top hard z Neo Nail ;) zajrzyj do postu który poleciłam ;)

      Usuń
  4. Śliczni wyglądają, szczególnie ten błyszczący daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest jak najbardziej wakacyjny, letni i kojarzy mi się z jakimiś wyjazdami nad morze. Sama chciałabym taki efekt :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda cudownie, ja zamawiałam bling z aliexpress

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo tani ;) prezentuje się dość ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny soczysty kolor! Cena bardzo atrakcyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie intensywne kolorki to nie impreza dla mnie, mam całą masę pasteli z semilaca i z nimi na paznokciach najlepiej się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham pastelowe kolory, więc taki odpada! ;D
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten kolorek. O lakierze hybrydowym z tej firmy nie słyszałam. Chętnie go poszukam. Ciekawi mnie na jakim podkładzie malowałaś paznokcie ?:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dostaniesz na Aliexpressie ;) Chodzi ci o bazę? Neo nail hard.

      Usuń
  12. kolorki lubię niemalże wszystkie- zależy od nastroju :D

    Piękne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nadal nie jestem przekonana do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory. Mam sporo chińskich lakierów, ale tego nie. Może nastęnym razem zamówię właśnie z tej firmy. Dużą mają gamę kolorów?

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolorek :-) Może skuszę się na hybrydy w końcu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Soczysty! Na fotkach wpada w pomarańcz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor świetny, jak najbardziej na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie sądziła, że taki lakier wypadnie tak dobrze w twojej opinii :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny kolor! :) j latem lubię pastele lub neony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolor :) ja bardzo lubię takie mocne wyraziste i żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żywe kolory latem są super a lakier prezentuje się u Ciebie świetnie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zastanawiałam się właśnie nad kupnem tych tańszych hybryd, ale trochę się ich obawiałam.
    Ale skoro mówisz, że dobrze się sprawdzają, to może spróbuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurcze wydają się całkiem fajne te ziomy:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolorek, zwłaszcza efekt na serdecznym mi się podoba :)
    Strasznie tęsknie za hybrydami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny kolor :) Czerwień taka radosna i żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki śliczny kolorek :)

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. I like! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolorek, sama mam aktualnie podobny na paznokciach. 😉

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda naprawdę ładnie :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny i tani! Może sama się na niego skuszę bo poszukuję innych firm. Mój ulubiony kolor to ciemny czerwony nieważne czy na lato czy zimę - zawsze idealny :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachwyciła mnie intensywność koloru! Świetny letni odcień. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczny kolor! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pozytywna jest ta czerwień, niby klasyczna, ale niezwyczajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten kolorek śliczny! Gdzie mozna kupic ten efekt syrenki? Jest prześliczny i wszedzie go szukam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie stacjonarnie na stoiskach paznokciowych, ja mam akurat z NeoNail więc jest dostepny na stronie internetowe :)

      Usuń
    2. Nie polecam natomiast allegro, raz tam kupiłam i przyszedł mi zwykły brokat.

      Usuń
  35. Świetne paznokcie :) Sama do zakupu zestawu do manicure hybrydowego dopiero się przymierzam, ale zamierzam testować właśnie chińskie lakiery, więc zapiszę sobie ten :)
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ta syrenka wygląda cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Paznokci wyszły bardzo ładnie, kolor też jest ciekawy :) Ja w lato lubię malować paznokcie na biało, bo pasuje mi to i do prostych stylizacji, i do kolorowych.
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kolorek. Ślicznie malujesz paznokcie :)
    Ja latem wolę postawić na pastelowe kolory.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Nie wiedziałam, że taki tani lakier tak pięknie się sprawdza :) Ostatnio interesuję się kupnem zestawu do hybryd i nawet pozwoliłam sobie zerknąć do postu, który wcześniej przytoczyłaś :) Fajnie, że taki post stworzyłaś bo bardzo mi się przydał <3 Teraz wiem na co zwrócić uwagę przy zakupie i wiem, że nie muszę wydawać kupy hajsu, żeby kupić lakier do hybryd bo sprawdzi się i ten tani z Aliexpressu :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam kilka lakierów z tej firmy i też je lubię :) w wakacje lubię poszaleć z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny kolor ;) w sam raz na lato
    chciałabym zaobserwować ale nie widzę gdzie mogę kliknąć;)

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny kolorek! Ja Latem stawiam na wyraźne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny kolorek, bardzo takie lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie wygląda, sliczny kolorek na lato

    OdpowiedzUsuń
  46. Z efektem syrenki wygląda cudnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. wyszlo fajnie! daj znac jak dlugo sie utrzymał!

    OdpowiedzUsuń
  48. jaki piękny letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  49. So beautiful. Thank you for sharing and have an amazing new week.

    Style For Mankind
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja lubię jasne kolory na paznokciach, ale ten Twój jest bardzo wakacyjny i wygląda rewelacyjnie! :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ooo w sumie kolorek całkiem spoko! :D

    OdpowiedzUsuń