15 czerwca 2016

Propozycja delikatnego manicure hybrydowego


Do manicure hybrydowego przyzwyczaiłam się na dobre. Nie muszę się martwić o to by przed imprezą pomalować paznokcie, nic się nie odbija, nie odpryskuje. Paznokcie są twarde więc nie ma mowy o złamaniach (raz na jakiś czas się zdarza ale rzadko), dzięki czemu mogę sobie zapuścić dłuższe paznokcie. Naturalne zaraz się rozdwajają, łamią, są bardzo podatne na urazy.


Dzisiejsza propozycja pazurków to bardzo delikatne i dziewczęce. Ja uwielbiam klasykę i prostotę. Podobają mi się wymyślne pazurki, wzorki, różnego rodzaju zdobienia ale u kogoś. Sama najchętniej nosiłabym czerwień w każdym odcieniu i nic poza tym-najczęściej takie lakiery widnieją na moich paznokciach ale tym razem postawiłam na letni, pastelowy róż. Dodatkowo delikatne zdobienie na palcu serdecznym w formie różowego frencha bardzo mi się podoba.

Do wykonania użyłam :

Baza Neo Nail hard
Lakier hybrydowy Perfect Beauty odcień nr 39
Lakier hybrydowy Perfect Beauty odcień nr 03

Top Neo Nail hard

Manicure hybrydowy Perfect Beauty 39

Manicure hybrydowy Perfect Beauty 39

Manicure hybrydowy Perfect Beauty 39

Manicure hybrydowy Perfect Beauty 39

Manicure hybrydowy Perfect Beauty 39

Manicure hybrydowy Perfect Beauty 39



Manicure hybrydowy Perfect Beauty 39




















Jak wam się podoba taki manicure? Wolicie delikatnie naturalne czy żywe i kolorowe propozycje? 

Zapraszam również na post


Jak tanio zrobić paznokcie hybrydowe w domu? Czy da się zmieścić się w 100zł?






52 komentarze:

  1. Uwielbiam takie delikatne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, lubię od czasu do czasu taką delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i subtelne :) Sama też takie lubię. Teraz króluje u mnie Semilac - Frappe i Biscuit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tym jednym paznokciem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fajnie :). Ja najczęściej wybieram kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) Delikatnie. I o to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny delikatny kolor ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie to wygląda. Ja nigdy nie miałam hybryd. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie błyszczą,top hard z NeoNail jest najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hybryd nie noszę na paznokciach u dłoni , ale lakiery w kolorze bladego różu ostatnio bardzo polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kororek, uwielbiam takie naturalne i delikatne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  14. U kogoś, tak jak u Ciebie takie jasne kolorki bardzo mi się podobają ;) Ale sama na swoich paznokciach, muszę mieć intensywniejsze kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i delikatnie :) Podoba mi się. Ostatnio miałam bardzo długo czerwień, więc zdecydowałabym się na taką małą, subtelną odmianę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się, mam jeden lakier hybrydowy z Neo Nail o intensywnie różowym kolorze i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  17. U kogoś uwielbiam takie delikatne mani, są niesamowicie kobiece. Ja za to najczęściej noszę jakieś intensywne kolory. Na swój ślub wreszcie zamówiłam sobie jednak spokojniejsze odcienie hybrydek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest ładny i bardzo na czasie :) Lubię delikatną różnicę na palcu serdecznym :)Mam wrażenie, że lepiej to wygląda niż manicure w niektórych "salonach" haha Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis o kolagenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowny kolorek :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba sb taki sprawię. Śliczny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny, dziewczęcy kolor :)
    Mogłabyś poklikać u mnie jeszcze raz? dałam błędne linki :)
    Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna, subtelna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę w końcu na swoje założyć, póki są dość długie :)
    Lubię takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zakochana w tych paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny odcień! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam neony i pastele :)
    Twój kolorek bardzo mi się podoba <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja wole i takie i takie. Mam dzień kiedy lubie cielisty, delikatny kolorek ale miewam takie dni kiedy neon na pazurkach mnie naprawdę mega uszczęśliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny manicure :) Ja lubię i takie delikatne i coś mocniejszego w zależności od nastroju i okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne<3 ja wolę delikatny:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny, ale ja ostatnio bardzo bym chciała taki lusterkowy :)

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie - lubię takie kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  33. takie pastelowe kolorki są najlepsze na lato ! ja kupiłam w marcu semilacowego nudziaka i najchętniej to bym go nosiła cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń