12 czerwca 2016

Test płynu micelarnego-kampania Nivea


Jakiś czas temu dostałam zaproszenie do null samplingowej płynów micelarnych, postanowiłam wypełnić test dotyczący mojej cery, po czym dostałam informacje o tym, że się zakwalifikowałam. Firma przysłała mi płyn micelarny do cery normalnej i mieszanej co bardzo mi odpowiada.

Musze przyznać, że kiedyś nie lubiłam płynów micelarnych, wydawało mi się, że nie oczyszczają skóry w odpowiedni sposób. Byłam przyzwyczajona do mleczek kosmetycznych, które pozostawiały tłustą warstwę na skórze. Przy mojej problematycznej cerze nie były one wskazane ponieważ mogły się przyczyniać do powstawania zaskórników. Teraz nie wyobrażam sobie demakijażu bez płynu micelarnego zauważyłam, że i moja cera się poprawiła.




















"NIVEA® PIELĘGNUJĄCY PŁYN MICELARNY do cery normalnej i mieszanej. Formuła 3w1 do twarzy, oczu i ust z witaminą E:
  • usuwa makijaż i skutecznie oczyszcza skórę,
  • łagodnie usuwa makijaż oczu i pielęgnuje rzęsy,
  • nawilża i pozwala skórze oddychać.
Po użyciu skóra jest oczyszczona, odświeżona i wygląda pięknie. Zawarte w płynie micelarnym cząsteczki zwane micelami działają jak magnes, usuwając makijaż i zanieczyszczenia. Dzięki temu płyn skutecznie i łagodnie oczyszcza skórę bez konieczności pocierania."

Produkty z Nivea znam  i nieraz już testowałam. Nie zawsze byłam jednak zadowolona. Jak było tym razem??

Płyn micelarny zamknięty jest w prostej, plastikowej butelce o pojemności 200ml. Cena to około 15zł.

Wielki plus to zawartość witaminy E w składzie i to już na trzecim miejscu. A jak wiadomo witamina E to "witamina młodości", a to za sprawą jej przeciwutleniających właściwości.

Skład

Aqua, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Tocopheryl Acetate, Glycerin, Sorbitol, Panthenol, Poloxamer 124, Decyl Glucoside, Glyceryl Glucoside, Disodium Cocoyl Glutamate, Citric Acid, Polyquaternium-10, Sodium Chloride, Sodium Acetate, Propylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol.

Jeżeli chodzi o demakijaż to płyn radzi sobie bardzo dobrze, ładnie oczyszcza skórę. Do demakijażu oczu od lat używam dwufazowej Ziaji, która jest dla mnie nie zawodna. Płyn micelarny ładnie domywa zanieczyszczenia, nie piecze w oczy, nie podrażnia skóry.

Cera po użyciu płynu jest gładka, nawilżona jednak ja i tak zawsze później używam toniku i kremu więc dla mnie to mało istotne. Z NAJWAŻNIEJSZEGO swoje zadania czyli usuwania makijażu wywiązuje się bardzo skutecznie.

Podczas jego używania nie zauważyłam żadnych efektów ubocznych, nie powoduje wyprysków, nie jest komedogenny.

Uważam, że kosmetyk jest godny polecenia, być może kiedyś jeszcze po niego sięgnę jednak mam sporo kosmetyków w zapasie. ;)

A Wy znacie produkty Nivea do twarzy? Jaka jest Wasza opinia na ich temat? Piszcie w komentarzach jakie płyny micelarne polecacie.


52 komentarze:

  1. Miałam go kiedyś, ale chyba w poprzedniej wersji opakowania (tak mi się wydaje). Był dla mnie zbyt podrażniający mimo wszystko, ale mam ultrawrażliwą cerę (że o okolicach oczu nie wspomnę). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z produktów z nivea do twarzy stosuję jedynie pianki do mycia i czasami kremów. Ja muszę uważać na ich produkty bo lubią mnie wysypać

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio ten płyn jest wszędzie, bardzo mocno go reklamują, dobrze, że jesteś zadowolona, ja lubię ich płyn dwufazowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja znowu z płynu dwofazowego od nich nie byłamzadowolona, strzasnie piekł w oczy, masakra jakaś.

      Usuń
  4. Mam go i jestem zadowolona ;) Ślicznie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, ale szału nie ma ;) Dobrze, że nie podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat z Nivea nie miałam, więc pewnie wpadnie niedługo w moje rączki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego płynu, ale zakochałam się w innym i coś czuje, że szybko go nie zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie lubię formy płynu micelarnego, więc nie wiem, czy przetestuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym go wypróbowała
    bo bardzo mnie zaciekawił
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go jeszcze :) zazwyczaj sięgam po płyny micelarne z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go, ale jeszcze nie zaczęłam go używać :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie raczej nie kuszą. Czytałam kilka recenzji, ze lubią podrażniać i szczypać w oczy przez co boje się ryzykować i wolę sprawdzony Garnier :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapamiętam go sobie! :)
    Kiedyś używałam z Nivea pianki do twarzy oraz toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś jeszcze nie wpadł mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam już swoich ulubieńców w tej kategorii, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam tonik z tej firmy i kończę już drugie opakowanie. Według mnie jest świetny!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i używam - nie jestem do końca zadowolona bo muszę poprawiać oczy mleczkiem:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny do testowania ;) Ciekawe jak by się sprawdził u mnie, bo za ta firma nie przepadam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Niveę, może się skuszę na ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie niezastąpiony jest BeBeauty z biedry:) Polecam:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam różne opinie na jego temat, ale jednak dominują te pozytywne. Na razie nie miałam z nim styczności, a zapasy sprawiają, że pewnie prędko bym po niego nie sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wcześniej nie znałam ani nie używałam ich produktów. ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam do demakijażu micela z Garniera ; mój numer 1 ! A do oczu ten sam co ty płyn dwufazowy z Ziajki ;) Z Nivea nie miałam nigdy żadnego płynu micelarnego

    OdpowiedzUsuń
  24. Juz mialam po niego siegac, ale w koncu zdecydowalam sie na cos innego. Moze kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety na produkty Nivea mam tak paskudne uczulenie, że nawet nie rozglądam się za nimi w drogeriach :/ Szkoda, ale naprawdę nie wiem które dziadostwo robi mi taką krzywdę bo dużo dziewczyn je chwali a ja muszę się obejść smakiem niestety.

    OdpowiedzUsuń
  26. Na wielu blogach widzę ten płyn

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu to z przyjemnością po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obecnie używam Biodermy i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam juz tyle płynów micelarnych, ale żadnego z nivea

    OdpowiedzUsuń
  30. Tego micela nie miałam, z chęcią spróbuje następnym razem

    OdpowiedzUsuń
  31. chętnie bym wypróbowała ;)

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W sumie często używałam Nivea, teraz się przerzuciłam, ale nie żebym była niezadowolona z jakości, tak po prostu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubie produkty nivea, świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozostanę wierna Garnierowi :) Świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam jakiś czas temu płyn od Nivea, bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten płyn wydaje się faktycznie ciekawy. Chyba wypróbuję, ponieważ lubię produkty tej firmy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam już niejeden produkt Nivea do twarzy i zawsze byłam bardzo zadowolona :) Płyny micelarne Nivea także stosowałam... z dobrym skutkiem, choć płynem micelarnym demakijaż jedynie "poprawiam", a zmywam się żelami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja używam płynu micelarnego z Garniera, nie przepadam za Nivea, ostatnio wiele produktów z tej firmy uczuliło mnie i moja twarz nie jest w zbyt dobrym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam Garnier i Bioderme,są najlepsze bo nie uczulają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym, mnie Nivea niestety podrażnia :<

      Usuń
  40. oj, chyba nigdy nie używałam niczego do demakijażu tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie, że nie ma efektów ubocznych. Ja mam wrażliwą skórę więc jest to dla mnie ważne:)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dwufazowy z ziaji nie robił u mnie nic kompletnie :D Jestem ciekawa tego płynu

    OdpowiedzUsuń
  44. lubię płyny micelarne, tak samo jak i firmę nivea :) jednak jeszcze nigdy nie miałam takiego płynu właśnie z tej firmy. Produkt wydaje się być fajny, tak samo jak i twoja recenzja, ja jednak pozostaję wierna micelom z garniera, je po prostu ubóstwiam :3!
    masz świetny kształt paznokci :D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Ostatnią służą mi kosmetyki Nivea. Mam ten płyn i jak na razie sprawdza się znakomicie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Również używam płynu micelarnego z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam produkty NIVEA, używam na co dzień nie tylko płynu micelarnego, ale również mleczka do twarzy i kremu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń