4 lipca 2016

Jak aranżować wnętrza: jak ożywić wnętrze?


Każdy z nas potrzebuje zmian szczególnie kiedy większość pomieszczeń mamy w neutralnych, stonowanych kolorach. Nie wszyscy mogą sobie pozwolić na całkowitą metamorfozę pomieszczeń ale dzięki drobnym zmianom można osiągnąć całkiem zadowalający efekt. To dodatki tworzą dom.

Poduszki

Kolorowe żywe kolory typu fuksja, pomarańcz, turkus pięknie ożywią wnętrze w neutralnych i spokojnych tonacjach oraz sprawdzą się  bardzo ciemnych pomieszczeniach. Przy mocniejszych kolorach wybierz poduszki w odcieniach ecru lub bieli. 

 jak ożywić wnętrze?
Kwiaty


Poprawiają samopoczucie, cieszą oko, są elementem prawie każdego mieszkania, dodatkowo oczyszczają powietrze. Sprawdzą się w pomieszczeniach miłośników sprzętów elektronicznych ponieważ niwelują smog elektromagnetyczny czyli promieniowanie emitowane przez sprzęt.

 jak ożywić wnętrze?
 jak ożywić wnętrze?
Tapety ścienneProstym pomieszczeniu użyta tylko na jednej ścianie zmienia  charakter i nadaje styl. Wybierz wzorzystą tapetę do prostych mebli.  Bardzo efektownie będzie wyglądała ciemna tapeta na tle jasnych ścian.


 jak ożywić wnętrze?
Żyrandol
To bardzo modny sposób oświetlania wnętrz. Stary poczciwy żyrandol wraca do łask. Oryginalne wzory potrafią sprawić, że pomieszczenie nabierze niepowtarzalnego stylu i klimatu.

 jak ożywić wnętrze?Jakie triki Wy byście zastosowały? Piszcie w komentarzach ;);*










50 komentarzy:

  1. Uwielbiam poduszki! Nic tak jak one nie poprawia wyglądu pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zawsze muszą być kwiaty! Mam też sporo obrazów i naklejek ściennych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie niezwykłe aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się nowoczesne, chłodne wnętrza, sama akurat inaczej mam w domu

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki kocham mogłabym spać nawet zakopana w nich :P bardzo lubię recznie robione dodatki :) mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ręcznie robione dodatki mają to coś w sobie, coś pięknego ;)a poduszki i ja uwielbiam.

      Usuń
  6. ja niedługo placuję zmiany w moim pokoju i marzą mi się tysiącee poduszek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam , że żywe rośliny bardzo ożywiają wnętrze i dają super atmosferę w pomieszczeniu :) Dlatego, więc w swoim pokoju mam 8 kwiatów i małych i dużych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki, kapy i minimalne dekoracje nawet serwetka na stole juz zrobi różnice ;) !

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszewki z napisami są bardzo na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten żyrandol jest b. efektowny! Jeśli miałabym ożywić czymś wnętrze, to czymś dynamicznym typu napis czy żywy kolor, lub więcej światła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszki i kwiaty potrafią zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli ktoś ma własne M - to może stworzyć sobie swój własny RAJ - i jest to często możliwe za na prawdę niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od kilku lat zbieram się do kupna ozdobnych poduszek, jeszcze nie znalazłam odpowiednich. Jestem wybredna... Bardzo ciekawe pomysły, nic bym już do nich nie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez ostatni rok u mnie w mieszkaniu pojawilo sie niesamowicie wiele kwiatow! Uwielbiam je i nie moge sie powstrzymac w sklepie :D
    A poduszki tez dobry dodatek do wnetrz, ale to ciagle ich ukladanie... ;)

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam poduszki w różnych fajnych kolorach czy nadrukach. No i kwiaty chyba też nadają fajnego charakteru, zwłaszcza kiedy są w fajnych doniczkach czy osłonkach;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam zdobić dom poduszkami <3 dodaje to takiego ciepła <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing post) Have a good week)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    https://www.instagram.com/sunnyeri/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny wpis. W moim domu jest pełno różnych kwiatów :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. zmiana na jednej ze ścian robi wielką różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te inspiracje:) Tapety na ścianach bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam piękne kolorowe jaśki, szukam właśnie teraz jakiś poszewek z napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żyrandol bym chciała mieć ale niestety mam za niski sufit ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne inspiracje :-) Ja nie mogę mieć kwiatów w mieszkaniu bo mój kot je zjada...

    OdpowiedzUsuń
  24. Inspiracje przydatne :) Ja bardzo lubię miec w pokoju kwiaty :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam jedną ścianę we wzorach co wygląda efektownie i dodaje charakteru mojemu pokojowi. Ja polecam samoróbki. teraz wszystko można znaleźć w internecie, fajne wieszaki, ramki do zdjęć i tym podobne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Aureleei

    OdpowiedzUsuń
  26. kwiaty to ponadczasowy element ożywiający wnętrza, przynajmniej w mojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żywe kwiaty mam tylko w kuchni, bo w innym miejscu zapominam je podlewać. Za to uszyłam sobie tulipany i mam w pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  28. W moim pokoju jest wszystko, ostatnio nawet za dużo, a metraż mały, jeszcze pozostałości po latach nastoletnich, trzeba się będzie zabrać za jakiś grubszy remont ;)

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice blog!
    Would you like to follow each other?

    https://mayitapink.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne triki, kwiaty naprawdę dodają uroku w pomieszczeniach :D

    OdpowiedzUsuń
  31. WIĘCEJ TAKICH WPISÓW!
    Ja preferuje poduszki, dodatki jednolite (zazwyczaj jak pomieszczenie jest jasne - białe - to dodatki w jednym lub dwóch kolorach), oczywiście kwiaty czy świeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne pomysły, podobają mi się :-) uwielbiam dodatki jak świece lub kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne pomysły, podobają mi się :-) uwielbiam dodatki jak świece lub kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kwiatki i poduszki. Fajny wpis. :)
    Zapraszam do mnie:
    zpasjablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwielbiam u siebie w mieszkaniu mieć mnóstwo poduszek, jakiś ładny obrus, świeczniki, no i oczywiście żywe kwiaty <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja uwielbiam takie wielkie, przesadzone żyrandole. Potrafią zdziałać cuda!
    Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie właśnie szykuje się lekka zmiana w sypiali.Na ożywienie lub zmianę zawsze kupuję nowe poduszki,koce i zasłony:)

    OdpowiedzUsuń