10 lipca 2016

Jak pięknie udekorować salę weselną?


Taki mały zawrót głowy. Co innego jeżeli możemy przebierać w salach weselnych lub wynajmujemy firmę, która zajmuje się zdobieniem sali.  

Jest to dosyć pracochłonne ale przygotowując dekoracje samodzielnie jesteśmy w stanie sporo zaoszczędzić. Poprośmy świadków, przyjaciół o pomoc-będzie szybciej!

Gdy mamy już salę, na początek wybierzmy kolor przewodni, który będzie dodatkiem na tle białych obrusów. W zależności od upodobań może być to na przykład czerwień lub fiolet. 

Bardzo ważnym elementem jest zdobienie sufitu, szczególnie gdy sala nie jest do końca przeznaczona do wesel.

Można użyć różnego rodzaju tkanin w kolorze białym lub bibuły (tańsza alternatywa), które podwieszamy pod sufitem.
Oryginalne szarfy pod sufitem z lekko połyskującego materiału będą bardzo ładnie wyglądały. Możemy je przeplatać lampkami. Światełka tworzą niesamowity nastrój.

Sufit możemy zdobić lampionami (najlepiej w dużej ilości, jeżeli nie używamy materiałów).


Kiedy mamy wybrany kolor przewodni możemy wybierać dodatki.

Balony  

Wieszamy na zasłonach, pod sufitem. Przy balonach można zamocować kokardy w pasującym kolorze.

Papierowe pompony z papieru lub bibuły 
Na pewno ten rodzaj dekoracji jest dużo bardziej oryginalny od balonów, możemy nimi zdobić wszystko. Najlepiej wybierać pompony w kolorach pastelowych.
 


Ży
we kwiaty
Wykorzystajmy kwiaty sezonowe, które są wtedy tańsze. Latem możemy wybierać pomiędzy storczykami, tulipanami, stokrotkami oraz piwoniami. Ustawmy je na stołach w podłużnych wazonach.
 

Świece

Dodają uroku, stworzą romantyczny klimat szczególnie gdy za oknami będzie już ciemno.

Płatki róż


Możemy użyć żywych płatków albo sztucznych, które wysypujemy na stół. Jeżeli mamy szklane przeźroczyste wazony możemy pokusić się o kryształki lub ozdobne kamienie, które układamy na dnie. 


Pamiętajmy, że ozdoby  w nadmiarze mogą zepsuć cały efekt, więc pamiętajmy żeby zachować umiar a będzie pięknie.:) Oczywiście nie tylko sama sala ma znaczenie, to miejsce powinno być wyjątkowe. Morze, góry, piękne widoki których nie zapomnimy do końca życia. Cudownym miejscem może być Dwor Korona Karkonoszy. Piękna sala, piękna lokalizacja obiektu w górach, a może ceremonia w ogrodzie?





Napiszcie jak wyglądałaby Wasza wymarzona sala weselna? Albo jak wyglądała, jeżeli przeżyliście już ten dzień? Jestem bardzo ciekawa.

Ps. Dziękuje za wszystkie komentarze pod ostatnim postem. ;*




30 komentarzy:

  1. my nie będziemy szaleć z dekoracją sali, sama w sobie jest ładna, więc skupimy się na dekoracji stołów i ołtarzyka za nami:) no i nad ukryciem filarów, które dumnie stoją na środku sali i mnie denerwuja:P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie marzę o ślubie a co za tym idzie nie myślę o sukni czy sali weselnej. Jeśli kiedyś miałabym wyjść za mąż będzie to skromna, kameralna uroczystość.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślub za rok, ale na razie nie myślę o dekoracji - ale będzie raczej skromnie. Sala jest nowa i ładna, więc nie ma co przesadzać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo!:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już dawno po ;) Nasz sala weselna miała ściany w bladym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas na szczęście dekoracją sali zajęli się pracownicy lokalu, który wynajęliśmy na wesele, więc ten problem mieliśmy z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, u mnie do ślubu jeszcze dużo czasu, nawet o tym nie myślę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej wybrać już taką elegancką salę weselną :) Jednak nie każdy ma taką możliwość :) Pomysły świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za rok biorę ślub i już zaczynam się zastanawiać nad dekoracją sali :) Mam parę pomysłów, ale jeszcze nie zdecydowałam, czy robię sama, czy zatrudnię dekoratorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampiony są bardzo widowiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nawet nie myślałam o tym... hehhh....smutkiem napawa mnie brak kandydata...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym poszła bardziej w takie swojskie klimaty :) oczywiście bardzo mi się podobają ładnie ozdobione sale delikatnie i z klasą ale takie górskie swojskie klimaty to jest to co bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre lokale jak i sale weselne mają juz własny system dekoracji :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo, iż nie planuje jeszcze ślubu to jest tu kilka pomysłów wartych zapamiętania :D Jeśli chodzi o mnie to nie wyobrażam sobię by ktoś mi organizował ślub. Wole sobie sama wszystko zaplanować i to nie tylko ze względu na oszczędność, ale by mieć pewność, że wszystko jest tak, jak sobie to wymarzyłam :) Jak na dzień dzisiejszy pragnę mieć kwiatowe wesele, pod białymi namiotami, z siedziskami w białym drewnie ;) Ale tak jak mówiłam, jeszcze nie mój czas, więc nic jeszcze nie planuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie papierowe pompony mi się marzą, ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz to takie ciekawe dekoracje na salę weselną są dostępne. Myśmy z mężem byli niedawno w odwiedzinach u wujostwa - oni lubią wspominać dawne czasy. Oglądaliśmy kasetę wideo z wesela z lat 90-tych. Wtedy na sali było kilka bibułek i balonów i cała dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem florystka i kiedyś przygotowywałam takie różne cudeńka :-)
    obecnie nie mam już na to czasu.
    Oczywiście można zrobić samemu dekoracje, ale to jest naprawdę bardzo pracochłonne. Z doświadczenia wiem, że przed ślubem to jest praktycznie niewykonalne.
    Dekoracje kwiatowe robi się w ostatniej chwili, a ubranie sali trwa kilka dni. Nie mówiąc o przygotowaniu dekoracji. Jeżeli jednak ktoś chce sam, to chętnie pomogę i podzielę się doświadczeniem. Pytajcie : mojzdrajcalustro@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma sprawy. Jak ktoś blisko Krakowa, to mogę parę rzeczy pożyczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam doświadczenia. Ale jako gość bardzo często zwracam uwagę nawet na małe detale. Lubię biel, kwiaty i inne pomysłowe dekoracje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie jeszcze trochę czasu do dekorowania sali weselnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. moje wesele za dwa lata, więc już zaczynam myśleć jak wszystko będzie wyglądać. Co do sali to raczej nic w niej nie będę zmieniać bo sama w sobie wygląda pięknie. Szukam jakieś fajnej stronki czy zdjęć z dodatkami na stoły oraz niespodzianki i prezenty dla gości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh gdybym pokazała te zdj mojemu chłopakowi pewneie by się uśmiechnął, wiem ,że jszcze nam daleko do tego,ale to wszystko takie piękne

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam nadzieje, ze moja dekoracja zostanie stworzona w taki sposob, jak sobie wymarzylam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne pomysł. Pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam świece wiec kiedy juz wybralam sale w hoteliku złote runo, od razu zajelam sie poszukiwaniem inspiracji jak mozna w duzej ilosci je wykorzystac :) Postawilam na duze okradle wazony otoczone swiecacymi drucianymi lampkami led, a w wazonach znajdowaly sie duze biale swiece. Wygladalo to przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń