13 lipca 2016

Pielęgnacja włosów w maju i czerwcu podsumowanie


W tym miesiącu z lekkim opóźnieniem, posty podsumowujące pielęgnacje włosów robię co dwa miesiące ale postanowiłam, że nie będę przekładała tego wpisu na następny miesiąc. Kto śledzi moje wpisy wie jak moje włosy wyglądały na samym początku. Jeśli nie to zapraszam TUTAJ. Odkąd zaczęłam znowu regularnie olejować włosy zmieniły się o 180 stopni. Po dwóch miesiącach różnica była ogromna, włosy wtedy wyglądały najlepiej KLIK.

pielęgnacja włosów blond Tak włosy wyglądały na początku maja, wtedy rozpoczęłam testy nowo poznanej mi marki Petal Fresch. 

Raz w tygodniu lub raz na dwa tygodnie nakładałam wybrany olej na około godzinę przed myciem, na 10minut przed myciem dokładałam naftę, po zmyciu maska Kallos CHERRY i na koniec Wax. W rezultacie włosy były miękkie, gładkie, odżywione. 

Dodatkowo olejowałam co najmniej jeszcze dwa razy w tygodniu. Na zmianę olej z pestek moreli i Chameli (czyli kokosowy, jaśminowy i castor oil w jednym). Naftę nakładałam tylko raz na jakiś czas na 10 minut przed myciem.


Stosowałam spray termoochronny i zabezpieczałam końcówki serum z olejem argonowym po każdym myciu przed suszeniem, przed prostowaniem, czy przed spaniem. Ostatnio oglądając propozycje http://promotiontops.pl/ pomyślałam, że dobrze by było zaopatrzyć sięwnież w kapelusz albo czapkę na plażę, bo przecież promieniowanie słoneczne wpływa na nasze włosy destrukcyjnie. A upały mamy teraz niemałe. Według badań jeszcze bardziej niebezpieczne dla włosów jest połączenie wody i promieni słonecznych, ponieważ krople wody na włosach skupiają promienie słoneczne i zniszczenia są jeszcze silniejsze. Bardzo przyda się mi się jeszcze jakiś produkt do włosów z filtrem, macie jakieś godne polecenia ? Jeśli tak to piszcie w komentarzach. ;*
Termoochronne produkty do włosów
 

Po miesiącu zauważyłam, że włosy troszkę zrobiły się sianowate, końcówki lekko przesuszone, zależy to też od dnia ale tutaj na zdjęciu podsumowującym nie wyglądają najlepiej. Stwierdziłam, że może jednak odżywka i szampon Petal fresh im nie służy. Sama nie wiem, jeśli chodzi o kolor to nie farbowałam włosów od roku więc to zależy od światła.;)

pielęgnacja włosów blond
W czerwcu odstawiłam produkty Petal fresh, moja pielęgnacja była trochę uboga, troszkę rzadziej je stosowałam ze względu na brak czasu. Ochrona końcówek bez zmian (Marion i serum arganowe). Dodałam wcierkę Jantar, której używałam prawie codziennie przez jakieś dwa tygodnie, jednak teraz zapominam.

Co się zmieniło?
Podcięłam końcówki o jakiś centymetr. Dodatkowo zamówiłam olej jaśminowy KTC.

olej jaśminowy w pielęgnacji włosów
 
Przez ostatni miesiąc stosowałam tylko go. Jak widać moje włosy polubiły się z nim o wiele bardziej niż z innymi olejami, zawsze jest taki sam efekt czyli włosy są nawilżone, błyszczące, miękkie, lepiej się układają. Jeżeli jeszcze nie znacie tego oleju to polecam wypróbować ponieważ kosztuje około 10 zł! Na razie nie zamierzam zmieniać nic w tej pielęgnacji. Znalazłam olej idealny. 

pielęgnacja włosów blond
olej jaśminowy w pielęgnacji włosów







79 komentarzy:

  1. Ciekawe efekty. Olej zapowiada się bardzo dobrze - do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wypróbuję ten olej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty Petal fresh zdecydowanie Ci nie służyły, dobrze że zmieniłaś pielęgnację na olej jaśminowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy masz przepiękne, super kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz włosy :) Używam tej mgiełki malinowej - jest według mnie fajna. Dobrze mi służy i ma prześliczny zapach. Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne włoski ^^

    http://verierra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Petal Fresh miałam w innym wariancie, ale moja skóra głowy go nie polubiła...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam złe wspomnienia z produktami KTC i kompletnie nie mam do nich zaufania :). Petal Fresh bym chciała wypróbować u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaśminowego oleju kompletnie nie znam. Na razie używam kokosowy :) moje włosy po rozjaśnianiu i farbowaniu nie są w najgorszym stanie xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Co raz, to włosy są ładniejsze;) A chyba w Rossmannie jest spray do włosów z filtrem z Isany, ponoć całkiem przyjemny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może w końcu przekonam się do olejów. Cudowne włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. z Petal Fresch miałąm tylko kosmetyki do ciała, lubię tą mgiełkę do termoochrony z marion, zużyłam już kilka butelek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Włoski świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki piękny blond :) Moje włosy aktualnie wołają o pomstę do nieba, ale w piątek idę do fryzjera i zobaczymy co wykombinuję z fryzjerką :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosy wyglądają na coraz zdrowsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz rzeczywiście wyglądają lepiej,zdrowiej.Ja lubię jak po olejowaniu włosy są takie miękkie i odżywione,ale zwyczajnie nie zawsze mam na tyle czasu,aby wykonać te wszystkie zabiegi

    OdpowiedzUsuń
  17. uuu no nop co za super różnica

    OdpowiedzUsuń
  18. Mialam bardzo dawno temu olejek Chameli i bylam bardzo z niego zadowolona! :-) Widać ze olejowanie służy Twoim wlosom :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. włosy masz piękne z wszystkich twoich produktów używam tylko termoochrony z mariona :) reszty nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam w planach petal fresh :) Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym mieć takie włosy. Moje to jedno wielkie siano...

    OdpowiedzUsuń
  22. spotkałam się z marką Petal Fresh na zakupach w Tesco... i będę się czaić na te kosmetyki ale muszę zużyć spore zapasy na razie... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strukture włosa masz taka jak ja ale pięknie Ci odżyły!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne włosy, moje to kompletna porażka.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz prześliczne włosy :)
    Pozdrawiam :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba wypróbuję ten jaśminowy olej :) Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ochotę wypróbować kosmetyki do włosów Petal Fresh, sporo dobrego o nich czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Olej jaśminowy - ciekawe jak by sie u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie próbowałam jeszcze tych kosmetyków, ja zaś używam maski z kaliosa z keratyną i mogę uznać ją za najlepszą, bardzo odżywia mi wlosy i jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę kupić ten olej :D piękne włoski :D moje ostatnio lubią się spuszyć przez te wysokie temperatury :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać, że dobrze dbasz o swoje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  32. No teraz w lipcu wyglądają faktycznie chyba najlepiej :) Ten olejek faktycznie im służy :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Używam bardzo duzo masek i olejków do włosów. Po myciu maska do spłukania, którą trzymam na glowie dwie godziny. Nastepnie wygładzacze i olejki. Mam bardzo gęste włosy fryzjer mi degażuje przy głowie, aby przeżedzić. Po tych kosmetykach również bardzo szybko mi rosną. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz teraz naprawdę piękne włosy, wyglądają znacznie zdrowiej, a gdzie zamówiłaś ten olej jaśminowy? Bardzo mnie zainteresował :)
    A co do pytania czy nie mam problemów z bazą pod makijaż - Na początku zatykała mi strasznie pory, ale zaczęłam używać żelu z drobinkami do mycia twarzy i od tamtej pory jest spokój :) Używam tego z Ziaji z serii z manuka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) A olej zamówiłam na Allegro przy okazji zamawiania innych kosmetyków. :)

      Usuń
  35. Widać, że włosy są w lepszej kondycji :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  36. o ciekawy ten olej jaśminowy! :D muszę niedługo dokupić jakieś oleje :)
    kochana klikniesz w najnowszym poście ?https://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/07/banggod-przeglad-sklepu-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię petal fresh, miałam wersję z aloesem ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam ten zestaw z Petal Fresh, ale nie polubiłam się z nim.
    Z miesiaca na miesiac coraz lepsze efekty, tak trzymac :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  39. Widać różnicę :) Masz śliczne włosy ;)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  40. Widać, że kondycja włosów jest coraz lepsza.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow Twoje włosy naprawdę odżyły!
    Będę polecała te produkty wszystkim, którzy mają problemy z zniszczonymi włosami :)

    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )

    OdpowiedzUsuń
  42. Włosy masz teraz rewelacyjne ! Dbaj o nie !
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Widać różnicę. Nie znam tego oleju jaśminowego. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne włosy ;) Różnica jest bardzo widoczna :) - piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. troszkę dalej suche na końcach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zawsze mam suche końcówki jeszcze przez to, że są rozjaśniane. Ale jak na to, że je susze i prostuje nie jest tak źle. Ciesze się, że rosną zdrowsze ;p

      Usuń
  46. Widać lepszą kondycję włosów. Ja w tym miesiącu zaniedbałam olejowanie. Trzeba to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja stosuję olej z Babuszki i muszę przyznać, że widać różnicę :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. na pewno są bardziej ŻYWE :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaśminowy olej mnie nawet kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jej, chyba wypróbuję tych produktów, bo także moim włosom przydałaby się regeneracja ;)

    Zapraszam do mnie :)
    http://patisonkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe efekty. Muszę przyznać, że ja nigdy jeszcze nie olejowałam włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Moim włosom też bardzo służy olejowanie i stosowanie nafty kosmetycznej. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. masz piękne włosy! :)
    zapraszam na NOWY POST! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow, jestem pod wrażeniem, ile blasku włosy odzyskały! :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. znam jdynie termoochronę z Mariona ale jest tu kilka przeze mnie porządanych jak również i te, których bym nie kupiła
    świetna kondycja włosów

    OdpowiedzUsuń
  56. Ładnie wyglądają Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie wyglądają Twoje włosy. Zazdroszczę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  58. moje wlosy sa mega zniszczone po ciazy...

    OdpowiedzUsuń
  59. piękny masz kolor włosów ♥

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  60. jest róznica ;) musiałabym zacząć robić zdjęcia moim włosom ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Arwards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  62. Really good result! You have beautiful hair)

    http://www.alinavelnikovskaya.com/2016/07/wishlist-4-lightness-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne, zadbane włosy. Marzę o takich!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń