20 lipca 2016

Trzecie zamówienie z Dresslink recenzja


Cześć kochani ;) Dzisiaj post, który miał się pojawić już dawno jednak przez tą pogodę, było strasznie ciemno i fotki były tragiczne. Dzisiaj jakieś małe słońce wyszło z rana więc wykorzystałam.

Dzisiejszy wpis to recenzja ubrań z Dresslink. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z rzeczy. Tym razem nie miałam problemu z rozmiarami, wszystko pasuje.
Pierwsza bluzeczka, która najbardziej mi się podoba. Świetna na lato, przewiewna, materiał dość elastyczny i co najważniejsze nie jest taki sztuczny. Bluzeczka jest w rozmiarze uniwersalnym i dostępna jest w sześciu kolorach, ja wybrałam oczywiście biały. Musze przyznać, że z chęcią zamówiłabym ją jeszcze raz tylko w innym kolorze. Polecam.



















































Druga bluzka, z której też jestem zadowolona, posiada ładne wiązanie na dekolcie. Dekolt jest dość głęboki, niestety widać biustonosz dlatego ja sobie pierwsze dziurki po prostu związałam i jest ok. Materiał bardzo fajny, elastyczny. Wzięłam rozmiar L ale spokojnie M też by była dobra, a nawet może lepsza ale jak już się przekonałam nie raz, rozmiar rozmiarowi nie równy w tych sklepach.


















Trzecia bluzka również biała, nie wiem co mam z tym odcieniem. Niestety jest najgorsza w tym zamówieniu. Można ją nosić na dwa sposoby. Tak jak widzicie na pierwszym zdjęciu. Oraz tak jak na drugim i ten sposób dużo bardziej mi się podoba. Ogólnie krój jest bardzo fajny, modny Jednak materiał jest beznadziejny co widać na pierwszym zdjęciu, nie rozciąga się, jest sztuczny i strasznie prześwituje. Na drugim zdjęciu ubrałam białą bokserkę pod spód i w miarę to wygląda ale i tak nie polecam, a nawet odradzam.

 Gdyby nie ten materiał byłaby ładna. :)

Czwarta rzecz to tunika za 0,01$. Ktoś napisał, że nie spodziewałby się cudów za to, a jednak przyszła bardzo fajna, materiał jest świetny, elastyczny, nie prześwituje. Sukienka lub też tunika bo tak też można ją nosić jest bardzo wygodna

Jak Wam się podobają te rzeczy? Jesteście ciekawe kolejnych recenzji? Jeśli tak to potrzebuję Waszej pomocy, bardzo proszę o kliknięcia linki. Z góry dziękuję.;* 





 

 




138 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się bluzka nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza bluzeczka jest bardzo fajna!;] chętnie bym ją wzięła w kolorze czarnym lub granatowym, jeśli jest. druga jest przeokropna:p ale ile głów tyle gustów. trzecia całkiem ciekawa z podwójnym sposobem noszenia, ale szkoda, że materiał kijowy. i czwarta - nie dla mnie ten krój, ale najgorsza nie jest;]

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się przezroczysta, koronkowa biała bluzeczka, bardzo niskie ceny

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga bluzka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzki zupełnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne bluzeczki na lato.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta tuniczka bardzo ładna jak na tą cenę, pierwsza zdecydowanie najlepsza, ale trzecia też mi się podoba szkoda, że lipny materiał, ogólnie super rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta z wiązaniem na przodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane, a bluzeczka pierwsza nooo boska jest <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikalam :-) fajne bluzeczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko kliknięte! Wiązana bluzeczka z przodu całkiem fajna :) Mogłabym taką przytulić ;) Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koronkowa bluzeczka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta pierwsza bluzka, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane :) Każdy ciuszek wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koronkowa bluzka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. ta pierwsza bluzeczka świetnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś śliczna! pasuje Ci biel ! :D
    Hiszpanka - choruje na nie i własnie czekam aż moja mi w końcu przyjdzie *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :) Pierwsza bluzka również mi się podoba, do tego jest już swoistym klasykiem blogosfery ;) Koronki, wiązania i odkryte ramiona to prawdziwe hity tego lata.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne bluzki :) W bieli bardzo Ci do twarzy ;)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie sa fajne :) ale do koronek to mam słabość <3

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzecia i czwarta najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza bluzeczka prześwitująca świetna, sama takiej szukam. Druga sznurowana też mi się podoba. No i ta tuniczka na 0,01$ ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ostatni punkt programu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bluzeczki prezentują się perfekcyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. w sumie identyczne spotykam na bazarze, ale co kto woli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem bo nie chodzę na bazary ale wolę sobie zamówić na chińskiej stronie nie płacąc jeżeli mam taką możliwość.

      Usuń
  26. Poklikane. Ta druga bluzka jest całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej wpadła mi w oko tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta 1 bluzeczka jest śliczna;) Poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w białej bluzce ala hiszpanka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie bluzki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej podoba mi się pierwsza bluzeczka i tunika :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie rzeczy świetne, zwłaszcza ta wiązana bluzka:)
    Poklikałam:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsza bluzka podoba mi się najbardziej :) Oczywiście Kliknęłam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzecia bluzeczka najbardziej mi się podoba , cena 2,66$

    OdpowiedzUsuń
  35. udane zamówienie!!
    Wszystkie bluzki wyglądają super
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne zamówienie, zwłaszcza ta koronkowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta bluzeczka z a'la koronki jest genialna <3 Ja już się nauczyłam, że zamawiam takie rozmiary jakie kupuję w europejskich sklepach i wtedy wszystko pasuje idealnie :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo szkoda tej trzeciej bluzeczki bo wyglada na fajna! Co do rozmiaru to znam to moja siostra patyczak ktora nosi XS-S kupila sobie bluze XL i jest ze tak powiem tylko troszeczke za duza :/ Czesto mnie irytuje ta roznica w rozmiarach no ale co zrobisz! :D
    Haha ja na szczescie mam softbox i w razie brzydkiej pogody go wlaczam i jest cacy :D Ale zdjecia i tak swietne <3
    Linki poklikane! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  39. Te bluzki ze sznurowaniem teraz opanowały Warszawe, wszędzie dziewczyny w tym :D może tez sobie taką kupie

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwsza bluzeczka jest bardzo ładna :) Lubię taki styl :)
    Poklikane oczywiście :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikane, bardzo podoba mi się pierwsza bluzeczka, choć ta trzecia z twojej drugie wersji tez jest ok, szkoda tylko, ze jak piszesz słaby materiał.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bluzki fajne, tylko faktyzcnie widać ze ten material taki średni.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta pierwsza bluzka jest urocza!:) Poklikałam.;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja właśnie czekam na zamówienie z Dresslink ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Druga i trzecia bluzeczka- rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obsrwację :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne rzeczy :D
    Bluzka wiązana śliczna :D
    Poklikałam :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiązana i hiszpanka najfajniejsze, tylko szkoda że hiszpanka prześwituje :( poklikałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta wiązana bluzka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  49. trzecia bluzeczka ładna ale szkoda, że prześwituje :(

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie mogę uwierzyć, że takie cuda na stronie dresslink.com. Ja trafiłam na same szmatki :( Piękna ta bluzeczka z falbanką :)

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne bluzeczki, uwielbiam ubrania w białym kolorze <3 najbardziej podoba mi się pierwsza

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne bluzki, zwłaszcza ta pierwsza najbardziej wpadła mi w oko.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  53. A mnie jeśli chodzi o fason najbardziej się podoba ta trzecia - szkoda, że materiał nie zdał egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  54. pięknie te białe bluzeczki wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Białe bluzeczki śliczne, najbardziej podoba mi się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  56. poklikane :D ładne bluzeczki :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  57. Pierwsza bluzka i druga jak najbardziej na tak!
    Pozdrawiam www.camodja.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja? Daj znać.

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnie wygląda ta trzecia bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  59. Pierwsza bluzeczka moim faworytem! Mam nadzieję, że będą kolejne takie recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Pierwsza bluzka wygrała! ;D Chociaż tunika też mi się podoba. Linki poklikane :)
    Pozdrawiam ;*
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  61. Poklikane :D
    Pierwsza bluzka najlepsza
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  62. Mnie też najbardziej podobają się dwie pierwsze, naprawdę bardzo fajnie :) Trzecia niestety właśnie ten materiał. Ale mimo wszystko zamówienie udane! Wszystko oczywiście poklikane, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Biała bluzka na ramiączkach na zdjęcia wygląda bardzo ładnie. Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  64. Biała bluzka na ramiączkach na zdjęcia wygląda bardzo ładnie. Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne zamówienie. Pierwsza bluzka zdecydowanie najładniejsza. Oczywiście wszystko poklikane. Świetna recenzja. Oby takich więcej :)
    Pozdrawiam girlchat27.blogspot.com
    Jeżeli podoba Ci się mój blog zaobserwuj bedzie mi bardzo miło :) Ja również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękne ciuszki kochana! Idealnie się prezentują! Linki poklikane :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajne ubrania :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochana poklikałam ponownie, moge prosić o to samo u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  69. Druga bluzka mi się spodobała ;).

    OdpowiedzUsuń
  70. Nice post :)
    I am in love with your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  71. Super bluzeczki :) klik klik :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajne bluzeczki ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  73. tunika jak i trzecia bluzeczka najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  74. sukienka super! aż dodałam sobie ją do wishlisty :) poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  75. Bluzeczka pierwsza super no i tunika/sukienka bardzo mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne rzeczy! Każda z nich mi się podoba :)
    Poklikałam!
    4.80$ - 5.06$ - 2.66$ - 6.05$
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale masz piękne, zadbane włosy. Stylizacja śliczna, mega Ci pasuje! :)

    Może skomentujesz również u mnie?

    Zapraszam na bloga
    http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajnie, że miałaś okazję wykorzystać to słońce do zdjęć. :) Poklikałam w linki. Szkoda,że ta jedna bluzka okazała się beznadziejna. :/

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystko co białe przyciągnie moją uwagę :) piękne bluzeczki

    OdpowiedzUsuń
  80. Trzecia i czwarta chyba najbardziej mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  81. Pierwsza najlepsza <3 :)
    Poklikałam!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Dwie pierwsze bluzeczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Jak prosiłaś poklikałam, polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Lovely tops!!!!
    Have a good week!!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystkie są ładne, ale najbardziej podoba mi się trzecia, dlatego szkoda, że ma taki zły materiał. Oczywiście poklikane :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Mnie wpadły w oko te czarne szorty, chciałabym takie bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ta bluzka z wiązaniem jest genialna :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękna jest ta pierwsza bluzeczka. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ale śliczne ciuszki :) Najbardziej podoba mi się ta pierwsza bluzeczka. Idealna na lato. Poklikane :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  90. A szkoda, bo ta 3 wygląda bardzo fajnie :/ 4 też super. Poklikane oczywiście ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Odpowiedzi
    1. Postaram się coś napisać na dniach, ostatnio brak czasu. A miałam pisać posty na zapas...

      Usuń
  92. Wszystkie bluzeczki bardzo mi się podobają,są urocze :)
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Koronkowa ładna - kiedyś ją chciałam :D Poklikałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  94. Dwie pierwsze bluzeczki super :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękne rzeczy kochana:) poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  96. same piękne rzeczy trafiły do Twojej szafy <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ładne :)szkoda jedynie ze nie jestes ze wszystkiego zadowolona. Na trzecia bluzeczka przez ten material faktycznie wyglada tak sobie

    OdpowiedzUsuń
  98. Mam tę pierwszą bluzkę/mgiełkę i moim zdaniem jest taka sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. bluzka z wiązaniami idealnie w moim stylu ;)

    kliknięte (y)

    OdpowiedzUsuń
  100. Poklikałam :) Ostatnia bluzka mi się bardzo podoba, ale materiał niezbyt :( Bluzkę z wiązaniami mam podobną :) Pierwsza bluzka świetna *_* Podobnie jak tunika ;)

    Zapraszam do mnie :) Jeśli ci się spodoba, zaobserwuj, skomentuj :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Najbardziej podoba mi się druga bluzka z wiązaniami. Idealna w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Super jest ta biała bluzeczka,ta pierwsza ;) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  103. Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  104. Bluzeczka na ramiączkach jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń