10 sierpnia 2016

Mój codzienny makijaż


Od jakiegoś czasu posty pojawiały się rzadko ze względu na brak czasu ale postaram się to zmienić. Dzisiaj wpis na dotyczący moich kosmetyków do makijażu, których używam aktualnie i bez, których bym się nie obeszła. ;) 

Kosmetyki do makijażu codziennegoNiektórych z tych kosmetyków używam od lat ;)
puder i fluid do makijażu codziennegoPODKŁAD

Nie mówię, że nie wychodzę bez podkładu na dwór ale lubię chociaż wyrównać koloryt. W zależności od stanu cery staram się używać lekkich podkładów, szczególnie latem. Takim podkładem jest Maybelline Affinitone, często do niego wracam. Posiada dużą gamę odcieni, nie tworzy efektu maski, wygląda naturalnie. Posiadam odcień LIGHT SAND BEIGE (bardzo jaśniutki), oraz na lato GOLDEN BEIGE.

PUDER
 Nie lubię jak moja cera świeci się, ma to miejsce zazwyczaj w strefie T, dlatego zawsze używam pudru. Moim ulubionym jest puder ryżowy z ecocery. Ładnie matuje, nie przesusza skóry, jest bardzo wydajny wystarczy już jego niewielka ilość aby zmatowić całą twarz. Często używam też pudru z Manhattanu Clearface. 

Pędzel NAKED 4  urban decay
 

Mój nowy ulubieniec, polecam wam ten pędzelek, ma idealnie miękkie włosie, które nie wypada. Kupiony na Aliexpress. 

Kredka do brwi

KREDKA DO BRWI

Nie jest to najlepsza kredka ale akurat takiej używam, jest dość miękka przez co mniej trwała ale fajnie się ją aplikuje i rozciera pędzelkiem. Jak mi się skończy chcę zainwestować w pomadę do brwi. Macie jakąś godną polecenia? Jeśli tak to piszcie w komentarzach, będę wdzięczna.

tusz do rzęs KOBO IDEAL VOLUME

TUSZ DO RZĘS

Muszę przyznać, że rzęsy to jedyna część makijażu bez, której nie wychodzę pomalowana gdziekolwiek. No chyba, że wynieść śmieci. ;) Ten akurat z Kobo, jest całkiem ok, ładnie wydłuża i pogrubia rzęsy, nie kruszy się ale mam wiele swoich ulubieńców np. Eveline, Misssporty, Maxfactor czy Maybelline. Co jakiś czas się pojawiają recenzje, uwielbiam testować tusze. ;) 

Paletka do konturowania sleek

BRONZER/PALETKA DO KONTUROWANIA
Kiedyś nie używałam bronzera na co dzień, aktualnie robię to prawie zawsze. Kości policzkowe, noc, czoło-zajmuje to chwilkę a twarz od razu inaczej wygląda. Paletkę ze Sleeka mam już bardzo długo, jest strasznie wydajna i odcień bronzera jest świetny, nie jest pomarańczowy.

kredka do ust essence satin mauve


KREDKA DO UST/POMADKA

Na co dzień nie maluje ust (raz na jakiś czas), ale chciałam wam przedstawić tą konturówkę z Essence, pewnie większość z was już ją zna. Ja zakochałam się w jej odcieniu, to taki brudny, fioletowy (?) róż. Nie umiem opisywać odcieni. Konturówka jest tania, dobrze się trzyma na ustach, ma piękny kolor. Czego chcieć więcej ?;)
To już wszystkie produkty z mojej listy makijażowej. A Wy macie jakieś tanie kosmetyki godne polecenia ? jeśli tak to polecajcie, szczególnie te do brwi. ;)


Będę bardzo wdzięczna za kliknięcie w chociaż jeden link ;)

Blouse









96 komentarzy:

  1. Mój stan cery jest aktualnie na tyle dobry, że najczęściej wychodzę "do ludzi" bez podkładu :) Natomiast pomalowane oczy to u mnie obowiązek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. Linki oczywiście kliknięte :)

      Usuń
    2. Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

      Usuń
    3. Kochana jeśli możesz pomóc mi i tym razem, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

      Usuń
  2. U mnie też niektóre kosmetyki do makijażu codziennego od lat pozostają niezmienne :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten puder z ecocera czeka na testy jak wykończe wibo :) ja zazwyczaj kupuję różne produkty do makijażu ale sa też takie do których często wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajjj już myslałam, że pokażesz ten codzienny makijaż.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu pokaże, moja cera teraz jest straszna :(

      Usuń
  5. Bardzo lubię Affinitone. Teraz nie mam go w swoich zbiorach, ale z chęcią do niego powrócę. Mam podobną paletkę do konturowanie ze Sleeka, tyle, że jeszcze z różem ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna jest ta paleta do konturowania, widzę, że to sleek? ja ze sleeka mam trio, róż bronzer, rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten tusz z Eveline, jest niesamowity! Mam też Ecocera, jest super, ale zdecydowanie wolę coś z lepszym składem

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do brwi polecam pomadę z Inglota bądź Anastasia Beverly Hills :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty, pierwszy raz spotykam się z taką kredką do brwi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam tusze Eveline ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może skuszę się na tę paletkę,piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłam mnie paleta ze Sleeka :).
    Ps. Mała literówka - noc ma być nos ^^
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się akurat skończył puder ryżowy Ecocera :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam teraz ochotę wypróbować puder bambusowy lub ryżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane :) Niestety dla siebie nic nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na co dzień się nie maluję, przynajmniej teraz w wakacje :) Mam jednak ochotę zainwestować w puder ryżowy.
    Poklikane :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tę kredkę Essence. Kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rewelacyjny pędzel :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy ten różowy pędzelek:) Mi ostatnio często się zdarza nałożyć jedynie krem BB + puder i delikatnie podkreślić brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Maybelline Affinitone jest bardzo fajnym, lekkim i średnio-kryjącym podkładem. Też go używałam zanim przestawiłam się na minerały, ale na wakacje wolałam jeszcze lżejszą wersję - taką w czarnym opakowaniu. Jest rzeczywiście bardzo fajna na lato :)

    Zapraszam też na nieco bardziej alternatywną cześć blogosfery :)
    Ruda Urodowo

    OdpowiedzUsuń
  21. Do podkładu Maybelline Affinitone też często wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kiedyś podkład Maybelline Affinitone :) Jest na prawdę bardzo fajny :)
    Linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna propozyja dla wielu dziewczyn na makijaż ponieważ nie są to strasznie drogie produkty! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Produkty w większości znam, jednak osobiście nie stosuję - mam innych, codziennych "pomocników" :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Konturówka wyjątkowo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam w planach kupic ten puder w ecocery bo mój z hean powoli się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie tylko czasami tusz,korektor, więc nic nie polecę ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Co to za piękny kolor na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. może na ten tusz z kobo sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  31. może na ten tusz z kobo sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja na co dzień również raczej się nie maluje, nie widzę potrzeby w zatykaniu porów wszystkimi produktami :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja cały czas używam podkładu z revlonu, ale jakiś lejący się zrobił i myślę o zmianie, może zobaczę ten co Ty używasz. Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja preferuje bycie naturalną. Dlatego moimi jedynymi kosmetykami są pomadka bezbarwna i krem :)

    Zapraszam do mnie :)

    http://swiatwidzianyczamikozki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że nie dodałaś jeszcze zdjęcia z efektem ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomada freedom i inglot jest podobno bardzo fajna :D Sama mam zamiar kupić, ale niestety nie mam możliwości stacjonarnie wiec to odkłądam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Całkiem sporo, powoli zabieram sie za wpis im poświęcony :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mój makijaż jest podobny :) ostatnio pojawił się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tez kiedyś używałam ten podkład i uwielbiam konturówki Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  40. całkiem zacny arsenał mój podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  41. W większości używamy tych samych kosmetyków :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam te konturówki z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Co do kredki do brwi, to polecam tę z Golden Rose. Naprawdę miło się maluję. A ja skuszę się chyba na to duo ze Sleek'a, bo od dawna szukam czegoś fajnego do mojej białej jak ściana karnacji :D
    ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny post. wiele wskazówek :) zapraszam do mnie http://anneey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zamówiłam sobie ostatnio ten puder ryżowy fixer Ecocera, ale jeszcze go nie używałam. Jutro spróbuję, sporo osób go chwali :)
    Brwi podkreślam kremowym cieniem Maybelline Color Tattoo nr 40 i używam do tego skośnego pędzelka z Hakuro. Polecam serdecznie taki zestaw, zobacz sobie w drogerii tylko czy cień by Ci odpowiadał, online można go kupić taniej :)
    Linki Dresslink poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Własnie kupiłam sobie ten tusz z KOBO-zobaczymy czy i ja będę z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też bardzo lubię ten puder ryżowy, tak samo jak konturówkę z essence. Kliknęłam w linki:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń

  48. Niestety nie mam żadnej z tych rzeczy, ale podklad chętnie sobie sprawdzę i taki pędzelek :)
    ostatnio sprawilam sobie świetne cienie do brwi, do ktorych dolaczony byl fajny skośnie ścięty pędzelek- także tez polecam :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klik w bluzkę Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  49. Super post :) co do podkładu , u mnie się nie sprawdzil :( ale kredke do ust również polecam! :) innych kosmetyków niestety nie miałam okazji przetestować.
    Zapraszam do mnie encantadooo.blogspot.com :)!

    OdpowiedzUsuń
  50. konturówka bardzo bardzo moja;D

    OdpowiedzUsuń
  51. szkoda, że nie ma efektu "całości" :) kosmetyki znane i lubiane :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzę,że mamy podobny gust jeżeli chodzi o makijaż. Uwielbiam takie delikante konturówki :)

    PS. Poklikane
    1. 2.66
    2. to samo
    3. 4.80

    Będę wdzięczna za oddanie na mnie głosu w konkursie na miss polski - internetu Azulena. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/river.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkie opisane przez Ciebie produkty bardzo mi przypadły do gustu, ten pędzel jest extra! Tez mam konturówkę essence - jest świetna, natomiast wypróbuję paletkę do konturowania (bo takiej nie mam) i tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  54. Affiniton bardzo kiedys lubiłam, teraz wole lzejsze bb lub cc ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubie ten tusz do rzęs:) piękny kolor na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  56. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  57. mam tylko ten puder ryżowy i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Te pędzelki są świetne. :) Ciekawy post.
    Obserwuję.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Affinitone bardzo lubię, troszkę ma leistą konsystencje ale jego jakość zadowala :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajna ta paletka ze sleeka :) i puder chciałabym przetestować do mojej tłustej skóry. Z cieni do brwi warto zainwestować w ABH :) a kredka świetna jest z Nabla Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  61. A ja mogę nie mieć makijażu, ale coś na ustach musi być.:)

    OdpowiedzUsuń
  62. A ja mogę nie mieć makijażu, ale coś na ustach musi być.:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wydaję mi się, że mam tę samą kredkę do ust i bardzo ją lubię :) A tak w ogóle, to bardzo ładne masz paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajnie wygląda ten bronzer:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja tego podkładu to akurat nienawidzę :< A do brwi może nie najtańszy, ale doskonały color tattoo nr 40 (oczywiście o ile odpowiada Ci kolor). Utrzymuje się na brwiach cały dzień i wystarcza na bardzo, bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeżeli chodzi o produkt do brwi to polecam cienie z golden rose :) używam od pół roku i jestem bardzo zadowolona! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  67. najbardziej kusząca jest paletka Sleek i pędzel. Afinitone i tego typu kredki do brwi się u mnie nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetnych kosmetyków używasz :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ciekawa kolekcja! Ja mam kilka kosmetyków, z którymi od lat się nie rozstaję :) Miałam kiedyś ten podkład, jednak w moim przypadku, nie zdał egzaminu..

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  70. Używam podobnych kosmetyków.
    Bardzo dobry pomysł na wpis, brakuje mi tylko Twojego zdjęcia po wykonaniu makijażu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam kredki z Essence, mam chyba wszystkie kolory :)
    Poklikane Kochana :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Mój codzienny makijaż jest podobny - uwielbiam puder ecocera oraz konturówkę Essence :)

    PS.Kliknięte
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Tylko pudru z Ecocery używam z tych kosmetyków, ale codzienny makijaż mam bardzo podobny. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. tez miałam ten podkład - u mnie się sprawdził:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  75. Żadnego z tych kosmetyków nie używałam, ale za to mamy podobny kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Podkładu i konturówek również używam od dawna :) Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Miałam kiedyś ten podkład, ale już od dłuższego czasu króluje u mnie Revlon CS :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń