8 października 2016

Recenzja kosmetyków Love me green - krem rozświetlający oraz maseczka regenerująca


Cześć wszystkim.



Po długiej przerwie przychodzę do Was z recenzją dwóch nowych produktów marki Love me green, które miałam okazję przetestować. Na blogu pojawiła się już recenzja kremu na noc tej  firmy, którą możecie przeczytać TUTAJ i muszę przyznać, że jest to mój ulubiony krem, nie tylko na noc ale i na dzień. Tym razem również postawiłam na produkty do twarzy i zamówiłam krem na dzień oraz maseczkę.


Recenzja Love me green krem rozświetlający maseczka regenerująca






Regenerująca maseczka do twarzy 


Recenzja Love me green maseczka regenerująca


Właściwości:
Ujędrniające wyciągi z żyta i liści czerwonej winorośli, minimalizują linie i zmarszczki. Odżywcze ekstrakty z masła shea i organicznego oleju sezamowego przywracają skórze nawilżenie górnych warstw naskórka i elastyczność. Nasza maseczka na twarz jest dla wszystkich rodzajów skóry.  


Recenzja Love me green krem rozświetlający maseczka regenerująca

Cena: 69,90 zł / 75ml




Pierwsze wrażenie jakie zrobiła na mnie maseczka było bardzo pozytywne-świetny skład, brak parabenów, kosmetyk ekologiczny. Bardzo lubię w tych produktach to, że już na drugim miejscu w składzie zawierają oleje i składniki aktywne. 

Maseczka posiada bardzo ładny, świeży, lekko owocowy zapach. Jej konsystencja jest lekka, rzadka ale bardzo dobrze się rozprowadza. Wystarczy niewielka ilość produktu aby pokryć całą twarz, jest bardzo wydajna co rekompensuje nam dość wysoką cenę. Produkt po aplikacji przypomina glinkę białą jednak konsystencja jest bardziej kremowa.

Maskę aplikujemy na 20minut po czym spłukujemy obficie chłodną wodą. Skóra po zmyciu maseczki jest bardzo nawilżona i wypoczęta, koloryt jest poprawiony a podrażnienia złagodzone.


Rozświetlający krem do twarzy

Recenzja Love me green krem rozświetlający

Właściwości:
Podstawowe składniki aktywne kremu jak ekstrakt z mleczka pszczelego, osilift, olej z lnicznika czy ekstrakt z papai przywracają skórze witalność i blask zaraz po zastosowaniu. Nasz krem do twarzy usuwa oznaki zmęczenia i rozświetla cerę.

Recenzja Love me green krem rozświetlający maseczka regenerująca

Cena: 79,00 zł / 50ml 

Krem posiada śliczny zapach, przypomina mi pomarańczę lub jakiś inny cytrusowy owoc. Chyba wszystkie kosmetyki Love me green posiadają piękne zapachy. ;) Produkt jak na krem na dzień jest dosyć gęsty ale bardzo szybko się wchłania, pozostawiając piękny zapach na skórze. Krem pozostawia również lekko klejącą warstwę, co nie do końca mi odpowiada. Bez problemu można wykonać makijaż jednak nie lubię takiego efektu na skórze. Wydaje mi się, że krem na dzień jest o wiele lżejszy i mniej wyczuwalny na skórze po aplikacji niż ten, dlatego ten produkt dużo mniej przypadł mi do gustu.  

Jednak nie jest on najgorszy, ładnie nawilża ściągnięta skórę i przynosi jej ukojenie. Produkt rozświetla cerę, przez co nie do końca nadaje się do mojej skóry, która posiada rozszerzone pory ponieważ jeszcze bardziej je uwydatnia. Tym kremem nie trafiłam w potrzeby mojej skóry ale na pewno sprawdzi się do suchej, zmęczonej pozbawionej blasku cery. 



Recenzja Love me green krem rozświetlający maseczka regenerująca








52 komentarze:

  1. znam tą firmę i bardzo lubię ;) mają dobre kosmetyki ;)

    Obserwuje i miłego weekendu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś próbek tych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka bardzo fajna :). Z chęcią bym ją widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Love me Green miałam tylko krem do rąk, ale bardzo przyjemnie wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z LMG miałam tylko olejek do masażu i byłam z niego zadowolona. Kremiku do twarzy nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam próbki balsamów Love Me Green i przepadłam. Cudowna marka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tą zieloną maseczkę i bardzo fajnie się u mnie sprawdzała, ciekawa jestem jeszcze innych produktów owej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

      Usuń
    2. Kiedy nowy post ? :)
      Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
  9. Nie znam nawet firmy, co dopiero ich produktów. Ale myślę że maseczka mogłaby się sprawdzić, krem niekoniecznie bo raczej nie do mojego typu cery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę znam. Wiem, że co niektóre kosmetyki mają dobre.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie kremik, bo moja cera potrzebuje odżywienia i blasku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Maseczkę chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam marki ani produktów :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na maseczkę bym się skusiła :) Właśnie dziś mam więcej czasu i potrzebuję czegoś, aby zrobić sobie małe domowe spa. Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj z powrotem :-) O firmie tej slyszę po raz pierwszy,zdecydowanie wybieram maseczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena jest dość wysoka, ale skład kremu i maski jest strasznie zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super że są to kosmetyki ekologiczne, pewnie dlatego ich cena jest tak wysoka :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze zupełnie zapomniałam o tej firmie, kiedys miałam parę produktów od nich , muszę się im ponownie przyjrzeć, może mają jakieś nowości w swoim asortymencie ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło wspominam produkty z tej firmy - bardzo je lubiłam :]

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam jeszcze marki, ale te produkty wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja niestety nie znam tej firmy, nawet o niej nie słyszałam, ale kosmetyki prezentują się całkiem fajnie :))
    Zaobserwowałam Twojego bloga ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. maska jest kusząca, kiedyś miałam przyjemny balsam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  24. Maseczka z opisu wygląda na bardzo dobrą. Krem nie do mojego typu cery, choc kazdy cytrusowy zapach mnie zniewala. Firmy wczesniej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam peeling s tej firmy. geniusz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Maska jak i sam krem są bardzo intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurczę, drogie te produkty, ale kuszą mnie, kuszą bo skład mają świetny.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  28. nie umiem polubić się z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  29. testowałam kiedyś kosmetyki love me green i sprawdziły się świetnie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. chciałabym je kiedyś móc wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety produkty nie dla mnie, ponieważ mają w składzie masło shea, które mnie zapycha. Dodatkowo cena również nie do końca mnie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam kiedyś produkt tej marki i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znałam tej marki, ale bardzo mnie zaciekawiłaś :) Może sprawdzę, co jeszcze mają w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię kosmetyki naturalne ale tej marki jeszcze nie miałam okazji używać. Ten krem rozswietlajacy być może przypadlby mi do gustu ☺

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie bym spróbowała :)

    Miłego weekendu!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  37. Prawdę mówiąc nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale opakowania mają śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam tą firmę idealne kosmetyki :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam firmy, ale ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja miałam kiedyś balsam do ciała tej firmy i miał wspaniały zapach :))

    OdpowiedzUsuń