7 listopada 2016

Kolejny test chińskiego lakieru-tym razem CNDs ;)


Hej kochane.

Dzisiaj kolejny post z testem lakieru hybrydowego z Chin.;) Posty rzadko się pojawiają, jeszcze wam nie mówiłam ale zaczęłam prace  gabinecie kosmetycznym. Powoli się przyzwyczajam, muszę się tylko zorganizować żeby mieć czas na bloga i czas dla siebie.


Nie tracąc czasu przechodzę już do wpisu. Tym razem pod lupę wzięłam lakier hybrydowy CNDs z chińskiej strony Aliexpress.


lakier hybrydowy CNDs
Kolorek miał być czerwony, nie wiem czy już wspominałam ale uwielbiam czerwień na paznokciach. Po pomalowaniu okazało się, że kolor bardziej wpada 
w pomarańcz ale i tak bardzo mi się podoba. Świetny kolorek na lato.

lakier hybrydowy CNDs
Konsystencja lakieru jest bardzo korzystna, lakier nie jest zbyt gęsty, bardzo fajnie się aplikuje na paznokieć. Jeżeli chodzi o krycie to zazwyczaj wystarczają dwie warstwy, ale chińskie lakiery są bardziej podatne na odpryski dlatego ja aplikuję trzy. Paznokieć jest twardy, nie ugina się dzięki temu mniej odpryskuje.

Ja wszystkie lakiery nakładam na bazę hard z Neo Nail i wszystko bardzo ładnie się  trzyma.

Myślę, że takie lakiery do domo
wego użytku są bardzo fajne ze względu na swoją niską cenę. Cena pojedynczego lakieru tu niecałe 10zł.

lakier hybrydowy CNDs


lakier hybrydowy CNDs

lakier hybrydowy CNDs

 A wam jak się podoba ten odcień?









54 komentarze:

  1. Specyficzny odcień czerwieni, ale podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda :) podoba mi się :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek chociaż ja bardziej wolę taki głębszy czerwony ale cena jak najbardziej przyciąga .

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych lakierów akurat nie miałam, lubię Color Tale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcień nie mój, ale podoba mi się na tobie. Lubię takie ożywione kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor mnie zachwycił. Lubię takie zdecydowane, intensywne propozycje. Chciałabym, aby gościł na moich pazurkach. Fajnie, że wszystko ładnie się trzyma. Cena naprawdę ok. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię takie"żywe" kolory ;) odcień jak najbardziej na +

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow zakochałam się w tym kolorku :) Jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam je na aliexpres, odcień jest cudowny, ja zamawiałam bling

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blingi też miałam ale musze przyznać,że częściej odpryskiwały.:)

      Usuń
  11. kolor nie w moim stylu, ale ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest bardzo fajny.Chociaż zapewne nie każdemu przypadnie do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentuje się genialnie, ale pytanie jak ze składem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie sprawdzałam. :)

      Usuń
  14. Mam podobny odcień, chociaż może to nawet ten sam ;) ogólnie dobre lakiery chociaż niektóre kolory (przynajmniej u mnie) pozostawiają trochę do życzenia :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyrazisty kolorek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek jak najbardziej w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrzac na buteleczke, nie spodziewalabym sie takiego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o buteleczkę to chyba wszystkie odcienie są buteleczce o takim kolorze. :)

      Usuń
  18. Faktycznie kolor wygląda bardziej na żarówiasty pomarańcz niż na czerwień, ale jest bardzo ładny. Mam 2 kolorki w podobnych odcieniach, również z Chin.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy kolor. :) Lubię takie. Moja siostra niedawno zamówiła lakiery z Allie.

    OdpowiedzUsuń
  20. kolorek moze być, ale moim zdaniem chińskie hybrydy są po prostu słabej jakości w porównaniu z semilaciem, po prostu u mnie złażą po 2 dniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dłużej się trzymają około dwóch tygodni ;)Semilaca strasznie nie lubię, jakoś mi nie podszedł.

      Usuń
  21. Kolorek jest genialny! Bardzo mi się podoba :*
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. czesto zamawiam z chin, ale jakos tak ostatnio traca na jakosci :) tej marki nie mialam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny kolorek :) latem do opalonej skóry będzie idealny !

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj nie, to zdecydowanie nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie mój kolor na LATO! :) REWELA!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor mi się podoba! :) Lubię takie wyraziste barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy opłaca Ci się zamawiać lakiery z AliExpress? Jakoś nie ufam chińskim kosmetykom- czy to do twarzy, czy do ciała, czy też paznokci. Tym bardziej, że polscy producenci też mają w swojej ofercie tanie lakiery o dobrej trwałości. Np. Em Nail często ma promocję i sporo kolorów można kupić za ok. 9 zł. Na ali nigdy nic nie kupowałam, więc może też dlatego jestem sceptycznie nastawiona do takiej formy zakupów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor ładny, ale sądząc po buteleczce można się nabrać że to wyrazisty czerwony, który tak naprawdę bardziej by mi się podobał :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor ma obłędny ja takie kocham :D
    Może i się na niego skusze :3


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/11/sodka-para.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio nieźle sie obkupiłam na promocjach na Ali wiec niedługo będę miala wielkie testowanko chińskich lakierow :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki ładny neon :) Na lato faktycznie idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor bardzo ładny. Świeży i idealny na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się mega boję zamawiać lakiery u chińczyka!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor tak jak napisalas bardziej na lato. Teraz przydałby się bardziej taki bordowy jak buteleczka:))

    OdpowiedzUsuń