6 grudnia 2016

Food diary - pomysły na posiłki

  
 Moja czekoladowa miłość <3

Składniki to: żółtko, odżywka białkowa, kakao, słodzik, olej kokosowy, woda i banan

fit deser czekoladowy z mikrofalówki

 Zapiekanka z cukini, nadziewana kurczakiem i warzywami

zapienkanka z cukini z kurczakiem

Makaron pełnoziarnisty w sosie pomidorowym z cukinią i suszonymi pomidorami

makaron pełnoziarnisty z sosem pomidorowym i cukinią

Omlet z dużą ilością przypraw, pomidorwm i kawałek pieczywa

pomysł na omlet

Jak Wam się podoba?? Dieta nie musi być nudna, w internecie znajdziemy przepisy i posiłki na takie pyszności, że każdy znajdzie coś dla siebie. Dajcie znać jeśli chcecie też przepisy i podawajcie swoje propozycje na fit posiłki.

 
Zapraszam na rozdanie !!!

http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/12/swiateczne-rozdanie.html
 

32 komentarze:

  1. Oj tę czekoladową miłość to bym sobie z wielką chęcią zaserwowała. To musi smakować obłędnie.
    A makaron (zwłaszcza ten pełnoziarnisty) uwielbiam właśnie w sosie pomidorowym. Także jak dla mnie opcja perfekcyjna.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze tak przymuszę tak przyrządzić kabaczka. Fajne pomysly

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pyszności :) Jestem uzależniona od ciast czekoladowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko aż się głodna zrobiłam:) wszystko wygląda mega pysznie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to wszystko smacznie wygląda! Aż ślinka cieknie. Jadłabym wszystko :D Może jakiś przepisik kiedyś? ;) Chętnie bym odtworzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj cukinia <3 ubóstwiam pod każdą postacią!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapiekanki z cukinii bym zjadła :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie dania <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie większość przepisów fit jest nie do przyjęcia, bo są w nich składniki, do zjedzenia których nigdy się nie zmusze. Z Twoich propozycji podobają mi się druga i trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekoladowa miłość wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne potrawy, wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jem praktycznie wegańsko(mam serowe skoki w bok jeszcze:D) i cały czas się dziwię jak nieskończone możliwości daje kuchnia roślinna :D Risotto i makarony jadłam już w wielu wydaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko bardzo apetycznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne pomysły :)
    Cukinie uwielbiam, podobnie jak omlety :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zapiekaną cukinię, ale dawno już nie robiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę na makaron z cukinią i sosem pomidorowym... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam same pyszności tu u Ciebie oprócz tego makaronu zdecydowanie nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne pomysły :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Pyszności. Aż zgłodniałam:)
    Ja jeszcze lubię robić na śniadanie jaglany budyń z bananami. Pyszne.

    https://polengland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Danie czekoladowe spowodowało u mnie ślinotok ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba zgłodniałam,takiego smaka mi narobiłaś :) !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda niesamowicie smakowicie - idę natychmiast pobuszować w lodóweczce. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądają smakowicie :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pyszności, banan z czekoladą mniam.

    OdpowiedzUsuń