14 listopada 2017

Regulacje prawne dotyczące zawodu kosmetologa


Coraz częściej wiele osób decyduje się na korzystanie z usług kosmetycznych. Z upływem czasu rosną chęci i możliwości upiększania ludzkiego ciała. Duża część osób  decyduje się również na otwarcie własnej działalności związanej z kosmetologią. 

Klienci mają w czym wybierać, salony powstają na każdym kroku, konkurencja jest niemała. Klientki wciąż szukają usług z których będą w stu procentach zadowolone, a zarazem nie będą musiały wydawać majątku. Piszę klientki ponieważ mężczyźni to naprawdę mniejszość jeżeli chodzi o zabiegi kosmetyczne. Pracując w salonie zauważyłam, że zabiegi na jakie decydują się mężczyźni to depilacja oraz oczyszczenie twarzy, czasem masaże. 

Zabiegów na rynku jest ogromna ilość, ciągłe nowości i coraz to bardziej inwazyjne zabiegi, które niestety niosą za sobą ryzyko powikłań. Wystarczy, że klientka nie zostanie dopytana dokładnie co do przeciwwskazań bądź zatai coś przed kosmetologiem co może mieć wpływ na efekt  zabiegu bądź powikłania po nim.




Jak kosmetolog może ubezpieczyć się, przygotować na ewentualne roszczenia ze strony niezadowolonego klienta? Jest na rynku pakiet ubezpieczeń skierowanych do branży beauty gdzie mamy całą listę zabiegów na które jest ubezpieczenie. Druga rzecz to oczywiście pisemna zgoda pacjenta na zabieg oraz oświadczenie o braku przeciwwskazań oraz informacja o ewentualnych efektach niepożądanych. Taka karta klienta oraz zgoda może okazać się bardzo przydatna. Podstawowe dane jakie powinna zawierać  to dane  osobowe, informacja o efektach i celach zabiegu, przeciwwskazania, możliwe reakcje organizmu na zabieg, zalecenia po zabiegu, data i podpis pacjenta/klienta oraz osoby wykonującej zabieg.


Niepełnoletnie pacjentki w gabinecie kosmetycznym jest to szczególna grupa klientek ponieważ osoby niepełnoletnie nie są do końca świadome konsekwencji nadmiernej ingerencji w urodę oraz powikłań które mogą być nieodwracalne. Tutaj ważnym aspektem jest nie tylko zgoda pacjentki, ale też jej opiekuna prawnego.


Inną kwestią jest już to czy osoba nieletnia powinna poddawać się zabiegom upiększającym? Moim zdaniem nie ponieważ małoletnia nie ma jeszcze w pełni ukształtowanej zdrowej samooceny. Młode dziewczyny często podążają za ideałami, chcą się upodobnić do swoich idoli. Bardzo ważne jest zachowanie zdrowego rozsądku, profesjonalne doradztwo, podniesienie samooceny młodej klientki i zachęcenie do odłożenia zabiegu i ewentualne wrócenie do tej myśli w przyszłości. Co innego to zabiegi pielęgnacyjne gdzie wiemy, że u młodych dziewcząt i chłopców najczęstszym defektem jest trądzik-spokojnie za zgodą rodziców oraz współpracując z dermatologiem możemy działać.








 Pomoc prawna w podobnych przypadkach to to temat na który więcej  dowiecie się  na stronie Codex gdzie znajdują się porady, opisy przypadków, informacje na temat odszkodowań. Myślę, że warto wdrożyć się w temat.



25 października 2017

Tonik z glukonolaktonem - ratuje moją cerę


Glukonolakton nie jest popularnym składnikiem kosmetyków. Należy on do kwasów PHA, jest antyoksydantem, nawilża, pobudza do regeneracji, wygładza skórę i działa przeciwzapalnie.

Kwasy w kosmetyce większości kojarzą się z łuszczeniem, pieczeniem i podrażnieniami, tutaj jest inaczej. PHA również złuszczają ale pozbawione są właściwości drażniących.
Polihydroksykwasy (PHA) są polecane do skór wrażliwych, alergicznych które nie tolerują innych kwasów, a potrzebują uregulowania.

Glukonolakton wygładza skórę i zwęża pory, redukuje drobne zmarszczki i przebarwienia, wspomaga leczenie trądziku pospolitego i różowatego oraz pomaga osobom z łuszczycą czy atopowym zapaleniem skóry.

Zdecydowałam się na wypróbowanie kwasów pha ze względu na to, że moja skóra była już zmęczona mocnym złuszczeniem (stosowałam kwas glikolowy, krem z glikolem, kwas pirogronowy). Skóra była już podrażniona, zaczerwieniona, a zaskórniki dalej widoczne.
Postanowiłam wypróbować tonik z glukonolaktonem, który posiada wiele dobrych opinii. Najlepiej zamówić na stronie z półproduktami i samemu stworzyć kosmetyk, wychodzi taniej a jest to banalnie proste. :)

Ja wybrałam tonik z 15% zawartością glukonolaktonu. Dodatkowo tonik zawiera: mix witamin (B3, B5,B6,  E, C) który odżywia i ujędrnia, ekstrakt z aloesu i kolagen.

Wszystko dostałam już odmierzone oraz pojemniczki, jedyne czego potrzebowałam to wody destylowanej lub hydrolatu.

Toniku używałam początkowo 2 razy dziennie, skóra po aplikacji lekko piekła ale tylko przez chwilę, Po wchłonięciu wyczuwalna była lepka warstwa, być może aloes. Po ok 20 minutach można już nałożyć makijaż.

Skóra przez cały dzień była matowa jak nigdy :) zazwyczaj świeciła się już po kilku godzinach. Fluid trzymał się cały dzień i był w bardzo dobrym stanie.

Dopiero po ok 2-3 tygodniach zauważyłam wygładzenie cery, brak nowych niespodzianek. Nowe zmiany pojawiają się jak przesadzę z niezdrowym jedzeniem oraz przed okresem, ale tonik ładnie redukuje ślady po kilku dniach, przebarwienia są mniejsze.

Tonik fajnie zapobiega zanieczyszczaniu cery, eliminuje zaskórniki, wygląda na zdrowszą. Jeżeli zjem coś za czym moja skóra nie przepada, niestety zanim się oczyści mija kilka dni ale i tak jest dużo lepiej.

Jestem bardzo zaskoczona tym, że delikatny nawilżający kwas daje sobie rade z moją cerą.

Plusem jest to że tonik z kwasami PHA można również stosować latem co mnie bardzo cieszy.























Ciekawostka: 

Jak wygląda odwołanie od decyzji ubezpieczyciela ?

  • ➠Przesyłasz dokumenty dotyczące szkody
  • ➠Bezpłatnie zostaje wyceniona wartość Twojego odszkodowania
  • ➠Tworzona jest dla Ciebie propozycja dopłaty do odszkodowania
  • ➠Po akceptacji zaproponowanych warunków wypłacone zostają należne środki pieniężne ;)








11 października 2017

Theo Marvee professional-profesjonalny krem z kwasem glikolowym


Złuszczanie kwasami to jeden ze skuteczniejszych zabiegów w salonach kosmetycznych. Kwasy dzięki swoim właściwościom, działają na zmarszczki, wiotkość skóry, trądzik, zaskórniki, przebarwienia oraz regulują proces rogowacenia naskórka.


Zacznijmy może od kwasu glikolowego. Jest to kwas należący do grupy AHA czyli kwasów owocowych, pozyskiwany jest z trzciny cukrowej.

Jeżeli chodzi o kwasy owocowe to glikol zdecydowanie najgłębiej jest w stanie penetrować w głąb skóry ze względu na swoją małą cząsteczkę.

Kwas glikolowy:

-wygładza skórę, redukuje drobne zmarszczki
-pobudza do produkcji kolagenu, wpływając na jędrność i elastyczność
-pobudza do odnowy i regeneracji

Przeznaczenie tego kwasu to głównie działanie odmładzające, ale korzystnie wpływa też na redukcję zaskórników, łagodzi objawy trądziku.






"Krem wygładza skórę , likwiduje blizny , stymuluję syntezę kolagenu i elastyny oraz rozjaśnia przebarwienia. Kwas glikolowy posiada także właściwości złuszczające. Osłabia wiązania pomiędzy keratynocytami, dzięki czemu zmniejsza grubość warstwy rogowej naskórka. Penetruje w głąb mieszków włosowych, gdzie rozkłada międzykomórkowe substancje cementujące, usuwa i zapobiega powstawaniu mas rogowych, hamując w ten sposób rozwój trądziku. Ponadto krem zawiera witaminę C o właściwościach rozjaśniających, antyoksydacyjnych, a także olejek migdałowy , który ze względu na małą cząsteczkę łatwo przenika przez naskórek, dzięki czemu wszystkie zawarte w nim składniki nie kumulują się na zewnątrz skóry, a wnikają w głąb. W cząsteczkach olejku migdałowego oprócz cennych kwasów tłuszczowych , zawarte są witaminy młodości - A, E , D oraz witaminy z grupy B."




Dla kogo krem z kwasem?? Polecam głównie dla cer tłustych, mieszanych, dojrzałych, szybko zanieczyszczających się, trądzikowych.



Jeśli chodzi o Theo Marvee jest to francuska marka kosmetyków profesjonalnych. Możecie ją spotkać w gabinetach kosmetycznych i tam też można te produkty dostać.  Osobiście pracowałam w gabinecie kosmetycznym na tej marce i byłam zadowolona.

Krem o pojemności 50 ml można nabyć cenie ok 90zł. Jest to nie dużo jak na produkt profesjonalny, który wystarcza na kilka miesięcy.
Kosmetyk dostajemy w pięknym słoiczku, po otwarciu od razu zwróciłam uwagę na zapach. Ciężko określić czym pachnie ale jest to bardzo świeży i przyjemny zapach.


Konsystencja kremu leciutka, pięknie się rozprowadza, wystarcza niewielka ilość kremu aby pokryć całą twarz.

Krem szybko się wchłania, pozostawiając skórę gładką i matową ale nawilżoną. Po aplikacji czuć lekkie pieczenie i mrowienie, które ustępuje po kilku minutach. Produktu używałam kilka tygodni, kondycja skóry była o wiele lepsza niż przed kuracją. Cera ładnie rozjaśniła się, była jędrniejsza oraz wyglądała zdrowiej. Zmarszczki mimiczne lekko spłyciły się, jednak krem nie poradził sobie z zaskórnikami. Troszkę na pewno zapobiegał zanieczyszczaniu cery, jednak zaskórniki które postały wcześniej nie zostały zredukowane, a szkoda bo głównie na tym najbardziej mi zależało. 

W między czasie stosowałam różnego rodzaju zabiegi, między innymi kwas glikolowy, kwas pirogronowy, które potęgowały efekt złuszczający jednak skóra została mocno podrażniona przez co musiałam odstawić krem na jakiś czas.


Kremy z kwasami najlepiej stosować z przerwami, najlepiej jesienią, zimą czy wczesną wiosną. W kolejnej  recenzji przedstawię kremik, w który zaopatrzyłam się po skończeniu tego oraz który dużo lepiej sobie radzi z cerą tłustą i zaskórnikową. 










4 października 2017

Prezent motoryzacyjny dla mężczyzny - Voucher na jazdę szybkim, sportowym samochodem


O prezentach ostatnio już pisałam, ale to takie klasyczne upominki. Dzisiaj podsunę Wam pomysł na prezent dla facetów którzy lubią adrenalinę. Taki prezent na pewno pozwoli doznać niezapomnianych wrażeń. 



Przejażdżka sportowym samochodem to niekończąca się frajda. ;) Możemy wybierać pomiędzy Porshe, Lamborghini, Ferrari i wiele, wiele innych. 

Prezent motoryzacyjny dla mężczyzny - Voucher na jazdę szybkim, sportowym samochodem

Podczas takiej jazdy na zakrętach mężczyzna na pewno poczuje adrenalinę i ciarki na plecach i poczuje się jak kierowca wyścigowy. Prezent ten będzie idealny dla fanów motoryzacji. Można podarować go mężowi, chłopakowi, narzeczonemu, tacie czy synowi. ;) 

Prezent motoryzacyjny dla mężczyzny - Voucher na jazdę szybkim, sportowym samochodem




Drugi pomysł to przejażdżka samochodem terenowym! Ekstremalna jazda po bezdrożach za kierownicą terenówki, która jest przystosowana do najtrudniejszych warunków. Oczywiście nad wszystkim czuwa instruktor.

Prezent motoryzacyjny dla mężczyzny - Voucher na jazdę szybkim, sportowym samochodem

Podczas jazdy będzie wiele przeszkód do pokonania, wzniesienia, piaszczyste drogi, strome zjazdy, rzeki! Prezent w sam raz dla twardzieli, miłośników terenowych samochodów i pasjonatów mocnych wrażeń. Sama bym chętnie spróbowała. Strona autocash24.pl umożliwia nam wynajem samochodów, warto sprawdzić.;) 

Prezent motoryzacyjny dla mężczyzny - Voucher na jazdę szybkim, sportowym samochodem



























3 października 2017

Nicole cosmetics - tańsze odpowiedniki znanych perfum ;)


O perfumach Nicole Cosmetics już pisałam Tutaj  i Tutaj . Firma na pewno już Wam znana, posiadają odpowiedniki znanych perfum dla kobiet i mężczyzn. Są to zapachy kwiatowe, świeże i zmysłowe.




Osobiście nie mam nic przeciwko odpowiednikom jeżeli są one dobrej jakości. Bardzo zadowolona byłam z zapachu inspirowanym na moich ulubionych perfumach Cacharel Amore Amore. Tym razem wybrałam sobie zapach 138 jest to odpowiednik Chloe - Love Chloe. Niestety celowałam w ciemno ponieważ nie znałam tego zapachu. Piszę niestety bo nie przypadł mi on do gustu. Sama buteleczka jest w porządku, mała pojemność którą można zabrać w podróż czy wrzucić do torebki, atomizer działa bez zarzutu. 


Zapach jest wyraźny, kwiatowy, bardzo intensywny. Nie wiem czy przypomina on oryginalny zapach, jest całkiem ładny ale nie pasuje do mnie. Uwielbiam świeże, kwiatowe zapachy ale słodkie. Ten będzie idealny dla dojrzałych, eleganckich kobiet.


Drugi zapach niestety nie jest opisany, nie mam pojęcia jaki ma numer i jaki to odpowiednik szczerze mówiąc nawet nie spodziewałam się, że będzie w przesyłce.  Zapach niestety mi się nie podoba. 

Z zapachami niestety się nie udało, ale perfumy Nicole są bardzo trwałe, uwielbiałam mój Amore Amore, który niestety już się skończył. Są bardzo wydajne, wystarczył mi na bardzo długo. A Wy przetestowałyście już swój ulubiony zapach ? 





















Odbiegając od tematu, wciąż zastanawiam się nad ulepszeniem jakości zdjęć na blogu. Macie jakieś sprawdzone sposoby?? Wiem, że na pierwszym miejscu jest na pewno światło naturalne, ale niestety przyszła jesień i często  tego słoneczka brakuje. Zastanawiam się nad dobrym oświetleniem ultra-elektro.pl chociaż wiem, że sztuczne światło nie będzie w stu procentach imitować naturalnego, ale może okaże się pomocne w robieniu zdjęć. Wiem, że powinno być w kolorze chłodnym lub neutralnym białym. Na co jeszcze zwrócić uwagę? Jak sobie radzicie w takich sytuacjach?;)











28 września 2017

Wrażenia po zabiegu spa peel Sesdermy


Ostatnio troche mnie tu nie było,  ze wzgledu na zmianę. Pracy ale wracam do Was z nowymi postami urodowymi,  kosmetycznymi.  Na pewno pojawi się wiele wpisów na temat zabiegów kosmetycznych. 

Spa peel Sesderma zabieg kosmetyczny  recenzja




Mamy już połowę września, więc w salonie mogłyśmy zaszaleć z zabiegami złuszczającymi. Postawiłyśmy na kwasy Sesdermy. Ja miałam wykonywany zabieg Spa peel, którego formuła opiera się na kwasach: salicylowym, pirogronowym oraz mlekowym.

Kwas salicylowy jest jednym z moich ulubieńców, słynie on z właściwości złuszczających oraz z tego, że dobrze rozpuszcza się w tłuszczach dzięki temu doskonale przenika przez warstwę łoju, docierając do mieszków włosowych oczyszcza je. Działa też bakteriobójczo, jest wskazany przy cerach trądzikowych i problematycznych.

Kwas pirogronowy posiada właściwości antybakteryjne, sebostatyczne, zapobiega fotostarzeniu oraz jest używany w zabiegach mających na celu redukcje drobnych zmarszczek, blizn i rozstępów. 

Kwas mlekowy tutaj ma najniższe stężenie ale posiadamy go również naturalnie w swojej skórze.  Ma działanie nawilżające i wybielające.

kwasy złuszczanie zabieg kosmetyczny trądzikKwas ten jest roztworem wodnoalkoholowym i tutaj znaczenie ma ilość nakładanego kwasu, a nie czas na jaki go nakładamy. 

Zabieg oczywiście rozpoczynamy od demakijażu, później kosmetolog nakłada pierwszą bardzo cieniutką warstwę kwasu ( można tą czynność po wchłonięciu powtórzyć jeszcze raz). Aby wzmocnić efekt na koniec został nałożony preparat z 1% retinolu. Podczas tego zabiegu nic nie neutralizujemy oraz nie zmywamy. 
Twarz należy umyć po około 8 godzinach i pielęgnować odpowiednim preparatem.

spa peel sesderma kwas salicylowy

Jakie są moje odczucia??

Sama skóra nie piecze podczas zabiegu, najbardziej drażniący jest zapach tych preparatów (mocno alkoholowy) po nałożeniu aż ciężko oddychać przez nos.  Na zabiegi dobrze jest wybrać się w dzień wolny ponieważ preparaty na skórze powodują, że mocno się ona błyszczy, chyba, że komuś to nie przeszkadza. Nie wolno oczywiście przez te 8 godzin nakładać makijażu ani nic na skórę twarzy. 

efekty zabiegu kosmetycznego kwas salicylowy


Po przyjściu do domu czyli po około 8-10 godzinach zmyłam preparaty i nałożyłam krem który dostałam od szkoleniowca.
Na drugi dzień skóra była mocno napięta, gładziutka praktycznie zero błyszczenia-była matowa, a nawet lekko przesuszona cały dzień po czym zaczęła się leciutko łuszczyć ale bardzo delikatnie. Kolejny dzień był już gorszy, po nałożeniu kremu twarz mocno piecze i jest zaczerwieniona, zaczęła się łuszczyć o wiele mocniej co trwało około 2 dni.


Łuszczenie po kwasach w gabinecie kosmetycznym



Efekty? Świetne! Skóra jest wygładzona i oczyszczona z zaskórników, wydzielanie łoju zostało uregulowane, w ciągu dnia skóra się nie świeci, koloryt jest jednolity nawet drobne przebarwienia poznikały. Po jednym zabiegu starsze i większe zaskórniki zamknięte nie zostały usunięte ale uważam, że to kwestia kilku zabiegów. Z chęcią skusiłabym się drugi raz na taki zabieg. Zabieg można wykonywać raz w miesiącu, a jego cena szacuje się w granicach 150-250 zł w zależności od gabinetu. 


Dajcie znać czy korzystałyście z zabiegów Sesdermy oraz jakie wy polecacie zabiegi! ;)




25 września 2017

Pomysły na prezent dla mężczyzny z okazji dnia chłopaka i nie tylko







30 września coraz bliżej... wciąż nie wiecie co podarować swoim mężczyznom? Jeśli nie to mam dla was kilka pomysłów. Sama mam wrażenie, że z czasem wybór staje się coraz bardziej problematyczny, większość rzeczy jest na tyle dostępna, że wydaje nam się, że każdy ma już "wszystko", a nawet jeśli nie to jak trafić żeby się spodobało? 

Mam dla was kilka propozycji ale to tylko namiastka bo pomysłów może być tysiące. Piszcie dziewczyny w komentarzach co byście dodały do listy lub co już do tej pory podarowałyście swoim mężczyznom. 

prezent dla mężczyzny z okazji dnia chłopaka
















Gadżety : pendrive, powerbank, myszka do komputera, słuchawki czy mp3 ;)


Takie prezenty zawsze się sprawdzą. Słuchawki dla fanów muzyki, profesjonalna myszka dla gracza, gadżet który często ratuje życie czyli powerbank lub ładowarka solarna-może okazać się strzałem w dziesiątkę, mp3 przyda się na siłowni.


Pomysły na prezent dla mężczyzny

Poduszka lub kubek z napisem 

Drobny upominek na dzień chłopaka z napisem lub waszym zdjęciem może być fajną pamiątką. Upominek na taką okazję powinien być raczej symboliczny.


Pomysły na prezent dla mężczyzny





Krawat lub zegarek

Klasyczne ale przydatne prezenty. Są to dodatki do stylizacji mężczyzny dlatego fajnie jeżeli ma w czym wybierać i dopasowywać do garderoby. Może być to elegancki zegarek pasujący na wielkie wyjścia, do garnituru lub zegarek sportowy typu smartwatch.

Pomysły na prezent dla mężczyzny

Książka

Prezent idealny dla fanów literatury. warto zwrócić uwagę na zainteresowania mężczyzny, żeby trafić z tematyką książki, jeżeli wybór będzie ciężki wtedy można postawić na jakiś ciekawy poradnik. 


Pomysły na prezent dla mężczyzny
 Nowa gra komputerowa 




Pióro wieczne 



Pióro waterman to prezent, który wyróżnia się ponadczasową elegancją. Wysokiej klasy pióra są doskonałym pomysłem na wyjątkowy upominek dla mężczyzny typowego humanisty. Warto zwrócić uwagę na jakoś materiałów z których są wykonane, co daje nam gwarancję wytrzymałości na długie lata. Jedną z opcji jest również wykonanie spersonalizowanego grawerowania, taki sposób przekazania życzeń na pewno będzie długo zapamiętany. ; ) 

Pomysły na prezent dla mężczyzny

T-shirt z ciekawym nadrukiem

Koszulka z nadrukiem, koszulki dla par, czy t-shirt na siłownie są często wybieranym prezentem dla partnera. Który mężczyzna nie chciałby być wyręczony z zakupów ? :D

Pomysły na prezent dla mężczyzny

















Wyjście do kina lub restauracji






















Jak Wam się podobają propozycje? Skorzystacie czy macie coś innego na oku?






23 lipca 2017

Mezoterapia mikroigłowa przy pomocy dermapen - wrażenia po pierwszym zabiegu


Dzisiaj po długiej przerwie, przygotowałam dla was post na temat zabiegu jakim jest mezoterapia mikroigłowa. 
Dermapen to urządzenie składające się z automatycznie pulsujących igieł, które poz
wala na wprowadzenie substancji aktywnych w określoną głębokość skóry. Możemy zastosować koncentrat w zależności od potrzeb skóry czy to nawilżający, regenerujący czy odmładzający.

Samo nakłuwanie skóry powodując mikrourazy już stymuluje ją do regeneracji i produkcji kolagenu.

Zabieg przeznaczony jest dla osób ze skórą wiotką, poszarzałą, posiadającą rozszerzone pory oraz blizny. Możemy również zastosować dermapen na ciało, na rozstępy, w celu rewitalizacji na przykład dekoltu, dłoni oraz na problem wypadających włosów.

Pierwsze wrażanie?? Boli jak cholera, ale czego się nie robi dla urody. ;D  A tak na poważnie, poddałam się zabiegowi bez użycia znieczulenia i szczerze mówiąc spodziewałam się mniejszego bólu. 

Zabieg wykonała mi kosmetyczka w salonie w którym pracowałam. Zaczęła od przestemplowania czoła, zaczynając na najmniejszej długości igieł 0,25,mm kończąc na 1,5mm  a na policzkach zwiększyłyśmy długość igieł do 2mm.

Zabieg poszedł bardzo sprawnie, największy ból odczuwałam na czole ponieważ tam skóra jest najcieńsza, policzki mam dość grube także ból był o wiele mniejszy. Zabieg trwał około 30 minut.
wybrałyśmy do wprowadzenia esencję z witaminą C marki Theo Marvee. Jej działanie to odmłodzenie, zawiera optymalną koncentrację wit. C - 5% oraz kolagen. Na poziomie komórkowym zwiększa syntezę kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego. Rozjaśnia, ujędrnia, spłyca zmarszczki oraz zapobiega procesom fotostarzenia i niweluje skutki działania UV.


Po zabiegu skóra została zdezynfekowana co nie było zbyt przyjemne, poczułam okropne pieczenie. Później kosmetyczka zaaplikowała jeszcze raz esencję, nałożyła łagodzącą galaretkę aloesową oraz maskę algową.

Dwadzieścia minut później, po zdjęciu maseczki skóra była uspokojona ale czułam bardzo duże napięcie do końca dnia. Zaczerwienienie utrzymywało się cały dzień, skóra była bardzo tkliwa, stosowałam maseczki regenerujące oraz kremy nawilżające. 

Na drugi dzień skóra również czerwona jednaj już nie piekła, naskórek zrobił się twardy i szorstki  pomimo nawilżenia, po nałożeniu podkładu po kilku godzinach skóra zrobiła się bardzo sucha, posiadała drobne łuski.

dermapen mezoterapia mikroigłowa

Dzień trzeci skóra troszkę się rozjaśniła jednak zaczerwienienie dalej widoczne, naskórek zaczyna się złuszczać na policzkach i to dość intensywnie.

dermapen mezoterapia mikroigłowa


Skóra po zabiegu całkowicie zregenerowała się po około dwóch tygodniach. Naskórek został solidnie złuszczony ale nie było to mocne łuszczenie-raczej drobnopłato
we. Efekty jakie zauważyłam po jednym zabiegu to wygładzenie, dość mocno widoczne było zwężenie porów. Złuszczenie wpłynęło również na zaskórniki-było ich o wiele mniej. 
Cena zabiegu 
waha się w zależności od partii ciała, miasta, gabinetu w jakim wykonujemy zabieg. Średnio jest to od 250 zł do 600 zł . 


Podsumo
wując jest to jeden z kilku zabiegów po których efekt jest widoczny już po jednym zabiegu. Polecam wypróbować, ja na pewno poddam się zabiegom kolejny raz na jesień. Planuję wykonać serie. 







19 stycznia 2017

Pomysł na paznokcie sylwestrowe i karnawałowe.

paznokcie na sylwestra

paznokcie na andrzejki

paznokcie na imprezę

paznokcie na karnawał

paznokcie czarno złote

black golden nails gel

pomysł na paznokcie



















Stylizacja żelowa jaką Wam dzisiaj pokazałam gościła na moich paznokciach w Sylwestra, pomysł ten można wykorzystać na każdą inną imprezę, Andrzejki,  karnawał. Do wykonania użyałam tylko czarnej hybrydy na którą przykleiłam złoty brokat. Wykonanie jest bardzo proste, można oczywiście użyć brokatu o innym kolorze, na przykład chabrowy. 

Jak Wam się podoba taka stylizacja?? Dajcie znać w komantarzech.;)