11 stycznia 2017

Bielenda, Cera Sucha, Intensywnie nawilżający krem na dzień i na noc.


Po długim czasie nieobecności, wracam do Was z recenzją dwóch godnych polecenia kremów. Kremy Bielendy to upominki, które były rozdawane dla uczestniczek na targach kosmetycznych LNE w Krakowie. Po jednym opakowaniu już zużyłam i mam już wyrobioną opinię, którą chciałam się z Wami podzielić. Teraz zaczęłam już drugie opakowanie.

Bielenda, Cera Sucha, Intensywnie nawilżający krem na dzień i na noc
Krem na dzień:

Intensywnie i długotrwale nawilża. Likwiduje uczucie pieczenia, napięcia i dyskomfortu skóry.
Delikatnie natłuszcza, wzmacnia, wygładza i regeneruje skórę. Koi, łagodzi podrażnienia, opóźnia procesy starzenia. Chroni przed szkodliwym działaniem UV.

Skład: Aqua, Ethylhexyl Cocoate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Urea, Theobroma Cacao Seed Butter, Persea Gratissima Oil, Glycerin, Glyceryl Stearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Octocrylene, Cetearyl Alcohol, Lactobionic Acid, Potassium Cetyl Phosphate, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Beta-Sitosterol, Sodium Steaoryl Glutamate, Butyl Methoxydibenzolymethane, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexyglycerin.

Bielenda, Cera Sucha, Intensywnie nawilżający krem na dzień recenzja


Cena: 19zł / 50ml

Krem na noc:
- intensywnie i długotrwale nawilża, zatrzymuje wilgoć w naskórku,
- delikatnie natłuszcza, wzmacnia, odżywia i odbudowuje skórę,
- redukuje łuszczenie i suchość skóry,
- likwiduje uczucie pieczenia, napięcia i dyskomfortu skóry,
- koi, przynosi ulgę, redukuje podrażnienia,
- przywraca elastyczność, działa przeciwzmarszczkowo.
Preparat bezpieczny dla skóry wrażliwej.
0% składników mogących wywołać podrażnienie.

Kwas laktobionowy skutecznie wspomaga profilaktykę zmian skórnych związanych z nadwrażliwością i suchością. Wzmacnia mechanizmy naprawcze skóry, wygładza i ujednolica koloryt cery, silnie nawilża.
Lanolina tworzy na skórze film, chroniąc ją przed nadmierną utratą wody, zmniejsza szorstkość skóry, wygładza.
Mocznik to substancja silnie nawilżająca, naturalnie obecna w skórze. Jego niedobór prowadzi do wysuszenia naskórka.

Skład: Aqua, Isohexadecane, Urea, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Lanolin, Caprylic/ Capric Triglyceride, Polyglyceryl-3-Diisostearate, Microcrystalline Wax, Aleurites Moluccana Seed Oil, Lactobionic Acid, Glycerin, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.


Bielenda, Cera Sucha, Intensywnie nawilżający krem  na noc recenzja



Cena: 20zł / 50ml

Oba kremy posiadają bardzo dobre opinie w internecie. Ciężko jest znaleźć odpowiedni krem do cery skłonnej do zaskórników, większość kremów przy mojej cerze prędzej czy później powoduje powstawanie zaskórników, tutaj było inaczej. Może zacznę od kramu na dzień, który jest dla mnie o wiele lepszy. Plusem jest zawartość filtra (SPF10), szkoda, że nie wyższy, ale mój ulubiony fluid posiada filtr (SPF20), więc dla mnie to nie problem. Kremik ma bardzo lekką konsystencję, szybko się wchłania i stanowi dobrą bazę pod makijaż-nie roluje się. Po aplikacji skóra jest nawilżona, odżywiona ale nie "świeci się". 

Bielenda, Cera Sucha, Intensywnie nawilżający krem na dzień i na noc recenzja opinia
Krem na dzień jak i na noc jest świetny przy kuracjach przeciwtrądzikowych, aktualnie stosuję Atrederm 0,05%, który powoduje bardzo duże łuszczenie, skóra często jest podrażniona, po aplikacji każdego kremu odczuwam pieczenie, po nałożeniu Bielendy cera również piecze ale to uczucie szybko znika, a cera jest uspokojona, znika uczucie ściągnięcia i pieczenia. Szczególnie krem na noc jest tutaj godny polecenia ze względu na gęstszą konsystencję, dodatkowo zawiera kwas laktobionowy, lanolinę oraz mocznik. Krem wzmacnia i odbudowuje warstwę ochronną naskórka, sprawdził by się również jako krem ochronny na mróz jednak nie posiada filtra i pozostawia tłustą warstwę. Niestety przez swoją konsystencję, która jest bogata i gęsta krem jest mało wydajny.

Jak za tą cenę oba produkty są bardzo godne polecenia.
























Piszcie w komentarzach jakie Wy kremy lubicie, polecacie i czy miałyście okazję testować te produkty. :)





52 komentarze:

  1. Jeszcze nie widziałam tych produktów. Dla mnie kuszący jest krem na noc, mam nadzieje ze mocznik i lanolina nie będą zapychały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam cerę mieszaną, więc oba kremy są dla mnie nieznane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty, lubię markę Bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Bielendy lubię micelki i olejki, tych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych kremów nie miałam,ale ogólnie lubię kosmetyki Bielendy ;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Bielendzie się jeszcze nie zawiodłam, może skuszę się na krem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie widziałam kremów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na dzień mam obecnie dwóch ulubieńców, jeden z Vichy, drugi z Alverde - taki z olejkiem z awokado. Oba lubię i się sprawdzają. Plus serum oczywiście :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od jakiegoś czasu szukam dobrego kremu na dzień, a że bardzo lubię kosmetyki Bielendy z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę wypróbować ten na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych kremów i do polecenia niestety nic nie mam ;) Lubię mój yves rocher do wrażliwej skóry ale trochę nie radzi sobie teraz jak są mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiłam ostatnio bielendę, muszę wypróbować te kremy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się polubiłam z Bielendą i muszę wypróbować te nowości :)

      Usuń
  13. Nigdy jeszcze nie miałam okazji miec czegos z tej firmy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem na noc mogłabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś nigdy nie miałam styczności z marką Bielenda, ale jak będę w Polsce to chętnie coś kupie z tej firmy w ramach testów :) Leci obserwacja i gorące pozdrówki z Azji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Markę lubię i większość ich produktów sprawdza się świetnie natomiast tych produktów kompletnie nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kremów z Bielendy nie stosowałam. Teraz używam wieczorem serum LIQ CC rich a na nie nakładam krem Dr Eris kolagenowo-algowy i cieszę się odpowiednio nawilżoną i promienną cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem wierna mojej Tołpie! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy kremów z Bielendy ;) Jestem wierna swojemu z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chetnie bym go wyprobowala, ale obecnie mam krem nawilzajacy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tych kremów jeszcze nie miałam, na tą chwilę używałam kremu z Barwy Siarkowej i byłam zadowolona, teraz się skończył więc muszę kupić nowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. tych produktów akurat nie miałam :) ale bardzo lubię markę Bielenda :) i chętnie sięgam po ich kosmetyki :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta seria nie rzuciła mi się jakoś w oczy, a szkoda. Chyba upoluję te kremy, bo prezentują się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem wielką fanką kremów aptecznych, na wodach termalnych. Krem nawilżający z Vichy ♥ uwielbiam.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyków z tej firmy jeszcze nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciągle szukam dobrego kremu do twarzy. Może ten spełniłby moje oczekiwania. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ciągle szukam jakiegoś dobrego kremu na dzień.. tego jeszcze nie miałam,ale to, że natłuszcza trochę nie odpycha.. może ten na noc bardziej by mnie zadowolił :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zimą też mam przesuszoną skórę I u mnie musi być maksymalne nawilżanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w tym roku muszę wyjątkowo dbać o moją skórę ... bo mega się przesusza. Może ten krem sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie jedynie sprawdza się Pharmaceris :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tę firmę! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znałam tych kremów, ale bielendę znam i lubię ;)
    Dobrze że jesteś zadowolona, może kiedyś je przetestuję :D

    Mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście? Zawsze się odwdzięczam :D dziękuję!
    http://sarowly.blogspot.com/2017/01/33-romwe-winter-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  33. Tych kremów nie znam, ale czaję się na to słynne serum z Bielendy z kwasem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię maseczki bielendy :). Tych kremów nie mialam :).
    Pozdrawiam
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Żadnego z kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bielende bardzo lubie, mają super kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba wypróbuję te kremy... Lubię takie, które szybko się wchłaniają i nie rolują się.

    Pozdrowienia!
    www.zwawyleniwiec.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. o jakieś nowe kremy,nie znałam tych produktów Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam ich nigdy. Wyglądają bardzo zachęcająco ,nie tylko pod względem ceny ale i działania :-)Najlepszy krem nawilżający jaki miałam do tej pory był z Matis (drogi jednak jest).

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam tych produktów Bielendy ale raczej nie są do mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  41. ładną mają szatę graficzną, ale same w sobie nie są dla mnie, nie mam suchej cery

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie dla mojej buźki ten krem ;( MA skórę tłustą, trądzikową i jeszcze naczyniową ;) Ale prezentuje się fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię tą firmę i jestem zadowolona z ich kosmetyków, akurat tych kremu jeszcze nie posiadam.
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Kremik na dzień myślę, że by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kosmetyków Bielendy dawno nie było w mojej kosmetyczce, ale muszę przyznać, że od jakiegoś czasu mocno mnie kuszą. Ich nowości są bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak dla mnie mają świetną szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie używałam tych kremów, ale wydają się godne uwagi:)
    Ja od dłuższego czasu używam kremów z Avy seria ecolinea, ale ja mam strasznie suchą skórę, więc muszę ją mocno nawilżać i natłuszczać:/

    OdpowiedzUsuń