19 stycznia 2017

Pomysł na paznokcie sylwestrowe i karnawałowe.

paznokcie na sylwestra

paznokcie na andrzejki

paznokcie na imprezę

paznokcie na karnawał

paznokcie czarno złote

black golden nails gel

pomysł na paznokcie



















Stylizacja żelowa jaką Wam dzisiaj pokazałam gościła na moich paznokciach w Sylwestra, pomysł ten można wykorzystać na każdą inną imprezę, Andrzejki,  karnawał. Do wykonania użyałam tylko czarnej hybrydy na którą przykleiłam złoty brokat. Wykonanie jest bardzo proste, można oczywiście użyć brokatu o innym kolorze, na przykład chabrowy. 

Jak Wam się podoba taka stylizacja?? Dajcie znać w komantarzech.;)



80 komentarzy:

  1. Wyszło bardzo ciekawie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są! Już od dawna podobało mi się takie połączenie czerni ze złotem :) Bomba! Chciałabym takie pazury :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie się prezentuje!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystrzalowe mani, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam coś takiego na wszystkich paznokciach :) z niebiesko-zielonym lakierem do tego srebrny efekt lustra rozproszony ;)
    Ładnie to wygląda z czarnym lakierem i złotym brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pięknie, wyjątkowo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  7. połączenie czerni i złota zawsze wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt :) Sama coś takiego planuję zmalować z wykorzystaniem srebrnego pyłku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie w moim stylu. juz bym wolala same czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny efekt końcowy. Email dotarł? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wygladaja pazurki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się! :)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne połączenie :) Zwłaszcza, że złoto ciekawie podkreśla jeszcze czerń :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawniej na okrągło nosiłam dokładnie takie paznokcie, uwielbiałam je!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne. Uwielbiam złoto jako dodatek na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  17. Robiłam sobie bardzo podobne paznokcie na studniówkę! Dzięki Tobie wróciłam wspomnieniami do tych czasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdobienie. Na pewno wykorzystam na jakąś okazję. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ah jakie zgrabne i zadbane :3


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/luksusowy-zegarek.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne i bardzo ładnie wykonane! Aż przypomniały mi o mojej studniówce, ile to już? 5 lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne i dobrze wykonane! Ja na moją studniówkę zrobiłam koronkowe czarne paznokcie :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :) http://lebbrosso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra ! bardzo podoba mi się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne paznokcie :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerń i złoto to idealne połączenie imprezowe!

    OdpowiedzUsuń
  25. Proste, a jakie efektowne. Lubię czerń na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne ;) Od razu kojarzą mi się z sylwestrem ;) Pozwolisz, że pożyczę kiedyś ten pomysł? :D Połączenie złota i czerni prezentuje się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładne :) na karnawał idealne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne :*
    zapraszam Cię do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne:) Lubię taki frenchowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię połączenie złotego i czarnego. Fajnie tez wyglądałby srebrny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się to połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja bym dała wszędzie to złotko:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne!

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. W moim stylu :) Boskie! Pozdrawiam! :* xmadebymex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  35. Nono , proste i efektywne :) podoba mi sie ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię taki kolor na pazurkach. śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny manicure :). Błyskotki ale jednak elegancki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi się ten manicure! Nie lubię jak coś jest zbyt błyszczące lub przesadzone, ale tu wyszło pięknie i klasycznie :) Czerń ze złotem tworzą zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Haha mam niema identyczny manicure obecnie z tym że ze srebrem nie złotem! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super prezentują się pazurki ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej. Nie podoba mi się to za bardzo... rozmawiałam z mamą na temat przesyłek adresowanych do mnie (bo podałam Ci mój adres rodzinny, a nie adres stancji, w której mieszkam na czas studiów) i mówiła, że nic do mnie nie było poza jedną ulotką, żadnego awizo... a masz może tam podany powód, dlaczego paczka wróciła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnego powodu tak jakby ktoś nie odebrał od razu, bo jak by było awizo to ok tydzień albo da tyg jest na odebranie a tutaj to wróciło w ciągu kilku dni.

      Usuń
    2. w razie czego proszę o kontakt mailowy bo przez pracę ostatnio nie mam czasu tutaj zaglądać, a maile odbieram na bieżąco.

      Usuń
  42. czerń i złoto zawsze elegancko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne paznokcie! Bardzo często robię motyw 'ombre' na swoich paznokciach!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2017/02/dlaczego-dziewczyny-sie-maluja.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Rzadko sięgam po tak ciemne kolory, ale u innych mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Poskytujeme lék k léčbě různých zdravotních problémů, pomocí léčiva, které byly předány, a zrno může zcela vyléčit onemocnění.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  46. Urang nyadiakeun ubar pikeun pengobatan sagala rupa masalah kaséhatan, ku make ubar anu geus disadiakeun jeung sisikian bisa cageur kasakit lengkep.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post, jestem pod wrażeniem ;)

    Zapraszam również do mnie kochana !!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  48. You have the most beautiful photos! That looks so cozy, I would probably never want to get up if my living room looked like that. You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podobne paznokcie zrobiłam sobie na Sylwestra, Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  50. zrobiłam takie tylko w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie się prawdę mówiąc nie podobają, chyba że do odpowiedniej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  52. pikeun pengobatan sagala rupa

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo mi się podoba połączenie czerni ze złotem, świetny efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Piekne pazurki. Ja mam wesele kuzynki za 2 tygodnie to sobie zrobię hybrydki.

    OdpowiedzUsuń